@liz.. Nog 2 weekjes geduld meid!!! @engeltje.. Spannend meid, nergens op hopen dan kan het altijd meevallen.. Ik heb de 30ste wat krampjes gehad.. Dus dan zou ik 14 dec. moge testen... Maar dan zou mijn cyclus 28 zijn en daar geloof ik niet zo in!!! Innesteling bloeding is 'normaal ca. 5/7 dagen erna en bij mij maar 2 dagen, weet het dus echt niet... Zooo spannend, denk dat ik niet test maar afwacht....22ste wil ik testen Slaap lekker X
@ ukie en engeltje ik zal voor jullie duimen! @ Liz ik ben zelf ook niet iemand die het geheim zou houden, kan zelf namelijk ook niet zo goed begrijpen waarom mensen dat geheim willen houden.... maar ja dat is ieder zijn eigen keus natuurlijk en die dien ik te respecteren @hier oke ik heb gisteren en vandaag dus de hele dag (sorry voor het taalgebruik) zo goed als de hele dag met stijve tepels rondgelopen. Me borsten zijn echt super gevoelig haha zelfs me mannetje moet ze niet aanraken want dat is alles behalve prettig. Ook hier voor mij is het weer afwachten wat het deze keer gaat worden..... probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn aangezien ik de laatste keer ook een cyslus had van 41 dagen. En Iemand nog iets leuks gekregen van sinterklaas dit jaar
hey meiden ben gisteravond naar de hele dag overgeven opgenomen in het ziekenhuis omdat ik gisteravond uitgedroogd ben..nu wakker bah hopen dat ik zo nog ff wat kan slapen en de misselijk gaat liggen
@Danty... meis.. dat is schrikken!!!! bahbah!!! heel veel beterschap! dat je snel maar weer aangesterkt bent en naar huis mag!! @Dobbermama.. bij jouw wordt het ook spannend zeg! kan je nog 6 dagen wachten voordat je gaat testen? @Ukkie... knap als je tot de 22ste kan wachten met testen
@flierefluiter... ja het was zeker schrikken..had ik niet zien aankomen maar gelukkig goed opgevangen door het ziekenhuis...en ze hebben een echo gemaakt om te kijken of alles goed is en met de kleine is het goed het hartje klopt dus ben wel erg blij...met mij tja krijg infuus met vocht...maar blijf zo vies misselijk...hoop dat ik gauw wat er tegen krijg..
Hoi Meiden, Hier weer even een berichtje van mij, paar drukke dagen achter de rug. @sher: gefeliciteerd meid! echt geweldig!! @ engeltje: spannend meid! Maar probeer je niet te gek te maken, mijn eerste cyclus na die mk was echt vaag! had allemaal rare tekenen en hij duurde ook langer dan normaal. hoop natuurlijk dat dat bij jou niet is, maar goed, je snapt vast wat ik bedoel! Verder hoop ik het natuurlijk wel voor je! @ukkie: voor jou ook spannend meid, hoop dat het raak is! @ hier: Ik ben echt zooooooo moe! ben echt helemaal uitgeput. als ik 's ochtends wakker wordt en ik denk aan wat ik die dag allemaal moet doen ben ik alweer toe aan slapen. zo vervelend! ik ben wel eens moe, maar dit slaat echt alles. voel me gewoon echt helemaal uitgeput. en merk nu wel dat wanneer ik dan wel te gek ga doen, ik het later moet bezuren, dan ben ik een paar dagen kotsmisselijk. Ik heb nog niet hoeven overgeven maar ben gewoon echt kots en kots misselijk. alsof je er tegenaan zit de hele tijd. bah bah! op het werk is het super druk, heb een collega die me de hele dag loopt te stressen en een nieuwe collega aan wie ik me echt kapot erger (erg hoor, dat heb ik echt niet snel, kan het altijd wel met iedereen vinden) ook allemaal dingen die niet echt meewerken in mijn algehele gevoel heb ook nog steeds echt enorm pijnlijke boobs! bh's die eerst vaak wat ruim zaten zitten nu echt strak, ga al van een mager b'tje naar een volle b nu, en als het zo door gaat zit ik zo op de c. op zich niet erg hoor afgelopen weekend wel een heel leuk weekend gehad, lekker sinterklaas gevierd enzo. Mn stiefvader hebben we het nu ook verteld (mn moeder had ik t vorige week al verteld) en hij was helemaal geemotioneerd en blij. van mn moeder nog wat babykadootjes gekregen, maar dan oude spulletjes van vroeger van mezelf. erg leuk! mijn eerste knuffeltje wat ook op mijn geboortekaartje stond, mijn lievelingsboekje van vroeger en een speeltje en slofjes. erg schattig en leuk dat ik dat vroeger zelf heb gedragen komende week gaan we het de schoonouders ook vertellen, maar heb zo'n vermoeden dat die het al wel weten. geen gluhwein gedronken met sint (en dat terwijl ik daar echt dol op ben), geen wijn bij eten, mn garnalencocktail (even opgezocht en voorverpakte garnalen schijnen ook niet zo goed te zijn) snel omgewisseld met mn vriend, maar dat zag natuurlijk iedereen. en ik weet dat ze er echt op zitten te wachten sinds de vorige keer, dus ze zullen wel niet echt verrast zijn verder wacht ik ongeduldig op de eerste echo volgende week woe, ben dan precies 8 weken! Spannend! Nou, ik ga eens aan het werk, werk thuis vandaag. fijne dag allemaal!
