Ervaringen fiat 500

Discussie in 'De lounge' gestart door liefdotje, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Wij zijn aan het kijken voor een fiat 500... Graag hoor ik de ervaringen van mensen die deze auto hebben (of gehad hebben)

2. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Mijn moeder heeft een fiat 500. Op zich een prima auto, vooral heel leuk om te zien. Voor 'erbij' een goede auto, maar als gezinsauto kom je ruimte tekort. Ik heb zelf een Fiat Bravo gekocht, ongeveer zelfde budget, maar veel grotere kofferbak en deuren achter. Ideaal!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb er zelf geen een, maar mijn schoonmoeder en schoonzusje hebben er beide wel eentje.
    Die van mijn schoonmoeder is een automaat en persoonlijk vind ik dat echt verschrikkelijk rijden, maar dat kan ook persoonlijk zijn natuurlijk. Die van mijn schoonzusje is handgeschakeld en rijdt heerlijk. Beide auto's hebben nog geen problemen gehad. Auto van m'n schoonmoeder komt uit 2010 en die van m'n schoonzusje weet ik niet.

4. liefdotje

Leuk om te lezen... Het is een auto voor erbij we hebben al een gezinsauto vanavond gaan we even een proefrit maken en kijken of de bugaboo erin past (en anders komt er een buggy)

5. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Wij hebben er ook eentje. Wij gebruiken hem vrijwel nooit. Ja alleen met mooi weer, maar nu wij kinderen hebben is het nog minder. Er zitten geen gordels in en je hebt weinig tot geen bergruimte.
    Haha je merkt het al die van ons is al bijna 50 jaar oud. Hihi
    Kennis van ons een nieuwe FIAT 500 en die is er erg tevreden over.

6. liefdotje

Haha ik dacht eerst ja hoor wat is dat voor auto :D
    Het gaat om een nieuwe dus die gordels zit wel goed ;)

7. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Ik heb een FIAT 500 en ik ben er super tevreden over !!

Mijne is van 2008 en nooit problemen mee gehad.. Ik heb hem nu 2 jaar
    Rijd super lekker, genoeg luxe ( USB, en you&me) kan hem makkelijk verbinden met me telefoon.

Alleen niet veel ruimte in m'n koffer bak.. Maar met een beetje praktisch nadenken krijg ik wel heel m'n kinderwagen erin (joolz day)

Dus echt een aanrader als je een kleine auto wilt

Hij is ook zo super leuk vind ik! Krijg heel vaak complimentjes over wat een leuke auto het is

8. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Superkarretje....Maar.... Voor minder geld heb je een fiat panda. Misschien minder cute om te zien, maar wel met vier deuren een meer ruimte achterin. Voor de rest doen ze precies hetzelfde, motor en chassis zijn idem :D. Tis wat je belangrijk vindt ;).

9. liefdotje

Gisteren een flinke proefrit gemaakt en alles gepast van autostoelen enz... En ik ben om het wordt een fiat 500 in de kleur mint groen :)

dankjewel voor jullie ervaringen

10. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook gehad, met pijn in mijn hart heb ik hem verkocht (ivm gezinsuitbreiding). Maar het is echt een super auto, zou hem zo weer kopen!!

Veel rijplezier alvast!

Deel Deze Pagina