Das misschien wel verstandig ja, gewoon ff rust nemen! ORS is ook gewoon erg smerig, ben erg gevoelig op mn darmen altijd en heb al een paar keer buikgriep en voedselvergiftiging gehad en een betere optie vind ik altijd extran, adviseerd de dokter ook en beschuit met suiker en kaneel. Nou succes ermee meid, hoop voor je dat t snel over is!
Hoi meiden hier weer ff wat van mijn kant.. Jaa lig nog steeds in het ziekenhuis maar mag vandaag in de loop van de dag ergens naar huis..gelukkig... Maandag ochtend ben ik om 8 uur sochtends begonnen met spugen en de hele dag door maar erg heftig en heb daardoor zoveel vocht verloren dat ik uitgedroogd was,,,naar 6 liter vocht en niet meer overgeven hebben ze vandaag het infuus eruit gehaald en gezegd dat ik vandaag ergens naar huis mocht...met de kleine gaat het gelukkig goed het hartje klopte maar het is nog afwachten want ze hebben er misschien 2 gezien maar konden dat niet met zekerheid zeggen dus we zijn nu in afwachting,,het zit niet in de familie bij beide kanten dus erg spannend... liefs
Danty, fijn dat je weer naar huis mag vandaag! En sjonge.. wat spannend zeg! Je hebt dus misschien 2 van die kleintjes in je buik... haha! Ben benieuwd.. krijg je weer een echo dan?
@ danty : oh wat fijn zeg!!Ben blij dat jullie het helemaal goed maken nu! Wat?! 2 ?! Wat spannend zeg! Wanneer gaan ze een nieuwe echo maken, ook vandaag nog?
@ Danty, wat ontzettend fijn dat je weer naar huis mag! Voel je je nu ook al weer wat beter? en 2!! Wat gaaf zeg!! Spannend! Wanneer krijg je weer een echo?
@danty... Fijn dat je weer naar huis mag en wat spannend!!! @pluus.. Hopelijk voel je jezelf snel beter X
Heerlijk dat je vandaag weer naar huis mag Danty! En een twins?! Wat ontzettend spannend joh. Wanneer krijg je hier uitsluitsel over dan?? Wat zul jij nu stuiteren zeg! Pluus, wat naar dat je je zo rot voelt, bah..da's nie leuk nie! En Engeltje, hoe is t nu met jou dan?? En Sitalita....bijna je echo!! Ga je em hier ook even plaatsen?? Daar willen wij wel van meegenieten natuurlijk. Geniet er van! Met mij alles zijn gangetje. Ik heb zojuist mijn eerste buikband besteld met de tekst: 'I'm not fat, I'm pregnant! Zal ik ook nog maar een foto plaatsen dan?? Nou...vooruit, hij is van 1-12-2011. Ik ben aan het uitdijuuuuuuuh!Haha
Ja heb getest, maar negatief helaas.... Heb vandaag ook geen bruinige afscheiding meer gehad, wel af en toe wat kleine steekjes, weet niet wat ik ervan moet denken..... @ liz: wow! Mooi zwanger buikje hoor! Wat een groot verschil nu he!
@Engeltje.. BALEN!!!! Jouw cyclus is toch redelijk regelmatig..... Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt... een posi-test bij voorkeur natuurlijk Dikke knuf!
Ja komt vast door de mk dat t nu ontregeld is.....mn vriendin had hier alleen helemaal geen last van, dus dat is wel gek! Maarja t ene lichaam is t andere niet natuurlijk......op welke dag van je cyclus zit je nu flier?
@Liz... prachtig buikje heb je al!!! En wat een coole tekst heb je bedacht voor op een buikband Alhoewel ik me niet kan indenken dat mensen jouw buikje zouden aanzien voor vet hoor!!!
Nou Engeltje.. ben speciaal even voor je in de agenda gaan kijken.. en vandaag is dag 15! Hahaha... ik zie wel wat voor feest het deze maand wordt... Het zou een leuk verjaardagscadeautje voor mezelf zijn
Nou gewon lekker veel klussen flier!!Wanneer ben je jarig? Hihi heb trouwens laatst iets gelezen over randjesfietsen, doen jullie dat ook? T schijnt bij veel vrouwen te werken!
Hoo dames! @Liz:mooie buik hoor! Wauw! Echt al een mooie zwangerbuik! Jullie beeb groeit flink! @engeltje: wat vervelend dat je cyclis zo onregelmatig is nu... Ik herinner me dat mijn eisprong enorm veel zeer deed. Had echt t idee dat ik twee dagen een tennisbal in m'n buik had die op knappen stond. Menstruatie duurde bij mij 34 dagen na de mk, op welke dag zit jij nu? Ik had wel echt dagen al zon ongesteld gevoel voor het echt doorzette. Ik hoop voor je dat het snel op gang komt en je snel een positieve test hebt! @hier: de mevrouw van moeders voor moeders is net geweest en dat was leuk! Mooie test weer! Super donker en hij verkleurde eerder dan de controlestreep Mooie armband gekregen en een mooi boek over de zwangerschap! Die flessen stinken wel zeg! Maar t is voor een goed doel. We hebben net onze piano verkocht trouwens! Als sinds we hier wonen (nu een jaar) paste hij eigenlijk niet meer in ons interieur. Nu we straks toch een box neer moeten gaan zetten was het een mooie gelegenheid m weg te doen. Een leuke meid via marktplaats helemaal blij gemaakt, dus ach! En nu heb ik mooi plek om vrijdag m'n kerstboom neer te gaan zetten. Heb een middag vrij, dus helemaal lekker! Heb er nu al zin in!
31 december.. dus heb nog wat tijd... Ik wil ook niet eerder gaan testen..... zou me dat lukken...???!??!?!
Ik zit nu op dag 23 nadat ik echt het vruchtje verloren ben en 4 dagen ervoor was ik al begonnen met bloeden.... Heb wel op 21 november duidelijk mn ei gevoeld....snap echt niks meer van mn lichaam nu. Een innestelingsbloeding is meestal 5 a 10 dagen na je ei toch? En zown bloeding duurt toch niet meerdere dagen of wel? Denk dat ik vrijdag anders toch maar ff de ha ga bellen, wordt zo onzeker hiervan..... 31 december, lukt jou vast wel! Hihi zal ik dan ook wachten tot mn verjaardag op 9 jan? Haha ben vast niet zo sterk!
Als Steenbok moet jou dat ook wel lukken Tja meis.. als ik je meer kon vertellen zou ik het graag doen.., maar ik heb ook geen idee.. de ha kan je vast meer vertellen!!!