Kan iemand mij uitleggen wat er gevoeld wordt bij een eisprong? Ben nieuwsgierig, want ik voel helemaal niets.... Dames.. wat een dag heb ik gehad... niet normaal... kan er helaas niet over uitweiden om privacy redenen.... Maar wat een drama's de afgelopen paar dagen... Uiteindelijk geldt gelukkig toch: "What goes around, comes around"
@Flierefluiter.. Ik heb in mijn 2e ronde krampjes gevoeld, wist toen niet wat het was maar had het idee dat ik weer ongesteld moest worden, ik dacht nog van huh ben net ongesteld geweest.. ca. 14 dagen later was ik ongesteld.. Sommige hebben ook veel witte afscheiding..
@ ukkie: Alles is nu zo goed als geregeld, moeten eigenlijk alleen nog even een leuk liedje voor een openingsdans bedenken. We hebben een spoedcursus dansen genomen hihi ze weten allemaal nog van niks en dan kunnen we ineens stijldansen Iemand hier toevallig nog tips voor een leuk liedje waarop we kunnen walsen? Vind ik namelijk toch wel een van de meest romantische dansen, naast de rumba natuurlijk @ Flierefluiter: Ik wist ook niet zo goed wat ik ervan moest verwachten deze maand en heb eigenlijk ruim anderhalve week steekjes links en rechts in mijn onderbuik gehad en wat lage rugpijn. Vanochtend had ik dus van dat eiwitslijm en daarbij ook eigenlijk nog dezelfde kwaaltjes, dus neem aan dat dat het is. Manlief komt als het goed is zometeen snel naar huis om te klussen Ben vandaag nogal in een melige bui en toen ik vanochtend dat slijm zag voor het eerst moest ik echt aan mijzelf als een kip denken hihi slaat echt totaal nergens op maarja haha
Dat gaat vast lukken haha Ohwww mn vriendinnetje belde net helemaal in tranen op, t lukt allemaal niet, ze heeft nu nog maar 1 cm ontsluiting. Ligt ze daar nu helemaal alleen in t ziekenhuisbed, terwijl ze eigenlijk gewoon thuis zou gaan bevallen....zo zielig!! Zo balen dat je niks voor dr kan doen, behalve met dr praten tot ze tot rust komt....
ik had mijn implanon er 23 juni uitgehaald en tussen 08 juli en 25 juli testen gedaan en die voor de 25 alleen maar negatief en toen 25 juli en 26 juli 3 posi testen en toen 3 dagen later cb gedaan om te kijken hoelang zwanger en toen stond er dus niet zwanger en toen heb ik mijn HA gebeld om te vertellen van die CB test want hij had die andere test wel gezien dat ie posi was...en nu de cb weer niet...en wel had ik nog steeds heel misselijk en moe en gerommel onder in mijn buik etc...en nog niet ongi...en toen mocht ik een bloedtest doen...waarschijnlijk toch een mk geweest want hij heeft de testen wel gezien dat ie posi waren....en de bloedtest niet en niet veel later ongesteld 14 augustus maar zo hevig niet normaal meer...Ook besproken met HA en hij denkt zelf aan miskraam...maarja is niet fijn als je niet goed met je huisarts over weg kan...ook dit heb ik gehad en ben overgestapt naar de huisarts van mijn schoonfamilie...hele lieve HA en ook goeie helpt me graag en luisterd ook goed.... Veel succes hoop dat je hier wat aan hebt...en hoop ook dat je toch zwanger bent en zo niet dat je gauw ongi word en je uit die onzekerheid haalt want snap als geen ander dat het frusterend word naar een tijdje.... Liefs Mij
@engeltje, vervelend joh! die machteloosheid is niet makkelijk. ik wens je veel sterkte toe om je vriendinnetje bij te staan.
Thnx.....pff ze kwam eerst niet uit dr woorden dus dacht echt ff dat het hele foute boel was, ze was net zo overstuur als bij haar mk en toen kon ik wel bij haar zijn. Dr man is nu ook naar huis toe en ze ligt alleen op een kamertje, hoop maar voor dr dat er snel vooruitgang gaat komen zodat ze weer snel naar huis kan!
Pff engeltje toch.. Dat is echt niet tof voor je vriendin. Tot wanneer willen ze het rekken? En anders een keizersnede toch?
Ze willen het juist niet rekken, maar opwekken. Ze is 2 keer ingeleid en als het vandaag niet komt krijgt ze een keizersnede. Vannacht verder ook nog niks gebeurd. Naja afwachten maar vandaag, gelukkig mogen er zo weer mensen naar haar toe
Met het rekken bedoelde ik ook tot wanneer ze het via de natuurlijke weg wilde laten komen. Hopen dat er de komende uren toch nog iets veranderd voor haar dan.
