Vind zoiets ook niet normaal om dat zo met een ander te doen. Mijn partner en ik vinden zoiets intiems dat je alleen bij elkaar doet. Dus ik zou zeker ook wantrouwen hebben hoor, is je goed recht. Maar ik zou gewoon lekker thuis blijven. Mocht je partner niet te vertrouwen zijn, dan doet hij het wel ergens stiekem. Daarvoor heeft meegaan echt geen zin. Ik zou het wel even in de gaten verder houden of hij contact heeft met dat andere meisje.
Huh... je bedoelt dat hij achter tegen een dame aan staat? En het is een foto, dus geen film. Of het echt schuren is weet je dan toch niet? Gewoon samen heen en weer of schuren is mijns inziens toch echt heel wat anders. Schuren is uit den boze, gewoon samen heen en weer dansen is plezier. Zou mij echt niet boeien als ik zo'n foto zag van mijn partner...
Dat zie je echt wel aan de stand van positie, van de dame in kwestie hoor. Want schuren is duidelijk kont naar achteren tegen kruis van de man.
En ik heb geen film nodig om te vinden dat dit te ver gaat hoor Sowieso, als mijn man voor z'n plezier zo dicht tegen andere vrouwen aan gaat staan.. Doeiiii!
Hij was net de kozijnen aan het schuren dus denk kan wel even tussendoor Dus hoef zijn kwastje niet te breken haha
Ik vind schuren meer iets weghebben van droogn..ken. Lekker zo'n mokkel met der reet naar achter en een vent die zijn inmiddels hard (ja, want dat gebeurt) geworden snikkie er tussen even tussen heen en weer aan het halen is. Je kan mij niet wijsmaken dat hij die aan het polijsten is omdat hij daarna zo mooi glanst. Ja misschien van iets anders... Maar nee, ik zou dit dus niet van mijn vent pikken. Net zoals mijn vent het niet zo pikken als ik een vreemd penseeltje tussen mijn bilspleet laat halen. Ook al is het maar voor lu.. oh lol!
O schat wat doet u nou ? https://www.facebook.com/photo.php?v=1398391037043350 Even op het beeld klikken
Jaja begint met een foto en ineens zijn ze bezig met een verfpartijtje... Waarom nu het woord vingerverf ineens in me op komt samen met een lachaanval...oh goodness... M'n hormonen zijn aan het springen vriendlief kijkt me ook aan alsof ik gek geworden ben...
De ene keer denk ik het was echt maar wat onschuldigs maar 5 minuten later denk ik weer dat het echt niet kan op die manier met een meisje dansen. Ik ga morgen wel mee eens kijken hoe hij op dat meisje reageerdt want die is er ook weer bij. Dan kan ik ook meteen zien hoe de band tussen hun is. Misschien weet ik dan na die avond genoeg. Wel rot dat het op de manier moet. Maar straks maak ik drama om niks en dan heb ik later spijt.
Drama om niets bestaat in dit geval niet. Of het iets te betekenen heeft kan ik niet over oordelen, het feit dat jij je er zo rot om voelt geeft al aan dat het iets is wat net door de beugel kan. Jij zit 24/7 thuis met ZIJN baby, en hij zet de bloemetjes buiten waarbij hij het respect niet kan opbrengen om jou iig zodanig achter te laten dat je er alle vertrouwen in hebt. Simpelweg niet netjes.
Succes morgen! En probeer ook een beetje te genieten he! Gentse feesten zijn harstikke gezellig. Oja, en ik denk dat je morgen snel genoeg aanvoelt hoe het zit tussen die twee. Of in elk geval zul je wel merken of zij respect heeft voor jou (en je relatie) of niet.. Maar wat ik me verder afvraag? Hoe lang zijn jullie al samen? Omdat je zijn vrienden haast niet kent? Ik kan me daar zo weinig van voorstellen?