ik raak er niet wijs uit

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door dafne, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    ben deze maand begonnen met temperatuur bij te houden in grafiekje, maar ik raak er niet wijs uit.
    Ik heb duidelijke ovu-pijn gehad van maandag de 7de tot ongeveer vrijdag de 11de. de pijn was het hevigste op dinsdag en woensdag, toch kan de curve nergens een ovulatie vinden.
    gisteren en vandaag heb ik niet kunnen temperaturen omdat ik langer heb geslapen dan normaal, dus dan zou het niet op hetzelfde uur zijn geweest...
    wie kijkt eens even mee ?

http://www.fertilityfriend.com/home/3378c9

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Als ik zo je kaartje zie, zou ik - puur op basis van je temp- zeggen woensdag de 7e.

Het is inmiddels wel 3 dagen na je vermoedelijke ei (als ie dat al was) dus je had een kruis moeten hebben nu. maar je tekenen ( cervixslijm) kloppen niet bij de temperatuur, dus ik denk dat FF hem daarom niet kan vinden.

De maand dat ik zwanger was, kreeg ik ook gee kruis van FF..maar ik had dus wel degelijk een zichtbaar ei die maand en ..nou ja...ze is inmiddels ruim 17 maanden oud ;)

3. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi, dat is wel heel leuk.

ik denk persoonlijk ook dat ik mijn ei de woensdag, de 9de had.
    De ovupijn begon op maandag en was dinsdag en woensdag het hevigst, op donderdag en vrijdag terug zwakker ( vrijdag eig. geen ovupijn meer, gewoon wat steekjes)
    maar ja misschien is FF inderdaad wat in de war ivm het cervixslijm.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Over het algemeen hebben vrouwen ovupijn vóór het ei springt, dus als ie woensdag het hevigst was, dan kan het verhaal kloppen. Heb je het cervixslijm ook echt bij je baarmoederhals vandaan gehaald? Niet dat ik dat normaalgesproken hoef te doen ( ik merk echt een enorm verschil in de vochtigheidsgraad daar benee als het ei-tijd is) maar dat geldt niet voor iedereen.

Je kunt voor de grap je slijmwaarnemingen eruit halen en kijken of ie dan wel een kruisje geeft ;)

Deel Deze Pagina