ik las net een topic, maar ik weet niet meer waar over pendelen! wie van jullie, zwangere dames heeft gependeld en is uitgekomen? volges de pendel ben ik nu zwanger, dus ik ben razend benieuwd!
voor mij is gependeld dat ik in april dit jaar zwanger zou zijn en dit is idd zo, ook zei de pendel dat het een meisje wordt, maar dat weten we pas in december. Greets Beeb
haha mijn moeder had voor me gependeld! maar de uitslag is eigenlijk toevallig denk ik ze had gependeld in januari ofzo.. weet het niet precies.. een ze had gevraagd of ik in het kort zwanger zou worden... antwoord: Dikke JA! (die maand nog zwanger, terwijl ze niet eens wist dat we met de pil gestopt waren ofzo) volgende vraag, word het een meisje,,,, Ja... maar uiteindelijk is er een pieleke aangegroeid en is het toch een jongetje geworden
Pendeltopic zijn niet toegestaan, deze doe ik dicht. In het genoede topic staan de pendelaars. Momenteel pendelt er dus niemand. Wil iemand wel pendelen, dan kan zij dat aangeven bij het beheer. Elmo