Hoi! Ik zit vandaag op dag 14 van m'n cyclus en heb sinds gisteren hele bruine afscheiding en soms een beetje bloed. Gister heb ik zelfs 3 tampons moeten gebruiken.... Ik heb nog GEEN eisprong gehad en we klussen nu om de dag om hem niet te missen.... Maar moet ik nu wel of niet klussen?? Weet niet of het slecht is, weet ook niet hoe dit komt (nooit last van gehad) en vind het een beetje vies, maar wil m'n eisprong niet missen. M'n vriend wil wel graag klussen.... (uhhhh ja we hebben het dus besproken lekker spontaan wordt dat vanavond hè haha)
Ik ga je toch proberen te helpen , hoopte dat er iemand was die het herkende. Ik zeg dat het oud bloed is en geen kwaad kan , als ik oud bloed heb . Klussen wij ook gewoon en niks mis mee . Verder doen waar jullie je goed bij voelen .
Bedankt voor je reactie Ik heb maar niet geklust, vond het geen fijn idee. Gelukkig was het na 2 dagen over en ik hoop deze week weer eens een eisprong te krijgen (nu dag 19).
Ik zie je topic nu pas en ga ook nog even reageren Ik heb dat elke maand. Bloedverlies van de ongi gaat over tot bruin tot vlak voor mn eisprong. Al sinds ik ben gestopt met de pil na de keizersnede. Bij mij komt het van mn keizersnedelitteken. Het kan geen kwaad want het is oud bloed. Of je je er prettig bij voelt is een 2e Ik persoonlijk vind dat niets dus wij wachten altijd tot het over is. Wij beginnen dus altijd vlak voor de eisprong (+/- 3 dagen) tot erna. Succes!
Ok meis fijn dat het al weer weg is. Succes met zwanger worden . Geniet voor al van elkaar dat is heel belangrijk . En hoop voor dat het ooit lukt .