Wil er nog een speelgoed(je) bij, maar welke?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Shaana, 16 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Zowel op mij als op me man houd ze het een minuutje vol bij wijze van en dan geeft ze al aan dat ze eraf wilt. Ik laat haar dan nog wel even worstelen. Maar lang volhouden doet ze niet... :)

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ben je al weleens met haar naar een manueel therapeut of osteopaat geweest? Want niet op je rug willen liggen okay, maar zelfs als dat bij jullie op de borst is en het dus speels is, dan zou ik even een lichamelijke reden uit willen sluiten. Sorry dat ik je topic deze kant heen "dwing" maar buik ligging is de basis voor alles bij een baby. Zonder buik ligging zal je niet leren tijgeren, kruipen of zitten. Want een baby leert doorgaans bijna nooit zitten vanuit rug ligging. En dan is het wellicht fijn voor je gevoel dat het niet al die tijd is doordat er bv een nekwerveltje dwars zat oid.

3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik had een speelkleed met een kussentje, dan ligt ze wel op haar buik maar toch niet helemaal plat. Je hebt veel verschillende varianten, moet je maar eens Googleen.. Nadeel is wel dat wanneer ze goed kunnen tijgeren / kruipen je het niet meer echt gebruikt. Voor die tijd vond ik (en dochter) het erg leuk.

4. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    Echt even kijken op bol.com
    Lamaze draai en ontdek en speel tuin gym.
    Zag het pas toen de jongste kon kruipen. Leek mij zo leuk!!

5. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoon had dat ook, die kon z'n hoofd niet goed optillen. Op een gegeven moment heb ik hem bij me genomen op de bank, m'n telefoon gepakt en filmpjes van Alfred jodokus kwak laten zien. Toen wilde hij wel z'n hoofd optillen! 😂 Hij vond dat zo boeiend dat hij ook niet ging huilen. Inmiddels al 2 jaar en 3 maanden en alles is goedgekomen 😂😂😂

6. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Wij hebben zo'n jungle gym van fisherprice. Super leuk!

Deel Deze Pagina