Schuren zou ik ook niet zo heel blij mee zijn, en zeker ook in twijfel betrekken maarja het kan ook gewoon in zijn ogen 'plezier maken' zijn geweest zou ook niet mijn ding zijn maar goed. Sommige van jullie zijn echt jaloers haha, als dat voor jullie werkt prima natuurlijk maar even een oprechte vraag: mag je man ook wel eens na een andere vrouw kijken en jullie naar een andere man? en dan bedoel ik gewoon kijken. Zeggen jullie wel eens tegen elkaar van oh nou dat is een mooie vrouw/man? Mijn vriend en ik zeggen dat wel gewoon, niet omdat we vreemd willen gaan maar er zijn gewoon een miljoen mannen en vrouwen mooier dan ons allebei, en we zijn liever eerlijk dan dat we elkaar maar met een leugen moeten troosten
Euhh nee, ik ben echt heel erg daarin.. Als ik zie dat ie naar een andere vrouw kijkt, gaat negeer-modus aan.. Aantal uur is afhankelijk van de hoeveelheid tijd die hij met haar in zijn ogen heeft doorgebracht. Hij reageert er iets milder op, maar is duidelijk merkbaar ook niet blij.. Nu kijken we dan ook vrijwel niet meer. Het enige wat ik af en toe doe, is als een vrouw met een enorm decollete rondloopt, en dan ook nog even voorovergebogen staat om aan iemand iets te vragen, tegen 'm te zeggen 'Hmmmmmm, titssss!' Tsja, we zijn gewoon een beetje apart..
Kijken doet iedereen, maar tussen kijken en kijken zit verschil. En om nu tegen elkaar te zeggen ow dat is een mooie man/vrouw vind ik niet nodig.
he bah, hij had nog net niet haar opa kunnen zijn. ik vind het ook verre een vorm van dansen, eerder gewoon sex met je kleren aan.
Ben je al lang samen met hem? (sorry, ik heb de reacties niet gelezen). Je zou jezelf af moeten vragen waarom je je tijd verdoet met iemand die je helemaal niet vertrouwd. En nee, ik vind het persoonlijk not done om zo intiem te dansen met een meisje. Dat zou ik niet pikken
Micchan zei net al dat onze jaloezie op precies hetzelfde niveau ligt, en ik sluit me hier dus ook bij aan. Ik heb gelukkig ook een man die dat niet doet. ECHT niet doet. Er zijn ongetwijfeld een hoop vrouwen die dat niet geloven, want 'alle mannen kijken naar andere vrouwen, maar mijn man is zo bizar eerlijk. Zaterdag kregen we bij de Burger King 2 oreo-ijsjes bij onze bestelling. 'Jaaaaaa!', dacht ik. 'Euh, die hebben we niet besteld hoor.', zei hij. Meisje zei dat het toch echt op de bon stond. 'Jaaaaaa!', dacht ik. 'Nou, we hebben ze toch ECHT niet besteld hoor.', zei hij Ik heb me regelmatig door de vrouwen hier op ZP laten beinvloeden. Dan bleef ik maar volhouden dat hij WEL naar andere vrouwen en kijkt en heus ook wel eens stiekem filmpjes kijkt. Hij zei van niet. Ik zei van wel. Hij zei van niet. Ik zei van wel. Hij werd boos. En dan weet ik dat het echt niet waar is, want hij is nooit boos op me, behalve als ik zeg dat hij liegt terwijl het niet zo is. Wij doen ook echt alles samen, gaan nooit zonder elkaar weg. Sommige stellen moeten daar ongetwijfeld niet aan denken, maar wij vinden het heerlijk. Ik ben ook echt zo blij dat ik deze man gevonden heb. Na alle leugenaars en vreemdgaande mannen waar ik mee te maken heb gehad, had ik niet gedacht dat er nog zulke mannen bestonden. Zo, dit bericht heeft echt helemaal niets met het topic te maken, maar goed
Nou het zal erger klinken dan het is, en het gebeurd ook niet echt vaak. Maar als er een mooie vrouw op tv komt wat mijn vriend mooi vind, dan zegt die gewoon; dat is wel een mooie vrouw of wat vind je daarvan? Andersom zeg ik ook heel vaak als ik in de stad loop; oh kijk daar dat is een mooi mokkeltje ( over een vrouw he ) en dan zegt hij ja of nee. Het is niet zo dat we elkaar uit de tent lokken ofzo maar hij mag best tegen mij zeggen of die iemand mooi vind of aantrekkelijk, ik vind het belangrijk om eerlijk te zijn en om te zien en weten wat mijn vriend mooi vind.
Hahaha ik ben blij voor je dat je zo gelukkig bent in je relatie. Je moet je nooit laten beinvloeden en zeker niet door meiden op een forum, het is altijd makkelijk praten achter een laptop. Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Je man ken je in real live en daar moet je mee leven. Met jaloezie is niks mis als je er allebei je weg in vind en hetzelfde erover denk. Niet mijn ding maar je kan niet alles hetzelfde hebben. Mijn vriend en ik doen ook alles samen, hij is vorige week voor het eerst op stap geweest in 7 jaar. Hij vroeg me wel mee maar ik wil mijn dochter niet wegbrengen. Ow en wij doen ook nooit wat met zn 2e, alleen bank hangen of met gezin naar de stad. Goed beetje offtopic maar wilde toch even reageren
Vind heel het verhaal heel moeilijk, maar dit vond ik wel het ergst. Je hoeft je niet te bewijzen want je bent de moeder van zijn kind en DAT is al bijzonder en leuk genoeg. Als hij dat niet vind dan ligt het probleem duidelijk bij hem. Ik zou niet blijven bij zo'n vent, zeker niet na dit dans verhaal... Als mijn vriend dat zou doen, ik zou echt gebroken zijn. Ik weet zelf uit ervaring van een vorige relatie, als de vertrouwen volledig weg is dan is er bar weinig over van de relatie zelf.
Heb net alles door gelezen en ben ook heel benieuwd nu Ik vind het ook niet kunnen, het is toch soort van opgeilen Sowieso een flink pittig gesprek voeren
Nou het was echt een drama gister. We kregen ruzie, Hij wilde naar een tafeltje waar dat ene meisje ook stond, Ik zei alleen tegen hem van je weet het hé. En toen was hij depressief en woedend op mij. Hij heeft gezegd mijn avond is al verpest toen jij de auto in stapte. en dat ik een kutwijf was. Ik moest natuurlijk huilen want dit doet mij pijn. Daarna een heel gesprek van dat hij van me houd en bij me blijft en dat hij mij wel vertrouwd. Toen heb ik weer uitgelegd dat het moeilijk voor mij is omdat ik weet wat er gebeurd als ik er niet bij ben. Daarna heel de avond niet meer met elkaar gesproken. Nu de volgende dag zegt hij het was toch al uitgepraat? Ik denk dat ik een paar dagen naar mijn moeder ga. Ik moet echt nadenken of ik dit nog wel wil en kan