Wil eventjes wat kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door speentje2012, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Klinkt als een lekkere avond uit... Not! Waarom reageerde hij meteen kwaad dan? Lijkt me niet meer als normaal dat je zoiets zegt na die bewuste foto!
    Hoe was de reactie tussen die twee?

Geef je groot gelijk dat je een paar dagen even naar je moeder gaat met je kleintje... Klinkt echt als een ongelooflijke zak! En dat zal ik niet snel roepen!

2. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    wat een l.u.l. ik zou ook even lekker naar de moeder gaan laat zoon zak maar lekker in zen eigen sop gaarkoken , natuurlijk is dit allemaal kut en wil je het liever niet zo , maar ik zou echt pleithuize gaan dit kan gewoon niet!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat een smerige vent zeg, bahbahbah.. :(

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Meid... raap jezelf vooral ff bij elkaar en geef die vent van je een veeg uit de pan.
    Terugfluiten die hap!
    Hij heeft geen recht de moeder van zijn kind zo te behandelen en moet ook begrijpen dat zijn stapavondjes mede te danken zijn aan jouw goede wil!
    OF hij weet zichzelf te gedragen OF hij blijft voortaan maar lekker thuis.
    Volgens mij weet hij heel goed hoe hij jou op je achterste poten moet krijgen zodat je toch wel terugkomt op wat je zei.
    Niet doen hoor! Dan wordt het echt van kwaad tot erger.

5. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal

en dat is echt waar! , k kan het weten!

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Sorry maar deze meneer verdient geen kansen meer...

Ik zou er zelf ook heel veel aan doen om mijn relatie te behouden voor mijn kinderen maar er zijn grenzen.
    Ik heb je oude topic gelezen en samen met dit verhaal, pff...

Vertrouwen en respect als partner moet je verdienen, door liefde te geven, de ander te respecteren en rekening met elkaar houden. Je geeft en neemt.
    Het grootste punt zou voor mij zijn dat hij van zijn kind houdt en daar alles voor doet. En dat doet hij niet, hij moet toch ook graag bij zijn kind willen zijn, dus waarom in * naam ben je nog bij hem?? En al helemaal in combi wat hij jou flikt!

Misschien helpt het om in perspectief te zetten en een keuze te maken als je je voorstelt dat jij het niet zelf bent in deze relatie maar je dochter als ze de zelfde leeftijd zou hebben. Zou je woest zijn op die kerel die jouw dochter besodemietert, weinig aandacht geeft, niet respecteert (sorry, dit is mijn eigen conclusie na het lezen van je verhalen) en niet genoeg aandacht geeft aan je kleinkind die nog maar een baby is??

Meid ik hoop dat je voor jezelf en je kind kiest! Geef het voorbeeld aan je kind dat je jezelf lief hebt! sterkte!

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Whahahaha! Heeeeeel grappig en precies mijn ideeën!! :D

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hoe oud is hij?
    Hij komt over als een puber die niet toe is aan een vaste relatie laat staan een kind!

En als hij zo graag aandacht van andere vrouwen wilt had ie lekker vrijgezel moeten blijven.

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Precies, dat zei ik ook al. En na dat stapavondje wordt mijn mening alleen maar verder bevestigd.

TS: echt rot voor je dat het zo gelopen is. Goed dat je even tijd voor jezelf neemt. Denk aan jezelf en je kindje! Sterkte

10. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waarom. Vond hij dat jij zijn avond al verpest vanaf dat jij de auto instapte? Omdat hij je dus liever niet mee had...? Bij mij komt het een beetje over dat hij liever alleen was gegaan.

En waarom wilde hij naar dat tafeltje lopen van dat meisje? Stonden daar zijn vrienden ook?

Ik weet uit ervaring dat als er zulke dingen in je relatie gebeuren het je vertrouwen schaat ... En het zal heel moeilijk worden dit weer op orde te krijgen ( als dat al lukt )

Wens je wel even heel veel succes met de situatie. Maar denk op de eerste plaats aan je zelf en de kleine!!!

11. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Dat hij direct naar het tafeltje wil waar dat meisje/vrouw ook staat zegt mij genoeg. En dat hij het ook nog wil als jij er bij staat vind ik wel heel erg (keur het sowieso niet goed hoor, daar niet van)

Dat hij jou zo behandeld zeg, pfff...

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Met je eens.

Sterkte ts met keuzes maken wat je nu wilt.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #153 Meijtje, 28 jul 2013
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
    Hij wilde naar een tafeltje waar dat ene meisje ook stond, Ik zei alleen tegen hem van je weet het hé. En toen was hij depressief en woedend op mij.

