Ik vind het serieus rot voor je ts....volgens mij ben jij de enige die verantwoordelijkheid neemt! Denk aan jezelf en je kindje.
Heej meid, Wat klote dat het zo gegaan is. Je verdient het absoluut niet op om deze manier behandeld te worden. Ik ga niet gelijk roepen dat je he spullen moet pakken en moet wegwezen. Dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik denk wel dat het inderdaad verstandig is om een paar dagen naar je moeder te gaan met je meisje. Wellicht dat je dan een duidelijk signaal afgeeft. Dat je dít van hem niet kunt en wilt accepteren! Laat hem inderdaad maar kiezen; een leven mét de moeder van zijn kind en zijn dochter, of een leven zónder jullie. Heel veel sterkte. Dit lijkt me vreselijk moeilijk.
Hoe gaat het nu TS? Heb je nog met elkaar gepraat? Ik was er klaar mee geweest zo'n vent. Eerst dat schuren en dan nog jou zo behandelen ook. Bah bah!! Als hij een puber had willen blijven en geen verantwoording had willen nemen, had hij z'n l*l in z'n broek moeten houden en geen kind moeten verwekken. Bah, kan zo slecht tegen die onvolwassen kerels die hun vrouw als stront behandelen :x Ben echt zoooo blij met mijn man als ik dit dan zo lees. Vind het wel ontzettend vervelend en sneu voor jou en je kindje
Oke het is duidelijk zat, dat hij een lamzak is. Maar het is je eigen schuld ook een heel stuk. Hij kan je alleen maar zo behandelen, omdat jij het toelaat. Zijn acties kun je niks aan doen en dat hij zo'n lamstraal is ook niet, maar wel aan het feit dat je het accepteert/toelaat. Dit houdt alleen op wanneer JIJ zegt en nu is het genoeg geweest. Ik ben meer waard.
He meid hoe is het nou met je? nog met je vriend gepraat? Het is nogal wat in een korte tijd. Sterkte!!