Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Jah.. Zodra die vent zijn klep dicht hield.. 2 minuut erna was ik weer vrij normaal..!;) Raar toch.. vind zo maf..

En wat betreft de obstipatie.. heb ik ook ontzettend last van.. bij mij helpen kiwi's echt heeeeel erg!
    Ik eet 2 kiwi's en kan binnen een paar uur (meestal..) al naar de wc..;)

@hier.. rustig.. ben moe maar moet eigenlijk nog te squashen.. benieuwd hoe lang ik dat nog volhoud..!;)
    We hebben de kleurtjes voor de babykamer uitgezocht!!:D Nu aan het schuren en verven!!:D

Ga even dexter kijken.. laatste episode van seizoen 6 net gedownload.. SPANNEND!!:$

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus/Beertje, ik heb bij obstipatie gedroogde pruimen gehad. Hielp mij ook. Gedroogde abrikozen schijnt ook te helpen, en inderdaad kiwi's!
    Meestal deed ik dit door de yoghurt heen.

Hier: klinkt misschien gek, maar ik kan niet wachten tot mn vruchtbare dagen. :) Geen idee wanneer ze zijn, schat zo met kerst/oud&nieuw.

Hoop zo dat we snel weer een wondertje mogen ontvangen. En tot die tijd ga ik maar weer eens wat actiever sporten en proberen nog een paar kilootjes kwijt te raken.

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, ja heel bizar van Romy... Ik volg dat topic al een hele tijd... Krijg er steeds kippevel van... Zeker na al die slechte berichten sinds gisteren! Hoop zo voor dat meisje en haar familie dat dit goed gaat komen!

@ Beertje en Sita, ik eet al vanaf vorige week kiwi's helpt helemaal niets... ben vanmorgen begonnen met pruimen maar helaas nog steeds niks! Het borrelt al wel een aantal dagen en heb ook wel last van lucht maar dat is echt het enige! Krijg ook steeds meer buikpijn dus ga morgen de dokter maar bellen... dit is echt NIET fijn!

@ Sita, hopelijk zijn je vruchtbare dagen met oud/nieuw... Zou leuk zijn als jullie kindje dan verwekt wordt! :)

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Pluus, dan zou ik morgen ook de dokter even bellen. misschien heeft hij wel iets.
    Enneh, zou inderdaad leuk zijn als ons kindje dan verwekt wordt, maar met kerst mag ook hoor. haha! Maakt me ook eigenlijk niks uit.. hoop alleen dat het niet weer bijna een half jaar duurt. ;)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: dr zijn nu ook medische fouten gemaakt begreep ik...pfff wat een ellende!

We hebben hier een mysterie....er zijn 2 vissen uit t aquarium verdwenen, vandaag hele bak verschoont en leeggehaald, maar nergens te vinden, das toch gek? Gisteren hebben we ze nog zien zwemmen....

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, ze zijn er niet uit gesprongen? wij hadden vroeger goudvissen, en op een ochtend kwam ik als klein meisje spartelende visjes op de grond tegen. ;)

Wat betreft Romy, heb een deel gelezen, maar wat heftig zeg!

7. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    in juli gestopt met de pil daarna waren we niet zo erg bezig, gebruikten alsmaar condooms. Want mn ongi was ongeregelmatig met de pil dat ik ermee wilde stoppen. En in november zijn we begonnen met klussen en ja meteen raak! We weten het sinds vrijdag maar beseffen t nog steeds niet omdat we niet zos erg bezig waren en dat wel alvast wilden beginnen met klussen omdat we anders zo lang over doen maar dit keer gewoon meteen raak... Mijn vriend en ik waren helemaal door dolle heen!

8. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ engeltje nou als ik het 9 januari nog niet ben dan doe ik op deze dag testen haha zou wel echt grappig zijn en natuurlijk dat jij ook zwanger bent. En tja als ik het eerder weet (alleen als het raak is) dan zeg ik niks tot 9-1-2012 die paar dagen maakt dan ook niks meer uit ;) Misschien toch de volgende keer de vissen aan de lijn vastleggen haha (ja is officieel bedtijd voor mij zo te lezen)

@ pluus activia schijnt ook goed te helpen...

@ sita wie weet joh gaat het wel weer kei snel. En wat is er nou mooier dan een gedeelte van de feestdagen met je lief tussen de lakens door te brengen :D

@ babette gefeliciteerd met je zwangerschap

Weltruste iedereen!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ze zijn niet gesprongen nee, want er zit een deksel op t aquarium haha. Mn mannetje baalt er wel echt van, want de mooiste is weg....
    Achja t werd tijd dat er weer iets geks ging gebeuren, want er was al een tijdje niks onverklaarbaars gebeurd ;)

@ dober: als je t eerder weet mag je het wel gewoon vertellen hoor :) hoop t zo erg voor iedereen dat t nu gewoon raak is! Haha ja k zal ff lijntjes gaan kopen, bind ik ze aan een steen op de bodem ;)

@ babette gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ sita: ja heftig he!

