wil gaan temperaturen maar moet er 's nachts regelmatig uit

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Juffie1984, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo meiden,

Als ik deze cyclus weer ongesteld wordt (hoop het niet natuurlijk!) wil ik de volgende cyclus gaan tempen. Dit omdat ik graag wil weten of ik eigenlijk wel een eisprong heb, van de symptomen in mijn lichaam kan ik namelijk echt niet aan.. :)
    Heb er al wel wat over gelezen maar vroeg me toch nog wat af. Normaal ga ik altijd om kwart voor 7 uit bed, daarvoor zou ik dan moeten tempen. Maar ik moet heel vaak 's nachts naar de wc. soms wel 3 keer :oops: stel dat ik om kwart voor 6 er nog uit geweest ben om te plassen, is mijn lichaam dan genoeg tot rust om om kwart voor 7 te tempen? of moet ik dan om kwart voor 6 tempen? Maar ja het kan dan heel goed zijn dat ik om 3 uur ook nog geweest ben... :(

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    ik ben deze maand ook begonnen met temp ook ik heb last dat ik vaak er uit moet s'nacht ik temp normaal om 600 ben ook wel eens om 5 uur wakker en temp dan en schrijf dit dan op mijn kaartje
    ik ben er dan soms ook om 3 uur uitgeweest

ik heb evengoed een mooie grafiek voor de eisprong laag en nu gaat de temp toch omhoog

heb in het weekend voor de gein als ik om 600 had getempt ook nog een keer om 1000 maar dat is wel een groot verschil

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Als je na het plassen nog minstens een uur geslapen hebt, is het wel OK.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dit zegt FF zelf: Your BBT, or Basal Body Temperature, is your body temperature at rest as measured in the morning after at least three hours sleep and before you get up

dus 3 uurtjes slapen

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ga trouwens ook weer beginnen met tempen.
    we gaan voor een 2e kindje en de cyclus na de zwangerschap is nog 'lekker' onregelmatig

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dank jullie wel! Vandaag al wat bruin, dus ga ongi worden. Kan dus gaan beginnen. Ben nieuwd of ik wat kan ontdekken.

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dit klopt natuurlijk, maar als je alleen eruit gaat, plast en dan weer direct slaapt, mag het ook wel iets minder zijn.

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik moet er soms ook uit 's nachts. Als ik meer dan een uur voor ik zou tempen eruit ging, tempte ik niet ervoor, anders wel. Dan maar een uurtje eerder. Schreef ik dat gewoon op, had dacht ik geen rare sprongen in de temperatuur daardoor.

Deel Deze Pagina