@ engeltje, ik moest net zo lachen toen jij zei van een kip... Ik moet dus iedere keer als ik hier het woord ei lees aan een kip denken! Hahaha!! Wel spannend van je vriendin! Al iets meer gehoord? @ Wolkje, fijn dat je een goed gevoel hebt over de echo, wel vervelend van dat onderzoek! Hopelijk krijg je snel een goede uitslag! Ik voelde voor ik aan de pil was ook altijd min eisprong (long time ago) Het waren dan altijd steekjes/krampjes aan de linker of rechterkant van je baarmoeder. Bij het ongesteld worden voelde ik het altijd middenin en bij de eisprong altijd links of rechts... Hoop dat ik die steekjes/krampjes nu na de pil ook nog ga voelen! Dat maakt het toch wat makkelijker allemaal!
ow nog @ liz, lijkt me heel moeilijk om dit niet met een moeder te kunnen delen! Ik hoop dat je veel steun haalt uit de het schrijven van de brief! Veel sterkte!
Welkom Marja78. Gezellig dat je ook komt meekletsen. Ik ben zelf ook lang aan de pil geweest (13 jaar), en heb ook alle horrorverhalen over "ontpillen" gelezen, maar ja, ieder lichaam is anders!!!! @Wolkje, klinkt als een pijnlijk onderzoek.... ieuwwww... fijn dat je er een goed gevoel over hebt... en dat de echo er mooi uitzag! @iedereen: bedankt voor jullie ervaringen omtrent jullie eisprong.... jemig.. wat kan je veel gaan voelen zeg... mijn voelsprieten staan nu op scherp om het te gaan waarnemen....
@liz.. ik kan me niet indenken hoe het zou zijn om zulk geweldig nieuws niet met een moeder te kunnen delen. veel sterkte!!
@ liz: jeetje wat erg dat je dit niet met je moeder kan delen, wel mooi dat je een brief voor haar hebt geschreven.... @wolkje : gelukkig meis! wel een opluchting, nu nog even wachten op de laatste uitslag @ marja welkom in ons gezellige kletsgroepje! Succes met zwanger worden! @pluus: tok tok tok haha ja echt erg he! @allemaal: Fay is vanmiddag om 17.00 geboren! Tis een zware bevalling geweest voor mn vriendinnetje, maar nu is ze weer helemaal happy met haar gezinnetje!
Oh engeltje, wat fijn voor je vriendinnetje! Is de kleine helemaal gezond? En met je vriendinnetje is het ook allemaal goed?
Ja het gaat helemaal goed, ze klonk echt zoooo gelukkig nu!! De kleine is bijna 6 pond en alles zit erop en eraan inclusief een mooie bos haar
@ engeltje: gefeliciteerd voor je vriendinnetje! Wat een leuk nieuws @Liz, wat vervelend dat je dit niet kunt delen met je moeder, ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn... Het lijkt me heel apart nu je zelf moeder wordt. Goed dat je een brief hebt geschreven, dan kun je haar toch heel bewust vertellen wat je allemaal mee maakt. Heb je een beetje lieve schoonouders? Hele dikke kus en knuffel voor jou!
@Daantje& Monaatje.. Aaaaaaah ik word ook gek, voel de laatste 2 dagen erg veel gerommel in mijn buik. Krampjes en rommelen Anders als ongesteld zijn, maar heb al 2x negatief getest (wel weer 5 dagen geleden) pff ik weet het echt niet.. zal ik nog eens testen ?!? Daantje, Spannend, nog 21 dagen.. 3 weken, dan ben je ongeveer 8 weekjes Leuk meid! @Marja78.. Welkom en succes.. @Engeltje.. Gefeliciteerd! Wat toevallig, morgen wordt mijn petekindje 1 jaar en die heet ook Fay! Hopelijk met de kleine & moeders alles goed
@ ukkie: Oh das wel heel toevallig! Met de moeder en de kleine alles goed ja....ohw wat is dat weer klein!! Veel kleiner dan de ukkies op m'n werk Wat spannend voor jou dat je nog geen ongi hebt!!Wanneer ga je weer een testje wagen? Hier ook nog steeds raar gerommel in mn buik, weet echt niet meer wat dat nou allemaal moet zijn hoor! Mijn vriendin en haar nicht waren ook aan de nuvaring, maar zij hebben echt nergens last van gehad toen we waren gestopt....
@ engeltje: ei ei ei en we zijn zo blij want de kip die is jarig en dat vieren wij ei ei hahaha sorry kan me ff niet inhouden hoor! Maar gefeliciteerd met de dochter van je vriendin! Fijn dat het kindje er is! Is ze wel natuurlijk bevallen of is het alsnog een keizersnede geworden?
Danku danku hahaha ik blijf ook maar met dat liedje in mn kop zitten vanaf mn eidag hahahaha Ze had vanmorgen 2 cm ontsluiting en toen hebben ze haar vliezen doorgeprikt, weeen kwamen snel op gang maar het heeft toch tot 17.00 geduurd vanaf gisterochtend 7 uur
We lijken wel een stel kakelende kippen hier Denk dat ik niet meer zonder te lachen en lekker eitje kan klaarmaken. En wat het kussen betreft.....moet dat niet klutsen zijn? hahaha Je hebt me wel weer behoorlijk melig gemaakt hoor Pluus!
Meiden, heb net nog maar een keer getest (goedkope dipstick).. dus ik test niet meer! Zit nu op 45 dagen, bij 55 dagen maak ik een afspraak bij de huisarts, verschrikkelijk... Slaap lekker
@ ukkie: Jeetje meid, wat vervelend die onzekerheid!! Heb je wel een eisprong gevoeld deze maand of ook niet? Sterkte ermee.... Truste alvast!
hahahaha engeltje! Je maakt mij ook melig! Hahahaha ik denk dat ik zo maar eens naar bed ga om te klutsen hahahahaha nee ga slapen want ben echt moe! Toe aan weekend maar heb een enorm druk weekend dus dat is ook weer balen! @ Ukkie, vervelend zeg! Succes!
Ik ga zo ook maar lekker naar mn bedje toe, hier ook megadruk met vanalles en nogwat, kom niet eens aan mn bruiloft toe! Naja, komt vast goed Weltruste allemaal ennuh....klutse!!