Hey Meiden, Ik moet even mijn ei kwijt! Ik ben nu sinds een week zo erg moe. Wordt er echt een beetje down van. Moet steeds huilen. Maak ruzie om niks. Ik kan er echt even niet meer tegen. Vannacht gedroomd over mijn baby dat ze er al was. Toen ik wakker werd misde ik haar zo. Het Komt stom over ik weet het maar ben de laatste week zo overgevoelig. Ik dacht dat ik rond deze tijd weer energie zou moeten krijgen maar ben dood op. Zo moe als ik nu ben, ben ik de hele zwangerschap nog niet geweest. Is dit wel normaal? Of moet ik het volgende week toch maar even met de vk bespreken? Please advies! Nada
Ik heb dat ook hoor, het schommelt tussen me redelijk fit voelen en stabile en moe, moe en moe, huilen, stress om niks, etc, etc en de week daarop gaat het weer wat beter. Ik zie het als moodswings, de hormonen razen door je lichaam en kan rare dingen doen bij een mens
Hoi men heeft als richtlijn dat je je in de tweede trimester beter voelt, dit hoeft echter niet. Ik ben zelf pas rond een week 0f 25 me beter beter gaan voelen, dat ik weer energie had, en die periode was voor mij helaas ook snel weer over. Met week 29 begon ik weer in te zakken. Ik denk dat het van de zwangerschap komt. Los daarvan is het gewoon sowieso goed om je VK er van op de hoogte te stellen. Ze kunnen namelijk je ijzergehalte gaan controleren, misschien dat het daarvan komt. Dit kna door je zwangerschap namelijk ook naar beneden gaan.
Hey Meiden, Bedankt hoor! Ik maakte me echt een beetje zorgen. Hopen dat die mood straks weer de andere kant op swingt Ik kan niet wachten tot de baby er is. Helaas ben ik nog niet eens op de helft en moet ik voor die tijd nog afstuderen en verhuizen. Ik vraag toch even bij de vk want voel me ook vaak hongerig en licht in mijn hoofd terwijl mijn maag gevuld is.
Ik heb hier ook heel erg last van, vooral van dat moe zijn. Die mood-swings heb ik geloof ik al gehad, als ik het zo hoor van mijn vriend Hopelijk blijven ze ook weg. Sterkte nada83!
Ik ben sinds een week of 4 ook ontzettend moe. Eerder had ik nergens last van. En ik zit zo'n beetje al mijn collega's af te snauwen. Ik heb gewoon medelijden met ze. maar op het moment zijn ze ook ZO IRRITANT! Wat bij mij een beetje helpt tegen de vermoeidheid is iedere avond een wandeling van ongveer een kwartier te maken en daarbij een beetje door te lopen. lekker in de buitenlucht. Hond mee, iedereen blij. Het hoort er allemaal een beetje bij. We moeten het maar gewoon over ons heen laten komen. En lekker uitrusten.
Ik had gister mijn man helemaal afgesnauwd omdat hij een bloemetje had meegenomen. Heel lief natuurlijk maar nou moet ik hem weer in een potje zetten. Moet ik eerst weer gaan zoeken en dan gaan schoonmaken. Pff wat een werk. Die arme ziel. Ik heb hem maar even een mailtje gestuurd. Gelukkig begrijpt hij me. En wordt hij niet boos. Ik schaam me echt. De hond moet het ook al ontgelden want die heeft vannacht mijn telefoon kapot gekauwd. Maar 's avonds lopen is idd wel lekker. Gister ook gedaan daar knap ik echt van op. Moet zo nog even boodschappen doen.. daarna lekker even op de bank liggen of nu eerst even lekker liggen en dan op pad. En tja waarom zijn al die mensen zo irritant! En waarom ben ik zo moe. Kan het soms wel uitschreeuwen!
Ik ben helaas mn hele zwagerschap doodmoe geweets. Nu heb ik al 3 weken verlof en er komt weinig uit mn handne. Ook slaap ik slecht 's nachts, dus dat breek overdag ook op. En dan reopt iedereen dat je uitgerust je bevalling in moet gaan. Ja, hallo, hoe dan?