Man schiet ex-vrouw en dochter dood Een bloedig familiedrama. Zo noemt de Duitse politie het. Op straat Een in Nederland wonende Turk (38) heeft in Duitsland zijn ex-vrouw en dochter doodgeschoten. De man sloeg toe in Mönchengladbach, net over de grens bij Roermond. Hij schoot midden op straat op zijn ex en hun 18-jarige dochter. Opsporen De vrouw stierf op straat, het meisje bezweek in een ziekenhuis aan haar verwondingen. De Turkse man vluchtte in een auto. Agenten zetten meteen een grootscheepse opsporingsactie op touw. De man meldde zichzelf daarna bij een politiebureau in het naburige Viersen. Hij legde een vuurwapen op de balie en zei dat hij zijn ex-vrouw en dochter had doodgeschoten. De vrouw laat twee kinderen van negen en dertien jaar achter. Het houdt dus echt niet op! Het lijkt wel een rage !
ja ik hoorde het vanmiddag op de radio. de hele wereld wordt gek geloof ik..zet dan geen kinderen op de wereld.. maak er een end aan als je het niet ziet zitten maar laat je ONSCHULDIGE kinderen en vrouw(of man) erbuiten.. kan me hier echt goed kwaad om maken. xxx
Tegenwoordig sta je voor alles onder druk. Snel snel, rap rap, van hot naar her rennen enz enz. De relaties van nu zijn vaak ook nimeer wat ze vroeger waren. Deze maatschappij is zodanig naar de kl*ten, bah! En dan schrikken dat er mensen zijn die doordraaien hé... En dat terwijl er zoveel hulp voor handen is tegenwoordig!
vreselijk wat geeft iemand het recht een ander van het leven te beroven. dat de rechters maar eens echte straffen gaan uitdelen. iemand vermoord levenslang. het houdt niet op het is weer wachten op het volgende familiedrama
Afschuwelijk zoiets! Bah.... Dan bof ik maar met me ex. Heb na me scheiding totaal GEEN last meer van hem gehad! Liefs Marjo
Welnee, het gebeurt niet vaker dan vroeger, alleen die media he.... die duiken OVERAL bovenop. Er zijn zoveel bladen en programma's, die moeten allemaal gevuld.
Ja ben het wel met Anabella eens maar volgens mij moeten mensen tegenwoordig ook heel veel hoor van de maatschappij en van zich zelf en loopt het hierdoor misschien sneller uit de hand geen idee maar het is natuurlijk verschrikkelijk.
Jeetje hej! Het is wel raak zeg de laaste tijd! T moet geen rage worden ppffff! Waar komen die zieke mensen toch vandaan Echt heel erg