@ flierefluiter: ik voel altijd 1 à 2 dagen een soort ongi krampjes, verder het doorzichtige slijm en ook meer zin in sex! Ik moet straks voor de echo van m'n knobbeltje... Ben benieuwd!
Thanx, dat zijn altijd leuke verhalen! Hoorde gisteren ook van een collega die meteen er na zwanger was wat wel goed ging! Succes voor je vriendin trouwens, ben benieuwd!
@ Engeltje23: jeetje, wat zenuwslopend zeg! Ik hoop maar dat er gauw iets gebeurt. @ Flierefluiter: de eerste paar keer dat ik mijn eisprong voelde, dacht dat ik een blaasontsteking had of kreeg. Ik had een weëg en zeurderig gevoel in mijn onderbuik, dat duurde altijd een paar dagen. Voordat ik last van mijn buik kreeg kreeg ik altijd wat meer afscheiding. @ Wolkje85: toch wel spannend die echo toch? Ik ga aan je denken en voor je duimen. Zet 'm op! Verder voel ik me vandaag geloof ik iets beter dan de voorgaande dagen. Ik merk toch wel dat ik gauwer moe ben en had ook last van mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden...maar dan toch net iets anders. Vandaag voor de zekerheid nog een Clearblue test gedaan met tijdsindicatie en ook deze test geeft aan dat ik zwanger ben (4-5 weken...hoe verrassend! ). Ik denk dat ik morgen maar eens de verloskundige ga bellen voor de eerste afspraak. Langzaam maar zeker begint het door te dringen geloof ik....
hey dames, Nou ben net voor de echo geweest: het zag er allemaal goed uit, gelukkig! Verder hebben ze voor de zekerheid wel wat cellen weggenomen: wat is dat KLOTE zeg! Niet normaal!!!! Krijg je een naald in je tiet en gaan ze daar een beetje lopen roeren: AU! Maargoed, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen! Over een week krijg ik via de huisarts de uitslag. maar ik heb er zelf een goed gevoel bij, dus het zal wel niets zijn. mn moeder heeft het ook vaak gehad dus zal wel erfelijk zijn. En ondertussen maar afwachten op mn ei en lekker klussen! (dat rijmt ) fijne dag allemaal!
Wolkje85: helemaal top dat de echo er goed uit zag en dat je er alle vertrouwen in hebt! Keep up the good work. Minder plezant over dat cellen wegnemen...auw! En nu hopen op een goede uitslag volgende week. Ik heb net een brief aan mijn moeder geschreven om haar te vertellen over het blijde nieuws. Mijn moeder leeft niet meer...en ja, dat is nu wel weer even een domper en doet me eventjes pijn. Ben er eventjes verdrietig van...bah!
@Engeltje.. Mijn nicht is pas getrouwd en die konden allebei niet dansen, die hadden wel iets super leuks iedereen kreeg een champagne glas (met champagne erin natuurlijk) Het bruidspaar stond op de dansvloer, iedereen in een kring erom heen met het glas omhoog, en toen zongen we met zijn alle mee met het nummer van: Laten we proosten (op de liefde) van Guus Meeuwis Tja we blijven Brabanders hé Maar dat was echt geweldig, bruidspaar deed een beetje schuifelen hahahaha @Danty.. Bedankt meid, ik had gister krampjes, en gistere avond ook allemaal gerommel (Heel anders dan ongesteld worden) vandaag weer helemaal niets, ga toch maar weer is een test doen. Kan dit ook gewoon in de avond??? Ben het vanmorgen nl vergeten hahaha @Wolkje.. Fijn dat het er goed uit zag, nu ook maar hopen op een goede uitslag, we duimen allemaal voor je !!! @Liz sterkte meid dat is toch niet niets, wel fijn een brief schrijven, toch het gevoel dat je het aan haar hebt kunnen vertellen..
@flierefluiter Ik heb afgelopen maand mijn ei goed gevoeld... Ik krijg dan een stekende pijnrechts of links in mijn onderbuik. Toen ik omhoog wou komen uit bed en buikspieren aanspande was dit wat pijnlijk. Dagen ervoor heb ik wat meer afscheiding. Maar merkt het vooral aan de pijnlijke steken in mijn buik.
Wij gaan ook voor ons eerste kindje... Ben lang aan de pil geweest en sinds juli gestopt. Vind het leuk om te lezen dat er al dames vrij vlug zwanger worden, geeft de burger moed! Het is allemaal een heel emotioneel gebeuren.... Als ik zwangere vrouwen zie, denk ik vaak, zou er nu iets in mij groeien? Zou het lukken? We zijn er helemaal klaar voor! Liefs