Dag meiden, Ik heb hier een beetje rond zitten neuzen en merk dat er veel animo is voor kaarten leggen en pendelen e.d. Graag zou ik wat meer willen oefenen met tarotkaarten leggen. Ik doe dit al jaren voor mijzelf, maar sinds een aantal maanden pas wat serieuzer. Wie interesse heeft mag mij daarom tot vanavond 18:00 een pb sturen met een vraag, of ik kan een algemene legging doen. Het is handig als je in je bericht je naam en leeftijd of geboortedatum zet, achtergrondinformatie over je situatie mag evt. ook. Wat je wilt! Let op ik heb hier nog nooit meer geoefend op afstand, maar ik wil het graag proberen. Ik kan geen antwoord geven op de vraag of je zwanger bent en wat het geslacht is. Tarotkaarten geven inzicht in je huidige situatie, tendensen, achtergrond etc, het zijn geen ja/nee kaarten Als er niet teveel verzoeken zijn hoop ik de berichten dit weekend te beantwoorden.
Dames, bedankt voor alle berichten! Het zijn er best veel, meer dan ik had verwacht! Ik ben nog beginnend kaartlezer en niet zo heel snel, dus ik denk niet dat ik iedereen vandaag nog kan antwoorden. Voor degenen die te laat waren: ik wil even de reacties afwachten van iedereen, daarna kijk ik of ik dit vaker ga doen!