Heel erg bang voor pijn!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door palmie37, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik ben zo benieuwt of er meer kindjes zijn die hier last van hebben en hoe jullie hiermee omgaan!
    Chloe is een heerlijk kind, luisterd goed, lief, eet en drinkt goed en is gewoon altijd supervrolijk, maar owee als ze zich pijn heeft gedaan.
    Gisteren is ze gevallen op haar knietjes, natuurlijk 2 grote blauwe plekken maar ze doet verder alles, spelen, rennen enz... totdat we onder de douche wilden gaan, neeeeee dat doet auw aan mijn knietjes, we mogen haar broek en luier niet uitdoen, gillen, krijsen tot bijna kokhalsen omdat ze bang is dat ze haar knietjes weer pijn doet, water op mijn knietjes doet auw!
    Vanmorgen ook weer drama met verschonen en als ik dan eindelijk alle kleren bij haar aan heb gedaan en vraag haar nou was dat nou zo erg en deed het pijn zegt ze nee!
    Als ze al een klein wondje heeft aan haar vinger is het al van mama kijk auw en dat zegt ze 10 keer per dag;)
    Wie herkent dit?

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hai,

Ach wat naar he als ze er zo van overstuur raken..dat herken ik gelukkig niet.

R.enske doet het ook wel en zeggen van kijk pijn gedaan. Ik zeg dan van kom maar doen we kusje erop en over! Of van doe maar zelf een kusje erop en over. En dan is het daarna voor langere tijd ook over.

Heb je de vallen en stoten gel van vsm..is hier echt een wondermiddel. Ze zegt ook altijd van heeft mama zalf op gedaan.

Verder schenk ik er niet veel aandacht aan.

Misschien kun je hier wat mee.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm Same here....
    Gek genoeg als er een pleister op zit is er geen enkel probleem... :cool:

Het wordt wel minder inmiddels...
    En ik heb d'r inmiddels ook uitgelegd waarom ik wil dat de pleister er 's nachts af gaat.
    Liefst had ze elk miniatuurschaafje een pleister erop voor de komende 3 weken. En dan natuurlijk wel 3 weken dezelfde want eraf halen mocht echt niet :)

Vallen en stotengel werkt hier ook goed...
    (En ja... Ik smeer het er ook weleens op voor het naar bed gaan... Niet dat het dan werkt.. Maar volgens dochterlief wel, tja)

Of bepanthen op een schaafje zonder bloed.

Toverzalf.. :)

En verder doe ik gewoon heel voorzichtig en gek genoeg doe ik d'r stes minder vaak pijn.
    Eerst begon ze al te gillen als ik het dreigde aan te raken... Nu gaat het goed als ik maar beloof heel voorzichtig te doen en bij voorkeur niks aan te raken.

Gaat wel over voor ze 18 is denk ik dan maar..
    (Alhoewel.. Mama is ook een drama als ze van tevoren weet dat iets pijn KAN doen. Maar ik weet inmiddels dat je soms gewoon geen keuze hebt en bijt dan maar even door)

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Vergeet het maar dat er dan een zalfje of pleister op mag:D Ach ja denk ook wel dat het vanzelf overgaat ti's alleen erg lastig af en toe! Net zeg ik tegen haar, we gaan zo je luierbroekje aan doen want je moet vanmiddag naar school, zegt ze maar hoeft mijn mallot dan niet uit;) hoop niet dat het weer drama word haha

Deel Deze Pagina