Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Pluus Wanneer krijg je de uitslag dan?

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Zodra de uitslag binnen is word ik gebeld. Nog even afwachten dus!

3. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Oke ben benieuwd, hou het wel even in de gaten!

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Als ik wat weet zet ik het hier wel neer! :)

5. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sher... heb ik iets gemist? heb je al getest??? of moet je nog testen??? ik duim voor je!! SPANNEND!!!

6. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

De hele week niet op de laptop geweest. Erg druk op school zo midden in de sinttijd en voorbereidingen voor de kersttijd... En ook nog met het maken van mn meesterstuk!!

Ik heb mn ei al gehad en op de juiste dagen geklust volgens mij... maarja dat denk ik iedere maand!! Afwachten maar weer!

Wel leuk hoor al die verhalen van jullie!

Grts jufaman

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Flierefluiter Nee heb nog niet getest probeer tot zondag te wachten als het nog niet zo ver is!
    Mijn cyclus is tussen de 28 en 34 en zit nu op dag 32.
    Er is dus geen pijl op te trekken!

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus het blijft nog even spannend bij jou Sher... Nou ik duim voor je op een dikke posi test!!!

9. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    @beertje ja ik zie idd ook geen beebje maar vind het ook moeilijk hoor bij die echo's hahaha...maar toch fijn dat alles gezond is..

@pluus fijn dat ze je zo in de gaten houden...

@sher ..Spannend weer hoor...

@dobbermama...ja is gwn zolang wachten voor je gevoel en die testdrang houdt bij mij zo aan heb nog geen testen verder gehaald dan de laatste van CB met 3+ erop maar toch ik wil gewn bewijs zien dat het echt zo is...haha stom he...mja nog 6 dagen VK en 14 dg Echo...

@jufaman..hopen op een test met roze streepjes deze maand :D

@flierefluiter hoe is het nou met je..omdat je gisteren weer vloeide??

@sitalita erg he die pijnlijke boobs ik weet er alles van ben blij als ik avonds thuis ben en weet dat ik niet meer weg hoef en geen visite krijg het eerste dat uit gaat is mijn bh hahaha...

@wolkje fijn dat je het je moeder hebt verteld....

Zooo volgens mij heb ik iedereen nu wel gehad...zo neit sorry:)

@ hier...vanochtend voor het eerst overgegeven naar dat ik een glas water had gedronken...doe ik al mijn hele leven zowat maar vandaag dat mijn lichaam er even anders over..verder nog steeds met vlagen misselijk maar niet om over te klagen en boobs doen savonds idd erg pijn...lage rugpijn af en toe..en gelukkig niet meer zo last van ongi achtige krampen...alleen wel heel moe nu gewn alweer...pfff....nog 6 dagen en dan na de VK en nog 14 dagen en dan na de ons beebje kijken...en nog 4 weken en dan is het kerst...ooh heb dit jaar zo' n zin in de kerst..onze zwangere kerst heerlijk...vind kerst altijd leuk en gezellig met de lampjes enzo...Nederland.FM - Radio luisteren via Internet, klikken en luisteren luister ik al paar dagen naar de kerstradio hahahhaha..zo gauw nu maar is verder met mijn huishouden etc...;)moet ook gebeuren:D

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ sher en juf, ik duim voor een positieve test voor jullie beide!!

@ Danty, vervelend he, dat misselijke gevoel! Ik ken het!! Ik ben er nu gelukkig ver vanaf, alleen 's ochtends nog! Probeer echt wat te eten voor je op staat, dat helpt al een hele boel!

Ik heb het vandaag op mijn werk verteld aan iedereen, iedereen reageerde super enthousiast! Was heel erg leuk!
    Zo nog tegen 1 vriendin vertellen en dan nog 1 andere vriendin op de hoogte brengen en dan mag het helemaal wereldwijd! :D

11. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ danty nee haha is niet raar, tenminste ik vindt het niet raar dat je nog testdrang hebt omdat je het beebje nog niet hebt gezien. Ik denk ook wel dat het niet echt bevorderend is dat je mensen ziet met een echo en deze ook nog eens eerder in de zwangerschap hebben gehad. Wel denk ik dat je vooral positief moet gaan denken... vooral als je negatieve gedachten of dergelijke krijgt. JE hebt tenslotte duidelijke testen en je lichaam geeft ook hele duidelijke signalen :D Hoop voor je dat de dagen snel voorbij zijn.

@ Sher en Jufa zal voor jullie duimen!!

@ pluus leuk man!!! nu kan je er eindelijk ook lekker over kletsen met mensen ipv letten op je worden en zorgen dat je niks verklapt door bijv veel aan je buik te zitten of dergelijke

@hier Vandaag een baaldag gehad op het werk. Dikke woordenwisseling gehad met me collega en dat op het einde van de dag. Kan er zo niet tegen als iemand gaat zeggen dat mijn mening niet juist is..... is toch mijn mening?!?! en dan na der hand zielig gaan doen en zeggen dat ze haar mening niet mag geven *zucht* :x

Als het goed is hebben ook wij geklust op de juiste dagen... maarja kan me de vorige keer nog heeeeel goed herinneren dus ik ga proberen zo neutraal mogelijk te blijven

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, leuk zeg, al die enthousiaste reacties!

Danty, ja die boobs zijn erg vervelend! Heb er vooral s ochtends last van en s avonds. De bh blijft mooi aan. als die uitgaat met het slapen doet het echt onwijs zeer! Heb zelf behoorlijke boobs, dus al dat gewicht wat eraan trekt is dan geen pretje.