@ Danty: wat vervelend joh! Ik hoop dat je snel weer opknapt! zo veel overgeven dat je uitdroogt.... dat is niet mis. Ik hoop dat je snel iets krijgt tegen de misselijkheid, dat is echt niet fijn. Ik neem aan dat je nu ook de ziektewet ingaat? of tijdelijk minder werken? let goed op jezelf hoor! en laat je nu maar even fijn verzorgen door de verpleegsters Dikke knuffel!
Oef, Danty, beterschap!! hoop dat je snel aansterkt en iets tegen de misselijkheid krijgt. Goh, wat lijkt me dat rot!
Joh Danty, dat is schrikken zeg!! Vervelend! Hopelijk sterk je snel aan! Heb je ook al pilletjes gekregen tegen de misselijkheid/overgeven? Schijnt dat die bij sommige mensen goed helpen! 1 voordeel... je hebt nu wel een echo gehad!! Hopelijk heb je daar een beetje van kunnen genieten! Succes en hopeljik sterk je snel aan!
Jeetje Danty, wat schrikken! Hopelijk sterk je snel aan en neemt de misselijkheid ook gauw af...geen pretje. Wolkje, fijn weer van je te horen! En wat je omschrijft over die moeheid, erg herkenbaar. Hoewel bij mij de vermoeidheid echt wel af is genomen hoor. Maar ik merk wel dat ik echt op tijd mijn rust moet nemen en niet al te gekke dingen moet doen, anders kan ik het de dag erna of de dagen erna bekopen met hoofdpijn...en die zakt dan ook niet meer zo makkelijk. Gister kreeg ik ineens de opruimkolder in mijn hoofd en ben de hele dag flink bezig geweest. Nou..voel me vandaag als een plumpudding! Niets meer over van die energyboost. Dus echt voldoende rust incalculeren, al heb je een goede dag. Daar stoot ik me nu iedere keer nog steeds tegen aan. Dobbermama, och..ik snap best wel dat er stelletjes zijn die het geslacht geheim willen houden. Ik ben er alleen het type niet voor, veel te ongeduldig en nieuwsgierig. Daarnaast is deze hele zwangerschap grotendeels al van mij en mijn vriend, ik vind het ook leuk om zoiets essentieels als dit ook te kunnen delen met mijn omgeving. De namen houden we lekker voor ons zelf, we zijn er ook nog he-le-maal niet uit!! Hoewel, ik wel...maar vriend niet. Die is het niet zo met mijn keuzes eens. Dat wordt dus nog leuk! Daarnaast vind ik het alleen maar super handig om te weten wat wij verwachten en ik wil het 'beestje' gewoon een naam geven, weten wat ik bij me draag. Alle testers: spannend meiden! Ik duim voor jullie!!
Zo.. ben nu alweer moe! Veel te druk geweest vorige week en nog een drukke week te gaan. De zere boobies zijn er nog steeds, de puistjes komen opdagen in mn gezicht en bij mn boobies (terwijl ik die in mn puberteit voor t laatst had!), nu wat lage rugpijn, en nog genoeg in het huishouden te doen! Sorry, even klagen hoor. Ow.. en wat moois, overmorgen de 1ste echo!
@Danty.. Schrikken meid hopelijk mag je snel naar huis en kun je echt gaan genieten, geen fijn begin zo! @Flierefluiter.. Ik heb niet meer zo'n goede hoop, en verwacht dat mijn cyclus toch weer 40+ is.
@ Danty: He wat klote meis! Hoop voor je dat je snel iets tegen de misselijkheid krijgt en dat t snel over is, zodat je weer lekker naar je eigen huisje kan! Dikke knuf voor jou! @ Ukkie: Hoop zo voor je dat het raak is meis! @ Sitalita: Wat leuk, jullie eerst echo!! Geniet ervan! Ben er zelf nu ook vrij zeker van dat t deze maand niet gelukt is...Heb nu wat meer bruinverlies dus ongi zal wel doorzetten. Heb vannacht echt gigantische pijn links onder in mn buik gekregen, wist gewoon niet meer hoe ik moest zitten staan of liggen....ben uiteindelijk huilend tegen mn mannetje aan in slaap gevallen. Als het nog wat langer had geduurd, dan had ik echt naar de seh gegaan. Nu is t gelukkig een heel stuk minder, maar heb me wel ziekgemeld op t werk. Heb jij dit ook zo erg gehad wolkje bij je eerste ongi na je mk?
