Hoi, Hebben jullie kids al een fiets met zijwielen? Welke leeftijd hebben ze dit gekregen en wat voor een formaat fiets? T wordt bijna 2 en we denken erover om een 12 inch fiets met zijwieltjes te geven. Is dit te vroeg?
fietst ie al op een driewieler? Mijn dochter is ook twee geworden en die fietst nog niet eens op een driewieler... Ik zou eerder voor een loopfiets gaan, ook goed voor de training van het evenwicht..
2 jaar lijkt me erg jong voor een fiets. Mijn dochter is 2,5 en fietst ook nog niet op een driewieler, ze vindt het hartstikke leuk om erop te zitten, maar ze snapt het begrip de trappers rondraaien niet, haha. Ik zou eerder een fiets voor de derde verjaardag geven
Met 3 jaar een 12 inch. Dat is al reuze spannend en ze had het niet eerder aangekunt. 2 jaar is wel erg jong, zo houd je straks niks meer over om te geven! Ik zou echt voor een loopfietsje gaan.
Hmm hier met 2,5 en ze crosste er zo op weg. In september geven leek ons niet heel practisch ivm het weer
onze zoon was 2 jaar en 1 maand toen we hem een fiets kochten. hij kon fietsen op een 3 wieler en hij was helemaal blij toen we hem een echte fiets kochten.
Hier met 3 jaar een 16inch fietsje gekocht voor haar verjaardag. Daarvoor kon ze het prima af met haar driewielertje.
Wij hebben met 3 een fietsje gegeven, met 2,5 een driewieler. Maar fietsje had wel al eerder gekund. 2,5, niet eerder, toen vond ze t ook geweldig om op de draaimolen op een fiets met zijwieltjes te zitten . Achteraf zou ik met 2 een loopfiets hebben gegeven.
Bedankt voor jullie reacties! Een loopfietsje heeft hij al. Ga er nog maar eens goed over nadenken wat we hem gaan geven. Bedankt voor de tips etc!
mijn oudste zoon was net 2 toen hij zonder zijwieltjes zo wegfietrte. Kon al met zijwieltjes fietsen toen hij 1,5 jaar was. Op dat moment was hij al 1m lang en 18 kilo. Hij kon al heel snel heel goed fietsen. Mijn 2de kon pas goed trappen vanaf 2 jaar. 2 is een mooie leeftijd om een fiets te krijgen. Mijn zoons kregen een 16 inch toen maar die zijn erg lang. 12 inch voor je kindje is goed.
Julia heeft een 12 inch fiets voor haar 3e verjaardag gekregen. Was vroeg zat, ze kan er nu net op en vindt het nog best moeilijk om het rond te krijgen (moet je goed kracht voor hebben). Daarbij is de 12 inch best nog groot (ze is 93 cm). Misschien kun je kijken naar een loopfiets? Dat is leuker voor die leeftijd!