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Heej meiden,

Ik heb net de ha maar gebeld want zelfs kiwi op nuchter maag heeft nog niks geholpen!
    De ha belt straks terug! Ik hoop dat ze me kan helpen!

11. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Net mijn eerste echo gehad Wat bijzonder is dat hé!
    Alles zat op de juiste plek en het vruchtje was 8,6 mm.
    En het allerbelangrijkste het hartje klopt! Heb het zelfs nog even gehoord Ben echt super blij!

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow wat goed Sher!! Fijn joh!!

Foto?? :)

13. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Zal de foto morgen even scannen op het werken en de foto hier plaatsen, de foto is wel ver weg! Maar alles is goed, daar gaat het om!

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Mooi zo meid!

Ben erg benieuwd! En fijn he, dat alles goed is!

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Sher.. Geweldig!! Gelukkig dat alles goed was.. en niks mooiers dan dat knipperlichtje zien heh!;)

@Pluus... of yakult.. gebruikte ik ook vaak als ik weer aan de antibiotica was.. want dan kon ik ook nooit! Met Yakult wel..;)

@engeltje.. hebben de ene visjes de andere visjes op gegeten ofzo?!;)

@babette.. gefeliciteerd!:D

@hier... zooo moe...! Vannacht zo slecht geslapen.. want net als Pluus dus heeft kan ik slecht naar de wc.. ;) Al dagen ook niet geweest en dit x hielpen zelfs kiwi's mij niet..!;) Tot vannacht.. en maar buikpijn/darmpijn.. en rommelen..! Steeds eraf door de krampen dak dacht nu moet ik toch echt..! Tot 4uur vannacht... toen hehe.. eindelijk! (sorry....:D ) maar pfff.. wat was ik blij!:D

Maar nu dus brak... hele dag gewerkt en nu laveloos op de bank terwijl ik eigenlijk nog moet koken..!;)

Vanavond maar vroeg op bed! I looove slapen! :D

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus en beertje, wat vervelend dat jullie zown last hebben van obstipatie! Misschien s ochtends op nuchtere maag 2 warme glazen water ook nog drinken bij de kiwi?

@ sher: oh wat gaaf dat je je echo hebt gehad! Ben benieuwd naar de foto!

De visjes zijn allemaal evengroot in ons aquarium....zou dat kunnen dan?

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ engeltje, ook al geprobeerd... helaas! Ik krijg nu laxeerspul van de huisarts... morgen even halen en dat moet snel werken anders moet ik terug bellen! Hoop het zo! Zit echt op ruim anderhalve week nu...

18. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ik ook hoor al 2 weken nu wordt er ook gek van denk dat ik de ha ook maar is bellen

19. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik laat ook weer even van me horen. Ik zat de laatse week eigenlijk alleen maar met mijn hoofd bij de 20 weken echo en moest constant aan mijn lieve nicht denken die bij de 20 weken echo een vreselijk bericht te verwerken kreeg. Ik heb wel meegelezen, maar had niet de 'kracht' om vrolijk mee te schrijven. Wat was ik ontzettend nerveus en angstig! Dat had ik bij de 10 en 12 weken echo's helemaal niet op deze manier. Ik heb de echoscopiste over mijn angst en de reden daarvan verteld. En gelukkig kon ze mij al vrij snel geruststellen. De dingen waarbij het kindje van mijn nicht niet goed was, die kregen wat extra aandacht en uitleg en zo doorliep ze stap voor stap alle organen en functies. Alles zag er goed uit, de baby was goed gegroeid en de baby was ook erg beweeglijk! Dat wist ik al, want dat voel ik al een hele tijd heel duidelijk. Het was zo gaaf om middels het beeld nu bevestigd te zien wat ik al die tijd in mijn buik voel en dat mijn vriend dit ook kon zien. Elke beweging die op beeld zichtbaar was, voelde ik ook. Zo mooi! En toen opeens verscheen er de tekst van het geslacht in beeld, wat waren wij verrast!! Zie de kleur van mijn banner, en jullie weten wat wij krijgen.

Ik ben zo blij en zo opgelucht en zit nu geloof ik pas echt voor het eerst sinds mijn zwangerschap op een roze wolk! Volgens mij kan het echte genieten nu pas echt beginnen. Er valt zoiets zwaars van mijn schouders af nu, en ik was me er niet eens van bewust dat ik deze last al die tijd met me mee sjouwde. Gister avond heb ik een doos tompoucen gekocht om te vieren dat alles goed was. Voor veel mensen is gezondheid iets heel vanzelfsprekends, voor mij is dit niet het geval en ik vond het het waard om daar even heel dankbaar en blij voor te zijn. Het is niet normaal dat iedereen maar een gaaf en gezond kindje krijgt, dat is iets heel moois en heel waardevols!

Sorry voor deze ego post en dat ik verder nergens op heb gereageerd...maar was er echt even helemaal vol van! Maar de genen die nog meer een goede echo hadden de afgelopen dagen: goed zo, gefeliciteerd en geniet er van!!

Deel Deze Pagina