We zijn nu 2 jaar samen. Ik ken wel heel wat vrienden waar hij regelmatig mee om gaat. Maar dit zijn weer andere beetje vage vrienden zeg maar waar hij alleen maar mee op stap gaat. Ik hoop inderdaad dat ik het ook een beetje naar mijn zin zou hebben. Ik hoop eigenlijk dat het ons dichter naar elkaar brengt om dat wij sinds de geboorte van onze dochter niks meer met zn 2en hebben gedaan. Mijn dochter gaat dus voor het eerst logeren. Vind ik ook nog wel een beetje rot idee. Straks mist ze mij en ben ik er niet voor haar.
Voel je daar maar niet schuldig om meis, mama's hebben ook ontspanning nodig. Ik maak me meer zorgen over je vorige topic (dat hij 5 dagen per week naar z'n vrienden wou, toch?) dan hier om eerlijk gezegd. Ook omdat je zeg maar zo weinig info uit een foto haalt. Maar dit in combinatie met het feit dat hij zo veel weg is... zouden alarmbelletjes voor mij zijn. Tijd voor een goed gesprek!
De eerste keer uit logeren is voor jezelf even wennen, maar voor je dochtertje zal het waarschijnlijk geen probleem zijn hoor. Hier hebben ze het altijd prima naar hun zin gehad bij logeren en me nog nooit gemist
Waarschijnlijk maak jij je daar drukker om dan je dochtertje.. Die heeft het vast prima naar d'r zin. Als je dan toch mee gaat, probeer er een leuke avond van te maken en sta er met een positief gevoel tegenover anders wordt het sowieso niks..
Dank je wel voor de goede moed. Ik ben nog steeds van mening dat het niet kan van die foto. Ik wil ze wel laten zien maar misschien een beetje raar omdat hier te plaatsen. Ik probeer er gewoon wat leuks van te maken. Laten zien dat ik veel leuker ben dan dat stomme wijf
Ik ga nu maar eens slapen. Ik hoop dat het een beetje lukt want heb de laatste 2 nachten wakker gelegen tot een uur of 3 omdat ik er maar over blijf piekeren. Ik voel me nu in iedergeval al wat beter omdat ik mijn verhaal kwijt kan.
Succes morgen! Hoop dat je enigszins kan genieten. Meegaan om het bespieden zou ik niet zozeer doen, als hij echt wil, doet 'ie het sowieso wel, tis dan toch al een stiekemerd. Wat mij betreft is schuren ook not done trouwens, nergens voor nodig ook.
Ik heb alleen je OP gelezen... Gewoon even een vraag: hoelang ken je je vriend al? Ik vind het namelijk heel raar dat je zijn totale vriendengroep niet kent. Of mag jij alleen thuis voor het huishouden zorgen en ziet je vriend je meer als huishoudster/verzorger van jullie kind? Wat een gekke relatie. Schuren met andere vrouwen? Ik zou eens even flink in zijn ballen knijpen en dan zie je nog wel of ie morgen kan gaan schuren.... Jeetje...
Heej meid, Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen! Over je vraag.. In combinatie met je vorige topic zou ik misschien ook wel vragen hebben over de foto die je gezien hebt. Heb je al aangegeven bij hem, wat zo'n foto met je doet? Dat je het erg vervelend vindt om zoiets te zien? En dat je dat liever niet meer zou willen zien? Dat je het onprettig vindt wanneer hij zich zo gedraagt? Wat voor idee hij erbij had en er nu over heeft? Waaróm je het een vervelende foto vindt? (Alles bij elkaar genomen, ook de issues uit je andere topic..)? Off-topic: ik krijg soms echt het idee dat sommige dames hier bij het minste of geringste hun kerel de tent uitschoppen.. Zouden jullie dat serieus, om dit soort zaken al doen? Een relatie waar je al jaren inzit, mét kinderen, gewoon opgeven omdat je vent tijdens het stappen 'schuurt'? En idd, het is een foto.. En hoewel beelden veel kunnen zeggen, zou je daarop al gelijk baseren dat je relatie over is? Misschien lijkt het veel erger te zijn dan het daadwerkelijk is (daarmee doet dat overigens niets af aan jouw gevoel TS!), is het dan echt gelijk einde verhaal? Voor mij is het een vorm van flirten. Misschien een beetje extreem, maar goed. Er komt ook wel eens een kerel achter me staan, die tegen me aan staat te dansen. Overigens ben ik me daarbij nog nooit bewust geweest van een harde pielemoos.. Ik voel me dan eigenlijk alleen maar gevleid. Doe ik er iets mee? Nee. Zou mijn vriend zich drukmaken om zo'n foto? Nee, dat weet ik zeker. Zou ik me druk maken om zo'n foto? Nee.. Ook dat weet ik zeker. Hij ligt toch iedere avond weer naast mij in bed. Zolang er niets gebeurt vind ik het prima en valt het voor mij onder de categorie 'lol maken'. Nogmaals; in combi met de eerdere verhalen van TS zou ook ik mijn vragen hebben bij zo'n foto.
Hij zegt dat hij gewoon lol had. Maar mijn antwoord was dan weer dat het wel te zien was dat hij het leuk vind dat iemand met haar kont tegen je aan schuurt. Maar we zullen het vanavond zien. Als ik zie dat er meer tussen hun speelt weet ik genoeg en pak ik de volgende dag mijn spullen. Met vreemdgaan of zoenen met een ander meisje kan ik niet mee leven. Ik wist vroeger altijd zeker dat hij niet zou vreemdgaan, Maar hij had die avond veel gedronken en dan wilt hij altijd dat soort aandacht. daarom dat ik er zo over twijfel
Mijn vriend en ik vinden schuren met een ander niet goed. Dat je je vriend dus niet helemaal vertrouwd of vertrouwen kan lijkt me heel frustrerend. Je slaapt er zelfs moeilijk van. Ik zou hem vertellen wat je precies voelt hierover. En ik zou bespreken waar jullie grenzen liggen. Als hij een goeie kerel is respecteert hij jouw gevoel hierover.