Heeey meiden wil even laten weten hoe het met mij gaat. Inmiddels zie ik dat er heel veel mensen gelukkig zijn geworden en in blijde verwachting zijn. Met mij gaat het minder goed. Binnen kort moet ik naar de fysio en dan zal ik te horen krijgen of ik weer een hernia heb waar ik heel bang voor ben. Ben al een keer geopereerd en weet dus hoe het voelt. Dit is niet zomaar een pijntje nee dit is de pijn die ik ook voor mijn operatie had. Heb sinds vandaag veel moeite met lopen en bewegen. Het zeurde al een aantal weken maar gaf er geen aandacht aan. Maar vandaag zelfs op mijn 12 1/2 jarig bruiloft dag ging het mis. Ik had zoveel pijn dat de tranen over me wangen liepen en dan moet ik zeggen dan mis ik jullie wel hoor hier kon je altijd je hart luchten dus daarom zocht ik jullie weer even op. Moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik toch niet zwanger ben want was zeker nu niet goed geweest. Misschien was dit toch al die tijd een (voor)teken geweest waarom ik niet zwanger kon raken. Het had niet zo mogen zijn en dat blijkt ook. Als de fysio zegt dat het een hernia is zal ik zeker weer geopereerd worden. Ik zag dat er weer een hoop nieuwe zijn bij gekomen leuk hoor. Af en toe kom ik nog wel eens stiekum kijken want hoop iedere keer bekende te zien bij ik ben zwanger (b.v. sandra)Hoop het zo voor haar he. Nou meiden voor iedereen die zwanger is van harte allemaal en voor diegene die nog flink aan het klussen zijn heel veel succes zal duimen voor jullie. En voor de meiden die bevallen zijn heel veel geluk met jullie mooi wonder. En voor de meiden die een miskraam hebben gehad wens ik heel veel sterkte en alle kracht toe. Liefs Lover xxxx
He Lover, Wat leuk weer wat van je te zien...heel veel sterkte met je rug en dat het maar snel beter met je gaat. liefs Lydia
Sterkte en beterschap Lover, ik heb van dichtbij meegemaakt wat een hernia is (mijn zus heeft er al 9 gehad) dus ik leef erg met je mee. het was voor hun de keuze om geen kinderen te krijgen, ik hoop dat het bij jou nog wel kan en dat je daarin geholpen kan worden. veel liefs Sophia
jeetje meis, wat rot dat het niet zo goed met je gaat, ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je je gauw beter voelt.. liefs sim
Lieve Lover, Ik weet wat het is een hernia, want heb ook een hernia gehad. En dit in combinatie met je kinderwens is het natuurlijk helemaal erg zwaar. Ondanks alles wil ik je toch feliciteren met je 12.5 jarige trouwdag! Na regen komt zonneschijn. Ik hoop dat de zon snel weer gaat schijnen! Knuffel Mirre
jeetje dat is niet mis meis hopelijk helpen ze je snel om de pijn te minderen heel veel sterkte en pas goed op jezelf XXX
Lieve Lover, O meis, wat weet ik goed wat je voelt .... Ik heb inmiddels een tweede spoedoperatie gehad vorig jaar ... en ben nu bijna 15 weken in zeer blijde verwachting. Ik wil je vanaf mijn plekkie hier op de bank een hart onder de riem steken meis, je gaat het wel redden en je bent in goede handen. Knuffel, Booey
heel veel sterkte meis, tis niet niks he...zo'n hernia... Ik hoop dat je snel weer pijnloos door het leven mag.....
Kijk dit heb ik gemist dit is zo fijn dat jullie allemaal mee leven. Soms zijn de mensen om je heen ff druk dat ze even geen tijd voor je hebben en dan ga je ff naar de site en kan je je ei kwijt . Bedankt meiden tranen staan in me ogen doet me goed om het allemaal te lezen. Dikke kus voor jullie allemaal.xxxxxxxx
Hey Lover . Ik ken je niet , maar wil je wel heel veel sterkte wensen . Mijn vader heeft jaren lang met een hernia rond gelopen zonder dat de artsen zagen dat het een hernia was .... Die heeft dus jaren met die pijn rond gelopen zonder dat er iets aan gedaan werdt. Er werd zelfs tegen hem gezegd dat het tussen zijn oren zat , die pijn Uit eindelijk is hij in een privè kliniek terecht gekomen bij een verdomd goeie dokter . Die zag het meteen en hij werd met spoed geopereerd . Hij had 3 ! verkalkte ( wisten niet eens dat dat kon ) hernia`s in zijn rug . Ik kan me dus goed voorstellen hoe jij je nu moet voelen ! Heel veel sterkte nogmaals . Groetjes Joyce