Wil eventjes wat zekerheid...

Discussion in 'Zwangerschap' started by caroline16, Feb 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

Hallo,
    ik heb een vraagje..

Ik heb een positieve test gehad en ik moet morgen naar de verloskundige voor mijn eerste echo maar, mijn grootste angst is dat er niks zit!

Wie herkent deze angst?

Ik ben zo bang dat er gewoon niks zit.. maar ik heb wel een positieve test gehad en me borsten doen ook pijn..

Kan iemand mij wat goede moed geven?

dankje!
    xx

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik snap je onzekerheid, zeker als je zo graag wil dat je zwanger bent... dit had ik ook... toen ik gestopt was met de pil was het meteen raak. ik vond het allemaal zo onwerkelijk en was bang dat die positieve test er gewoon was omdat ik het zelf zo graag wou.... tot dat ik mijn zoontje zijn hartje zag kloppen. Het 1ste mooie moment van een nieuw en prachtig avontuur!

succes en laat ons iets weten!

3. caroline16

jaa is goed, ik laat het weten!

bedankt voor je advies..

xx

4. IloveYOU

IloveYOU Lid

Aug 3, 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Ja ik herken die onzekerheid wel..!! Dat had ik ook toen ik mijn eerste echo kreeg..!! Gelukkig zat er toen een klein hummeltje van ruim 9 weekjes,al kickend :D Nu zit ik weer met spanning af te wachten tot de 20 weken echo die ik over ruim 2 weekjes heb

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik herinner mij nog dat ik echt genoot van alle echo's, van alle duwtjes en schopjes... en nu van mijn flinke kerel :) ik zou zeggen geniet met volle teugen van je zwangerschap. zodra je je baby op je buik hebt ben je intens gelukkig,,, maar aan de andere kant zal je merken dat je zwangere buikje echt zal missen

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

heel herkenbaar, ik was er ook bijna van overtuigd dat ze zouden zeggen: mevrouw u bent helemaal niet zwanger. :(

maar je test is positief dus je bent het wel :) gefeliciteerd! je krijgt morgen een mooi spartelend boontje met armpjes en beentjes te zien, jullie eigen wondertje :):)

7. mik

mik Bekend lid

Aug 13, 2008
    528
    0
    0
    die onzekerheid heb ik ook gehad en soms nog steeds.
    maar toen ik vorige week de 1e echo heb gehad en het kindje heb gezien, is het stukken minder.
    veel plezier en succes morgen met de echo.
    laat je weten hoe het was?
    liefs mik

8. lies1986

lies1986 Lid

Sep 1, 2008
    53
    0
    0
    ik had dat ook hoor! ik denk dat dat heel herkenbaar is voor iedereen. Ik was zo bang dat het kindje niet leefde dat was mijn angst. Nu heb ik dat nog wel hoor! tis gewoon een spannend moment! zwanger zul je sowieso wel zijn als de test positief aangaf! we horen het morgen vast wel;)

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ik heb dat ook gehad. Zo'n eerste echo is heel erg spannend, je hebt eigenlijk alleen het teststaafje wat zegt dat je zwanger bent en eventueel wat kwalen. Maar het is vast goed!
    Succes morgen!

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat heb ik nu ook hoor!
    Had t bij mij dochter ook in t begin...dus het is echt niet raar.

Ik moet de 17e naar de VK en ben ook zo bang dat ze zeggen dat er niets is..

Succes morgen en daarna lekker genieten he!

11. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Heel herkenbaar..wij gaan woensdag voor het eerst naar de veroskundige en ja nu begin ik me ook in
    eens
    zorgen te maken of het wel goed zit allemaal met ons kruimeltje en of het er wel zit :(

groetjes

12. caroline16

hallo meiden,

allereerst heel erg bedankt voor jullie meningen en steuningen..

we zijn bij de verloskundige geweest en ik kan jullie melden dat ik een klein rozijntje van 9 weken en 6 dagen in me baarmoeder heb!

mijn uitgerekende datum is 09-09-2009 kan niet mooier toch?

xxxx

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

gefeliciteerd meid! :)

14. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    Geniet ervan meid! er bestaat niets mooier!

wat ik trouwens gedaan heb: een zwangerschapsboekje bijgehouden. van elke echo heb ik de datum opgeschreven en een klein verhaaltje, bv 12 april 2008, je bent nu 8cm en weegt al ... gr je lag lekker te spelen in mama;s buik

af en toe lees ik het eens door. mss ook heel leuk om later aan de kleine te laten lezen :)

15. caroline16

jaa ik heb al een zwangerschapsdagboek en ik wil ook nog een babydagboek gaan halen voor als de kleine geboren is ;)

xx

16. Bri

Bri Niet meer actief

Gefeliciteerd met je rozijntje! Zit je lekker te zwijmelen met het afdrukje van de echo? Heeeeerlijk!

Share This Page