Hoi Wij zitten ondertussen aan ronde 9 en nog steeds niet zwanger. In het begin was ik er niet zo bewust mee bezig, maar de laatste 2 maanden is dat het enige wat nog door mijn hoofd spookt. We hebben dan ook dit weekend voor het eerst ovulatietesten gekocht. Hopelijk lukt 't daar mee! Iemand daar al ervaring mee? Groeten Babeken
Hoop dat je geen kruidvat ovulatie testen hebt gekocht. En verder zijn er zoveel die er ervaring mee hebben. Blader maar gewoon eens door dit onderdeel heen en je zal er heel veel topics over tegenkomen.
Idd geen kruidvat testen doen die geven valse positieve test aan . Als ik jou was zou ik sensitest nemen kun je via internet bestellen. suc6 in ieder geval....
ja ik heb ook kruidvat testen begin er ook steeds meer aan te twijfelen maar ja had nog drie pakken liggen dus toch maar gebruikt. afgelopen maand was het pakje wel goed mar daarvoor niet
Mijn test is van het merk 'DB'... Hoop dat deze wel een goeie is? Heb ondertussen wel een aantal zwangerschapstesten gekocht in het kruidvat. Hopelijk zijn deze wel betrouwbaar? ... Babeken
Sinds januari gestopt met de pil, de eerst 2 maanden iets 'voorzichtig' gedaan en daarna er echt helemaal voor gegaan! (klussen op vruchtbare dagen etc.) maar helaas tot nu toe zonder resultaat. Nog niet superlang dus hoor! Maar aangezien iedereen in mijn omgeving binnen 2 maanden zwanger is, is dat soms wel ff k*t (voornamelijk als ik ongi moet worden zoals nu ) En jij? Al lang bezig? En wanneer ga je de ovu-testen gebruiken? Alleen tijdens de vruchtbare periode of de hele maand? Ik moet nog even uitzoeken hoe dat precies zit allemaal
hey meiden, is het goed dat ik me eigen bij jullie aansluit.. ik begin voor het eerst een zaterdag met ovu testen, ben benieuwd... groetjes
hey, Ik ben vandaag begonnen voor het eerst! Ben benieuwd! Ik heb al een dochter van bijna 1 jaar, dus zijn bezig voor de 2de. Liefs
Hey Sinja, Wij zijn nu 9 maand bezig... en nu begint het toch wel lastig te worden om telkens te ontdekken dat we niet zwanger zijn Ik hoop dan ook dat het met de ovutesten snel lukt! Ik heb de bijsluiter es gelezen en in principe zou ik vanaf 23e moeten beginnen testen. Nog een weekje wachten dus en dan maar duimen! Ik ga beginnen met 5 testen en dan zien (zit daarna 1,5 week in het buitenland voor mijn werk, dus kan toch niet klussen Hey Minny, kom er gerust bij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde! Groeten
Ik hoor iedereen elke keer zeggen het moet met ochtendurine... maar als ik dan de site sensitest bekijk geven zij aan liever niet met ochtendurine
Hallo allemaal Ik sluit me ook aan hier Ben al begonnen ermee,heb er tot nu toe 4 gedaan maar nog geen positieve gehad alleen lichte streepjes...en das ook negatief! Ben eens benieuwd!
Of je wel of niet met ochtendurine mag testen is per test verschillend. Bij Clearblue digital bijvoorbeeld juist wel, bij de sensitest die ik nu gebruik juist niet. Ik zou dus gewoon het advies van de bijsluiter opvolgen.
Ik gebruik ovulatietesten kun je lekker op internet bestellen en is binnen no-time bezorgd in een discrete verpakking. En ze zijn ook niet duur en werken goed!
Ik heb ovutesten besteld bij babyboomshop en matcare. Allebei de dipsticks. Die werken prima bij mij en zijn niet zo duur.