Goed dat je nog niet getest hebt! maandag snel naar de drogist rennen dan maar, dan mag het officieel Hoop voor je dat je positief test maar bovenal dat je een plakbeebje hebt!
Echt super knap van je!! mijn NOD is volgende week zaterdag en het is mijn doel om niet voor zaterdag te testen!! Dus ik gaaaa me eraan houden!!
Knap van je meis Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen testen in huis heb omdat ik toch nooit aan testen toe kom
Ben erg nieuwsgierig of je inmiddels al hebt getest! Heb volgens mij nog geen testje van je voorbij zien komen... Groetjes Januari!
nou ik heb vandaag getest (keurig op mijn nod) Was alleen laat uit mijn werk,dus werd een predictor (kon niet meer naar kv) Hij was wit.. witter.. witst.. Beetje jammer.. (ook nog niet ongi.. maar dat zegt niks)
Jammer dat ie wit was! En niet ongi, zegt niks maar toch wel weer wat ! Zal duimen dat ie de komende maanden wegblijft!
knap van je dat ej niet voor nod hebt getest. gefeliciteerd! nu hopen dat de test alsnog positief gaat worden. heb je vanmorgen nog getest?
ik heb vandaag nog niet getest.. Wordt toch niet meer of minder zwanger als ik elke dag ga testen.. Dus ik wacht wel even af.. (moet straks naar het centrum, misschien dat ik mij dan toch niet in kan houden en een testje haal)
Nette, hihihi.. gek kind ben je toch! Zie net pas dit toppic ... is ie van jou..! Trots op je you Zen-woman....!!!! En nu huppekee een roze streep (of een baluw plusje.. wat jij wilt!)erop hoor...!
ja dreamz.. Vanmiddag toch maar gehaald en gelijk gedaan.. Van de kv.. En de pest is.. er verscheen gelijk een wazig streepje (krijg hemniet op de foto, daar is hij te licht voor en inmiddels is de test geel opgedroogd, dus nu is het de moeite niet meer) Maar omdat ikmet de test aan het klooien was geweest (urine ging er vreemd door, soort van in 2 delen)- voor de zekerheid de andere ook gedaan met een vergelijkbaar resultaat.. Dus dat is dan ook maar negatief.. want deze wazige dingetjes heb ik wel vaker en dan komt mijn menstruatie vaak toch door.. Laat ik proberen eerlijk te zijn tegen mijzelf: Ikzit na mijn nod.. als ik zwanger was had ik op de kv zeker een duidelijk waarneembare streep moeten hebben.. zucht...
Jammer Nanette, maar ik hoop toch dat je niet ongi zal worden en over een paar dagen een duidelijke positieve test in je handen hebt. Niet iedere zwschap is hetzelfde qua HCG aanmaak he? Ik blijf voor je duimen!
het blijft spannend bij je! Kan me voorstellen dat je nu wel een duidelijke test had verwacht. Wie weet maak je inderdaad laat hcg aan en had je een late innesteling maar kan me voorstellen dat je baalt! hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!