Hij heeft gezegd mijn avond is al verpest toen jij de auto in stapte. en dat ik een nare vrouw was. Ik moest natuurlijk huilen want dit doet mij pijn.

..... sorry waar haalt hij het lef vandaan?! Wat een ontzettende arrogante zak. wat denk je zelf, dat hij voor je neus haar ff lekker kan schuren ofzo. Dat jij net gaat doen of je neus bloedt omdat hem dat het beste uit komt??
    Ja tuurlijk vertrouwt hij jou wel, jij zit er mee. Ik zou zo'n man niet vertrouwen. Heb zo'n ex gehad, bleek achteraf al wat meer te doen dan schuren als ik niet mee ging. En de rest van de vrienden houden echt hun mond wel, als je niet in de groep ligt.
    Het spijt me zeer, maar goede gesprekken enzo hebben echt geen zin meer. Hij ziet die fouten toch niet in en gaat, denk ik, ook niet veranderen voor jou. Dan had hij dat al gedaan en had hij niet zo als het bovenstaande op je gereageerd. Of alles jouw schuld is... je moet je echt niet schuldig voelen, daar is hij op uit. Dat hij lekker zijn gang kan blijven gaan en jij je steeds slechter gaat voelen tot je bij de situatie neer legt. Of zo ver bij jezelf vandaan staat dat het je niet meer deert. Zijn avond is verpest omdat hij zijn gang niet kan gaan met die griet!! Viezerik en dan zeggen 'het is uitgepraat', kun je dat gepraat wel weg laten, denk ik zo. En dan zeggen ik wil je niet kwijt. Nou pfffff ik vind het walgelijk hoe hij jou aan het lijntje houdt.
    Ik geef je groot gelijk dat je naar je moeder gaat.
    Hij is niet toe aan een relatie of een kind. Verantwoordelijkheden nemen is niet zijn sterkste kant en daarnaast vind ik hem best impulsief. En dan zeggen dat jij bij voorbaat al zijn avond verziekt hebt, galbak! Ik vind het super sneu voor jou! zeker omdat jij je heel rot onder deze situatie voelt en blijf zitten met een kind van hem waar hij niet voor wil zorgen.
    Heel veel sterkte. Het wordt diep nadenken voor jou of je zo nog door kunt gaan....

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wie denkt hij dat hij is? Terug fluiten die hap! Duidelijk maken dat hij kan kiezen: óf lekker stappen elk weekend óf een gezin zijn met jou en jullie dochter.
    Is die van de zotte?! Meid, ga lekker naar je moeder om na te denken, misschien valt het kwartje dan.

15. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Mijn idee! Eerst je vorige topic en nu dit.... Sorry maar je vriend komt echt over als een onvolwassen kleuter.

Ik denk dat hij maar eens moet gaan kiezen... OF zijn gezin OF een vrijgezellen bestaan.

Hij mag echt in zijn handjes knijpen met jou, vrouwen zat die liever niet hebben dat hij man vaak op stap gaat..... Jammer dat hij dat niet in ziet.

Sterkte!

16. Sempje

Sempje Niet meer actief

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de andere reacties.
    Bedenk je ook dat je straks een rolmodel bent voor je dochter.
    Het is aan jou de taak om sterk te zijn en beslissingen te nemen die jou en je dochter ten goede komen.
    Succes met het nemen van een beslissing!

17. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Dit dus en een dikke knuffel!!

18. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Bedankt voor jullie steun. Dat waardeer ik echt

19. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat naar dat je zo'n kl*te avond hebt gehad. Denk dat het inderdaad goed is dat je een paar dagen naar je moeder gaat en goed gaat nadenken wat je wilt. Dit is gewoon oneerlijk, je verdient niet dat je vriend je zo behandeld!

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Schuren zou ik absoluut niet accepteren. Dat heeft namelijk maar één reden: de man opgeilen. En dat opgeilen heeft ook maar één doel. (En wat dat is mag duidelijk zijn.)

Dat schuren in combinatie met het feit dat hij geen verzorgende taken wil uitvoeren bij jullie dochter, zoveel avonden in de week weg is en vindt dat zijn avond verpest is als jij meegaat... Ik heb het idee dat jullie niet een gelijkwaardige en liefdevolle relatie hebben.

Ik snap wel dat ik nu alleen de dingen gelezen heb die niet goed gaan. Over de dingen die wel goed zijn, open je nu eenmaal niet zo gauw eem topic. Maar ik kan me niet voorstellen dat er zoveel goeds tegenover kan staan, dat dit al deze nare dingen opheft.

Is dit de relatie waar jij de rest van jouw leven (en die van je dochter) in wilt blijven zitten?

Deel Deze Pagina