Zoooo... terug van weggeweest hoor dames..! Heb het zo ongelooflijk druk gehad.. en dan hebben we geen eens sinterklaas gevierd ofzo! Weet eigenlijk niet eens waarmee ik het zo druk had.. @Pluus.. ja ik had ook een nierreflux.. en een 3e nier.. die welleswaar niet werkte.. maar ik had m wel..! Beetje jammer dat ze pas op mijn 3e achter de nierreflux kwamen en die 3e nier op mijn 4e.. waardoor ik nu nog 1 nier heb.. (1 die 25% werkt en 1 die 75% werkt..) Ik moet dus voor de 20 weken echo naar het UMCG in Groningen toe speciaal voor het hele nierengebeuren..! Ook wel blij mee want mocht er dus wel iets zijn dan weet je dat gelijk en hoeft het kindje geen nierbeschadigingen op te lopen zoals ik wel had! Is je uitslag al binnen van het DNA gebeuren? @dobbermama.. ooww.. zo klote voor je dat je eruit word gegooid! Duim voor je dat je snel weer leuk werk vind! @Sher... GEFELICITEERD!! @Danty... zo das even schrikken! Geef je echt zoveel over dan meis? of is het in vlagen? Heel veel sterkte in ieder geval!! @engeltje.. dikke knuffel voor jou meisje!! @Liz.. jah spannend heh.. wat gaat het worden!! ik ben ook zooo nieuwschierig..! Al zeggen wij wel dat we het niet weten in onze omgeving.. niemand begrijpt of geeft ERNSTIG duidelijk hun mening dat dat eigenlijk zowat de enige verrassing nog is in het leven (volgens velen.. ) en niemand snapt dat men dan het geslacht al wil weten..! Dus wij houden het lekker voor onszelf en zeggen dat we het ook niet weten! Ik heb zelf ook nog niks gekocht joh.. alleen nog maar spulletjes gekregen! We hebben de babykamer al helemaal ruim.. dus schuren en verven kan beginnen hiero!! Zo zin in..!! Ben ook aan mijn laatste weekje MvM bezig... wel lekker idee.. ik heb het met liefde gedaan! Zo.... heel verhaal.. nu ga ik eten koken!!
Heej dames, Danty, hoe gaat het? Ben je nog in het ziekenhuis? Engeltje, beterschap meid! Als je echt zo veel pijn heb, ga dan nog even naar de huisarts he!! Beertje, jij staat dus ook extra onder controle voor je nieren... spannend! Ik heb nog geen uitslag van het dna onderzoek. Zouden ze me voor bellen als het binnen was. Even afwachten dus! Hier gaat het niet zo lekker... heb buikgriep of iets... hou echt helemaal NIETS binnen... heb gisteren 7 keer overgegeven. Zodra ik iets dronk of at kwam het er gelijk weer uit. Had ook koorts... Nu heb ik sinds gisterenavond bijna 2 glazen water op maar dat gaat echt niet makkelijk. Gelukkig plas ik nog wel en is mijn huid nog flexibel dus uitgedroogd ben ik niet maar moet daar nu wel voor oppassen!
@ pluus: jeetje meis, dat klinkt niet echt best! Heb je al wat gekregen voor de koorts van de ha? Is natuurlijk niet goed als je zwanger bent! Doe rustig aan hoor, sterkte! Ik heb nu niet echt pijn meer gelukkig, maar wel nog steeds rare ongi...wacht nog ff af en anders bel ik ma ff naar de ha, of dit wel normaal is...
Er heerst een buikgriep... meer dan de helft van de kinderen in mijn klas hebben het gehad... dus tja het was afwachten tot het bij mij kwam. Ik ben dan ook nog niet naar de ha geweest... Als ik vandaag ook weer over ga geven ga ik wel even bellen maar heb nog niet overgegeven... probeer wel wat te drinken maar dat is lastig!
He echt rot voor je meis! Ja bij mij op de creche heerst t ook heel erg inderdaad....is je koorts nu wel gezakt dan? Misschien een idee om ORS te halen of een energiedrankje, ook al krijg je er niet veel van binnen, dit houdt wel alles een beetje op peil in je lichaam!
ORS heb ik nog in huis... is wel een goede... weet alleen niet of ik dat weg ga krijgen maar zal zo eens proberen... Heb nu roosvice en dat lukt wel een beetje beter als water! Heb me net voor de rest van de week maar ziek gemeld... heb nog steeds wat koorts (tenminste zo voelt het, heb geen thermometer in huis)