Hier:
    sorry voor de weinig reacties. Ik lees veel tussendoor, maar ben erg druk bij vrienden van ons. Ze zitten in de verhuizing, dus heb me alweer teveel uitgesloofd de laatste dagen met schrobben en schilderen daar. Merk nu de gevolgen ervan.. ben echt moe! Vandaag maar een dagje niet klussen/helpen daar. Morgenmiddag nog wat schoonmaken en zaterdag een dagje helpen uitpakken van dozen. Ze zijn al wel op de hoogte, dus kan t wel rustiger aan doen, maar help ze graag!

Ow ja... heb sinds vandaag ook beginnende puistjes! Allemaal kleintjes... irritant! Hoop dat het niet al te lang duurt.. heb normaal nooit echt puistjes. Ja een enkel kleintje, maar niet meerdere.
    Verder heb ik nog geen last van overgeven of iets. S avonds wel een opgezette buik, maar daar blijft het nog bij.

Nog exact 1 week, en dan de eerste echo. Zo'n zin in!

Nou meiden.. ik ga mn was maar eens opvouwen. Die staat er ook al een week en de hond moet nog uit en wat te eten krijgen. haha!

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi allemaal,

Iedereen druk met Sinterklaas? Zijn alle cadeaus al binnen, surprises en gedichten al af? :D Hier geen Sinterklaas dit jaar...., door alle drukte heb ik er niet aan gedacht..., maar ik heb wel wat lekkernijen in huis, dus dat komt goed.
    Eindelijk is mijn vent ook weer eens thuis.., dus we wilden een heerlijke boswandeling maken.., maar ja.. het weer zit niet echt mee. Hier veel regen, harde wind en koud.. :(

@Danty: ik heb afgelopen week 2 dagen een beetje gevloeid.. en nu is het weer weg... het zal wel met mijn onregelmatige cyclus te maken hebben....

@testers: heeft iemand al iets positiefs te melden???

@iedereen: FIJN WEEKEND!!!

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieve meiden, na 65 dagen eindelijk ongi (1,5 dag!) en nu na 15 dagem weer!! Snap er niets meer van!

15. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heej Ukkie, fijn wat van je te horen!

Vervelend zeg dat je cyclus nog steeds zo in de war is! Wellicht is dit het moment dat het gaat veranderen? Ik weet het ook niet... Succes!

Hoe is het verder met iedereen?
    Engeltje? Wolkje?
    Al lang niet gezien hier!!

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ukkie... arme jij... er is geen pijl op je cyclus te trekken he...?! Ik kan je helaas geen bruikbare info geven... maar alleen een hele dikke knuffel... dus... daar komt ie:

==================> Zoeffffff......

Heb je 'm???

Ik hoop voor je dat na deze rare cyclus het normaal gaat worden bij je!!!

Dikke knuf

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hey meiden,

sorry, maar heb t ff heel druk gehad de afgelopen dagen, maar heb ondertussen wel vanalles gelezen hoor! Fijn van de ongi's die lang zijn uitgebleven en er nu weer zijn....

Hier weer een hoop familieomstandigheden aan de hand, aardig wat mensen in de lappenmand en mn opa in t ziekenhuis :( Hoop dat t snel goedkomt! Ben benieuwd wanneer mijn ongi om de hoek komt zetten, had donderdag wel een paar drupjes bloed bij t plassen en ook wel wat ongikrampjes, maar verder niks meer. Had de 21e mijn eisprong, dus als ik daar vanuit moet gaan heb ik maandag mijn nod. Maargoed na de mk zal het deze maand zeker niet raak zijn denk ik.

Hier niet echt plannen verder voor Sinterklaas, ben ook niet echt in de stemming door alle stress en morgen is ook de dag dat mn hond vrolijk in mn armen sprong en 10 sec later overleed en dat komt nu echt wel ff naar boven allemaal......

Heel veel succes voor de bijna testers!

Liefs

18. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ Ukkie 65 dagen dat zijn echt geen leuke aantallen meer!!! Hoop voor je dat het wat rustiger gaat worden en het aantal flink zal afnemen voor je.

@ engeltje heeeeeeel veel sterkte en succes!

@ sita spannend bijna je eerste echo :D

Zo vandaag sinterklaas inkopen gedaan... toch altijd weer lastig om voor iedereen wat te halen. Morgen rustig aan doen, cadeautjes inpakken en boven poetsen want daar was ik nog niet aan toe gekomen. Maandag lekker sinterklaas vieren bij me ouders hmmm lekker gourmetten.

Vrijdag bericht gehad dat ze op mijn werk de contracten van de uitzendkrachten niet kunnen verlengen en dat ik dus per 1-1-2012 zonder werk zit. Ben dus maar weer aan het solliciteren geslagen maar dat valt vies tegen als ik zo al die sites bekijk. Nou heb al 3 sollicitaties eruit gedaan en dinsdag een gesprek.

Ik ga lekker me bedje in. Weltruste iedereen

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, vervelend dat er zo veel mensen in de lappenmand zitten. Is je opa toch niets ernstigs? Sterkte!

@ Dobber, vervelend zeg dat je contract niet verlengd wordt! Succes met solliciteren!

Wij hebben gisteren sinterklaasavond gehad! Was erg leuk! We zijn flink verwend en zelfs ons Ukkie heeft kado's gehad!! Echt kei leuk!!

Vandaag lekker rustig aan doen, beetje ruimen in huis en ff boodschappen doen en vanmiddag nog op visite bij vrienden. Lekker dagje dus voor de boeg!
    Fijn dat iedereen, en voor degene die nog sinterklaas gaan vieren, veel plezier!

20. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Dames ik ben zwanger!
    Kan het haast niet geloven! Eigenlijk helemaal nergens last van, alleen als ik iets te snel op sta, of hoest ik een steek in mijn lies heb!
    Voorgaande maanden van alles gevoeld, maar bleek niks te zijn, wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg!

Bekijk bijlage 203593

Deel Deze Pagina