Ff nieuwsgierig wanneer jullie de kerst in huis halen

Discussion in 'De lounge' started by mamadieneke, Nov 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamadieneke

mamadieneke Actief lid

Jun 6, 2009
    205
    0
    0
    mama
    zuid-holland
    Okee hihi ik weet het de sint is er net, maar toch ik verlang eigenlijk wel al erg naar die gezellige lampjes!
    Dus vandaar de vraag, wanneer gaan jullie over op kerst in huis??
    Wij vieren geen sint, omdat wij kerst gezelliger vinden, diana 30 dec jarig is en toch nog niet zo in to the sinterklaas is.
    Ben benieuwd!

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

pas vanaf 6 december. uit respect voor sinterklaas.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij ook op 6 december.

4. mieppie1

mieppie1 Actief lid

Nov 9, 2009
    159
    0
    0
    roermond
    6 december

5. Skye

Skye Niet meer actief

Op 6 december (als het dan geen zondag is??) dan halen we gelijk een kerstboom en komen alle versieringen weer uit de kast.

6. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    Normaal 6 december, dit jaar pas 20 december omdat ik 19 december een heel groot feest geef ivm mijn verjaardag (24 dec) Ik zal dan dus alle ruimte nodig hebben. En eh, 2 januari staat de boom alweer buiten hoor

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Ongeveer een week voor de kerst, de boom, anders word ik gek van die naalden.. de andere spullen? ook ongeveer rond die tijd, wanneer ik moed heb verzameld mn zolder op te gaan ;)

8. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Hier inderdaad ook pas na sinterklaas! Ik fietste van de week hier door de straat en ik zag dat iemand de kerstboom en alle andere atributen al in huis had staan!!! Ik vind dat persoonlijk veeeeeelste vroeg. :$

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Ik heb een zoontje die wordt in januari 1. Hij begint zich nu overal aan op te trekken....zal ik wel of niet een kerstboom doen? Of heeft iemand een tip hoe ik het wel kan doen, zonder dat hij er bij kan?

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    haha, ja jammer dat er altijd maar zo kort zit tussen sint en kerst he! Ik gok dat je volgend jaar toch wel aan sint 'moet'gaan doen, dan is je oudste 3! Dus dan zou ik voor nu zeggen: geniet nog ff van een lange kerst en ga snel een boom halen haha!

10. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Aangezien wij wel sinterklaas vieren, begint het bij ons op 6 december.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier ook 6 december.
    Maar er staan al wel takken met lichtjes, en er hangt al een mooie kerst krans aan de deur.

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Wij vieren de 29e Sinterklaas met de familie, vanaf dan ga ik zachtjes aan beginnen met versieren.

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Voordat Joris er was, stond hier altijd de boom rond 20 november al op. Ben echt een kerstmens, zo gezellig met alle lampjes, versieringen etc. Maar sinds Joris er is komt de kerstboom pas op 6 december! Kan nu al niet wachten :D

Hier om de hoek staat trouwens de eerste kerstboom + de raamverlichting etc. er al! Nu vind ik het zelfs raar hahaha

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    nadat sint de deur achter zich dichttrekt gaat alles uit de kast

15. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    meteen als de sint weg is op 6 december komt de boom met alle lampjes er te hangen!

16. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier ook meestal een week voor kerst. Dan heb ik het over de boom he.

De kaarsjes en de kerstzender/cd's staan hier al veel eerder op. Ik ben gek op de kerst/oud en nieuw tijd.

De eerste week van Januari val ik dan ook echt in een zwart gat.

Hier in de straat ook al de eerste kerstverlichting gespot. Dat vind ik persoonlijk veel te vroeg. Ik respecteer Sinterklaas!

17. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

begin december,ik vind kerstmis zo gezellig met de lampjes enz,daar kan geen sint tegenop :D ik hou absoluut niet van sinterklaas ik vind hem gewoon de verbaastaarde kerstman :$

18. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,028
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zit een beetje te twijfelen.
    Normaal zet ik de boom altijd op 6 december neer.
    Maar op 6 december vieren we met de familie bij mij thuis Sinterklaas, en dan is het wel vreemd als de kerstboom er al staat.

19. kbloem

kbloem Bekend lid

Feb 2, 2009
    854
    0
    16
    Ongeveer een weekje na de Sint.
    Ik ben juist meer van het Sinterklaasfeest.Vorig jaar ook maar een kerstboompje neergezet van 20 cm hoog.(was toen ook hoogzwanger) en dit jaar doen we het denk ik weer zo.Kan ons meisje in ieder geval niet alles omgooien.

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dan zou ik idd dan nog een dagje wachten ;)

Share This Page