Wil even iemand heel erg bedanken.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ik mag toch gewoon vragen om uitleg over dat topic? Dat hoeft toch niet via pb. De mods weten dat dat topic er geweest is toch?

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    klopt, zeg ook niet dat dat het is maar dat onderbuik gevoel krijg ik dr bij :)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Onterecht dus :D

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    krijg daar echt tranen van in mijn ogen als ik het ene na andere hartverwarmende topic lees over meiden die elkaar hier helpen met pakketjes, of een dag uit.. super meiden! wat onwijs lief van jullie allemaal dat jullie dit doen !

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Wellicht maar als er gewaarschuwd wordt om voorzichtig te zijn en via pb verder te informeren komt het wel geheimzinnig over.

Verder no problemo ;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nouja, de pb's zijn onzichtbaar, dus wat er via pb gaat weet je (gelukkig) toch niet.

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik wil ook wel een pb! Ik heb zeker niks nodig maar ben zeker niet te beroerd om te helpen.

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    bedoelde het niet verkeerd mensen maar er zijn al 2 topics gesloten 1 inderdaad kon je je aanbieden, en later 1 waar uitleg is gegeven, beiden dicht,

bedoel het is totaal niet geheimzinnig verder hoor, zoals ik al zij zou het gewoon zonde vinden als een bedankt topic als deze ook weer verwijderd zou worden, dat verdient zowel de ontvanger als de gene die het verstuurd heeft niet,

niet gelijk zo raar denken mensen.

ben hier zelf ook een die mega dankbaar is aan zowel lyn als de onbekede (nog steeds)

wellicht dat elmo zelf even een uitleg topic wil openen wat er gaande was, en er gelijk een slotje op wil zetten zodat er niet gereageerd kan worden. ??

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Daar wordt al aan gewerkt ;)
    December is een drukke maand voor iedereen, ook voor ons thuis. We zijn dus minder online dan we soms zouden willen.

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    snap ik elmo, was ook gewoon een vraag. mooi.

11. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    was er ook niet een hyves pagina voor dit soort dingen in het verleden?

12. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Zou ik ook een PB mogen? Zou graag Een steentje bij willen dragen!

Deel Deze Pagina