Oh oh oh... Ik kwam via het forum op deze site terecht: Vragen over het gebruik van ovulatietesten. En kon het toch niet laten om een week voor nod even een ovutest te doen. Zie de foto voor het resultaat, binnen 1 minuut http://www.mijnalbum.nl/Foto-OPZMLJXD.jpg
Ik doe ook altijd paar dagen voor nod testen met ovuluatie testen,maar nog nooit zo'n donkere streep gehad als jij!!! Ze zegge dat als je zwanger bent ook je ovuluatie test positief kan uitslaan. Dus ziet er goed uit Hoop het voor je meid!! Moet ook nog een week. Ga geen ovuluatie testen meer gebruiken voor nod is niet zo fijn als je elkeer niks zie. Hoop nu wel op positief.
Ja aan de ene kant heb ik nu echt zo'n gevoel van ik ben zwanger ik weet het gewoon, maar mn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden, dus probeer niet teveel te hopen.
Nu dat jij over dit onderwerp ben begonnen wil ik ook echt super graag testen. Maar moet het toch maar niet doen. Ik heb sensitest ovuluatie testen. Ik voel me nu niet anders dan anders (jammer) Wel steekjes in mijn boezem En vanaf maandag al steekjes in mij liezen. En idd je lichaam houd je meestal wel voor de gek. Had me voorgenomen om niet op al die kwaaltjes te letten. Maar dat is moeilijk!!
hey step, je hebt me op een idee gebracht haha. had al een beetje het gevoel dat ik zwanger kan zijn en toen las ik jou stukkie en dacht: hé, ik heb ook nog een ovu test liggen, laat ik het ook eens proberen. En ja hoor, ook een streep te zien Dus nu nog ffies een week wachten en dan de andere test er maar tegen aan gooien.
Heb net testje gedaan. Heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje als ik hem in alle bochten vring. Maar dat had ik vorige keer ook en toen teste ik 2 dagen voor nod. Dus afwachten nog maar. @step: die van jou was echt donker.succes!!
Spannend... Wij kunnen rond dezelfde tijd testen. Al heb ik wel iets gesmokkeld met mn banner Ik heb het gemiddelde genomen, dus het kan zijn dat volgende week nog te vroeg is, maar we zullen zien. Pfff wachten is %$@#%
hoi ik hed anderhalve week voor nod getest. en had ook een hele donkere controle streep zelfde als jou foto eigenlijk. dus ik ben benieuwd nod is 11 januari
Ik heb ook afgelopen cyclus getest met ov testen en bij mij bleef er een heel licht streepje komen....en werd dus ongi! Ik vind dit wel heel goed klinken....succes
@Step, dit is toch een kv ovutest? Als je hier op het forum gaat zoeken, blijkt dat deze testen niet betrouwbaar zijn! Ze geven vaak hele positieve resultaten aan, waarbij er dus niks aan de hand is. (bijv. meer dan 5 dagen posi rond de eisprong). Ik zou van deze test niet uitgaan dat je zwanger bent! Ik zie dat je langste cyclus 34 dagen is. Ik zou wachten tot cd 34. Dat is dus pas over 11 dagen! Overigens .. je hebt dus getest op dag 21. Dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat je op dag 22 pas je eisprong heb gehad! En dat het posi resultaat dus niet op een zwangerschap slaat, maar juist op je eisprong! Die zou dan dus gisteren hebben plaatsgevonden! Volgens mij spring ik van de hak op de tak in mijn berichtje, dus ik hoop dat je het nog snapt
Heey, Ja ik snap je helemaal Maar ik heb mn eosprong al gehad en ook gemeten. En na de positieve test werd hij de dagen erna gewoon weer negatief.. Ja ik had al het een al ander gelezen over die van kv, maar normaal heb ik wel goede resultaten. Ach t blijft gissen, ik zal voorlopig af moeten wachten
en ik zeg zwanger deze is echt vet positief ik heb heel de tijd ovutesten van kv die gelijk zijn van streep en das voor mij niet positief. zoals jij is hij voor mij wel positief. dus ik heb voor jou een goed gevoel meid
ik had dat bij mijn 1e zwangerschap ook getest met ovu, en die was positief ook, en was ook zwanger afgelopen maand heb ik dat ook gedaan, ovu was positief, maar ik was niet zwanger.. dus ik zou mijn hoop niet gooien op een ovu test als zw test..
zondag getest en streepje te zien. Vandaag getest en niks meer te zien zelfs geen indroogstreepje. Heb er ook een zwangerschapstest tegen aangegooit,maar helaas negatif Vanaf mijn ei al steekjes in mijn boezem,maar sind 2 dagen is de kramp in mijn buik weg. Had wel gehoopt wat te zien,ach al moet ik nog tot zondag het is zoizo te vroeg. Hopen op positief!!!!
Madelieve ik ken ook meiden die negatief testte met een ovutest op NOD en toch zwanger waren hoor. dus geef de moed niet op en test binnen 6 dagen met een zwangerschapstest
Het valt ook allemaal niet mee,elke keer die negatieve testen! Ze zeggen we er niet zo mee bezig moeten zijn. Maar dat is makkenlijker gezegt dan gedaan. Iedereen vind het moeilijk. Na mijn ei word het juist spannend en ga je op alles letten,en laatste week is de spanning niet te houden. Tot die verschrikkenlijke dag!!!:x Zeg heel vaak dat ik niet meer ga testen en niet meer te veel mee bezig zal houden. Maar valt niet mee. We moeten zeker de hoop niet verliezen
zeg mij wat dat wachten is er telkens te veel aan je denkt idd altijd vanalles te voelen. je zou zo een raampje in je buik moeten hebben he om te zien hoe het zit. succes met wachten meid
Hallo,ik heb het ook ff uitgeprobeert om te testen met een sensi ovu ,maar hij was nog witter dan wit,en die heb ik gisteren gedaan.Terwijl ik al weet dat ik zwanger ben...,dus bij mij heeft het niet gewerkt hoor dat de ovu posi testen. Groetjes S