Bijna geen symptomen meer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Momfulness, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi dames,

Ben me nu zorgen aan het maken. Heb sinds gisteren veel minder symptomen. Pijn in mijn borsten wordt minder. Steekjes in liezen zijn weg. Heb nog wel veel witte afscheiding en s'morgens een klein beetje misselijk. Vraag me af of dat komt door de spanning of door de zwangerschap.

Meer mensen hier last van :(:
    Kan pas 9 maart naar de vk.

Liefs Luna

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ruilen!?!?

Ik ga 's ochtends over m'n nek van de raarste dingen: hoestbui, tandenpoetsen..

En ik lust geen varkensvlees en geen yoghurt, melk, brood, mueslirepen, etc. meer...

Elke avond om 20.00 naar bed anders ben ik moe.

Het zegt niks hoor, geen of minder symptomen hebben! Sommige vrouwen hebben helemaal al die dingen niet! *jaloers*

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    rond die tijd heb ik dat ook gehad. En ik heb me toen toch zorgen gemaakt! Maar ineens werd ik 's nachts wakker van de pijn in mijn borsten, en kwam alles weer terug. Maar missleijk ben ik nooit geweest, ik meer last van eetbuien :)

Dus, niet teveel piekeren en aftellen tot 9 mrt... :rolleyes:

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    met 5weken kan je ook nog niet veel zeggen eigenlijk. Ik voelde me 3maanden lang aan 1stuk door misselijk en beroerd! niet kunnen slapen vanwege misselijk zijn, niet kunnen eten omdat je bij het idee al moet kotsen. Niet tegen geuren kunnen, je lekkerste hapje moet laten staan omdat je het gewoonweg niet meer kan eten.

Je moet maar in je handen knijpen dat je niet misselijk bent ofzo, weet dat je bang bent of het wel goed gaat met het kindje maar tot aan de 3maanden zal je dat zowiezo wel hebben, is niks aan te doen en heeft élke zwangere vrouw. ook nu ik in week 20 bijna zit heb ik zo nu en dan mijn twijfels als ik mijn kleine even niet voel maar wees gerust, ook de baby moet zo nu en dan even wat slapen. maak hier juist gebruik van, voel je je even niet misselijk, ga dan lekker uitrusten want straks heb je daar weinig tijd meer voor

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Hoi Luna,

Ik herken het heel erg! Ook ik heb weinig last van kwaaltjes, behalve soms wat kramp en af en toe pijnlijke borsten. Dat laatste ook al weer minder dan een paar dagen geleden.

Nu heb ik het 'geluk' gehad dat ik gisteren al naar de gyneacologe kon omdat ik een eerdere miskraam heb gehad. Alles zag er prima uit volgens haar, gelukkig! Al is er bijna niks te zien nog, behalve een vruchtzakje, maar dat is heel normaal heeft ze gezegd.

Het helpt niet dat iedereen zegt: 'wees blij!' want je wilt juist voelen dat je zwanger bent! Als je eenmaal last krijgt waarschijnlijk weer niet :D .....maar het is wel fijn als je lichaam aangeeft zwanger te zijn! Niets voelen maakt onzeker......maar zolang je niet vloeit moet je erop proberen te vertrouwen dat het goed zit meis! Geniet ervan.

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik wil jullie niet ontmoedigen maar de echte misselijkheid begint vaak vanaf 6 weken, sommigen hebben het eerder en sommigen later, sommigen helemaal niet en dat hoop ik voor jullie :)

in het begin van mijn zwangerschap heb ik ook vaak dagen ertussen gehad zonder enig symptoom en dan dacht ik ook steeds dat het mis was maar kijk naar mijn banner ;)

7. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    ik heb ook helemaal niks .
    volgens mij moet je juist blij zijn ,
    wil niks zeggen kan altijd mis gaan misselijk of niet misselijk he;)
    komt wel goed

groetjes

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi meiden,
    fijn om te zien dat die onzekerheid normaal is!
    Vandaag alweer 10 x naar de wc gelopen omdat ik veel afscheiding heb en steeds denk, ja hoor "het is gebeurd". erg toch?
    Wat kun je jezelf toch gek maken he.

Ik hoop dat ik de 9e maart het hartje te horen krijg bij de vk.

Liefs Luna

Deel Deze Pagina