wil even wat kwijt,

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jmm, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Hoi lieve mensen,

Wil dit even kwijt, even van me afschrijven, vrijdag gaan we waarschijnlijk wel een keizersnee datum plannen, vindt het eigenlijk niet leuk, omdat ik had nog wel tegen hem haar gepraat , van ga nou effies draaien en doe je best, maar dat deed guppie niet, eigenwijs!

Dan wordt ik een beetje boos op hem haar stom he maar zo voelt dat gewoon, zou graag een ´ gewone bevalling willen zonder een operatie, want dat is het ook daar zie ik ook erg tegenop .

Maar denk ook dat als je misschien te graag een "gewone bevalling wilt, dat het juist aferrechts werkt, maar toch . een operatie jasses , ben er wel bang voor zometeen gaat het niet goed, of raken de doktoren per ongeluk iet verkeerds aan , en dan kan je geen kinderen meer krijgen bijv, ik moet er niet aan denken.!

nee zeg nog steeds liever de natuurlijke bevalling, maarja zit er denk ik niet meer in hij/zij ligt echt wel met zijn hoofdje omhoog. En draait niet meer naar onderen, dat is best wel een hele draai volgens mij.

zo voel ik me nu gewoon, moest even kwijt

gr jacque

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Vervelend meid. Maar ook met een stuit kun je normaal bevallen toch?

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi Jmm,

Ik kan me voorstellen dat je het allemaal liever anders had gezien.
    Lijkt me ook moeilijk om me bij neer te leggen!
    Toch is het ook iets heel moois dat je op een hele gecontroleerde manier straks bevalt van je kindje...en dat je dus op een vaste datum je kindje mag vasthouden en welkom heten op de aarde!

Ik zou proberen de positieve kant er een beetje van te zien...hoe moeilijk het ook is!

Veel sterkte...en ik duim en bid voor een super gezonde mooie beeb...en dat alles goed gaat!

Liefs Eva

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

snap ik best hoor jacque...

Ik neem aan dat je de optie van een versie (draaipoging) al hebt gehad en dat je hebt besloten dat je dat niet wilt?
    Mijn kindje bleef ook in stuit liggen en ik heb wel een versie gehad, nog na 37 weken. Ik moet eerlijk zeggen: daardoor heb ik een fantastische natuurlijke bevalling gehad en heb ik niet hoeven herstellen van een operatie. (na je bevalling wil je toch graag snel zelf voor je kindje zorgen)
    Ik weet natuurlijk niet waarom je geen versie doet, maar mocht je nog twijfelen en de kans nog hebben om het te laten doen, dan gun ik het je zeker!
    Overigens, een stuitbevalling durfde ik ook niet aan.
    hoe dan ook, veel succes!
    Amber

5. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zit nog in onzekerheid. Onze kleine ligt ook met zijn hoofdje omhoog. Heb afgelopen maandag een versie gehad, maar dit wilde niet lukken omdat hij met 1 voetje achter mijn schaambeen bleef hangen. Er is nog geprobeerd om hem van binnenuit omhoog te duwen, maar helaas. Vrijdag doen ze nog een poging. Als dit weer niet lukt, moeten wij ook gaan praten over een keizersnee/stuitbevalling. Gelukkig zijn wij er vrij nuchter onder en gaan straks gewoon op de adviezen van de vk en gyn af. Maar ik snap je wel: een keizersnee is en blijft toch een operatie!

Deel Deze Pagina