Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Ukkie... balen dat je ongi bent geworden meid!! Maar toch ook wel weer goed dat het nu 36 dagen was..!;) Beetje dubbel...

@Engeltje en Sitalita... knuf!!

@Dobber... hoe ging je sollicitatiegesprek?

@Liz... gefeliciteerd!! Een kleine meid!!! :D
    Ik kan ook niet wachten op mijn 20 weken echo!!:D Ben zooo nieuwschierig!!

@hier.. Moe.. maar gelukkig nu 5 dagen vrij!! Heerlijk!! :D

Zooo grappig... ik had een bericht van Lotte (beheerder..) dat ik de winactie van vorige week heb gewonnen!
    De Belly Bandit..! Haha... wel maf... win echt nooooooit iets! ;)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ beertje: gefeliciteerd! Haha toch wel leuk die acties, had toevallig ook voor een keertje meegedaan :)

@ ukkie: balen dat je ongie bent, maar wel heel fijn dat t geen horrorcyclus is deze maand! :)

@ dobber: weet dat je t druk hebt met werken enzo, maar we zijn nieuwsgierig!!! Is t goed gegaan?

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik ben ongelooflijk moe dus reageer even niet op iedereen maar wou jullie even meedelen dat de movicolon al een klein beetje helpt haha!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: oh wat fijn zeg! Je zal je vast wel opgelucht voelen nu! :)
    Geeft niet hoor dat je niet overal op reageert, we vergeven t je wel ;)

5. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sorry ik was zo moe toen ik thuis kwam van het werk dat ik een bordje soep naar binnen heb zitten wurmen en me bed in bed gekropen.... moest alleen nog douche vandaar dat ik er nu uit ben.

@ engel ja groot of klein dat maakte echt niet uit, die ruimen zelf wel de andere vissen weg die niet gezond waren

Die sollicitatie ging wel goed alleeeeeen die functie hadden ze al vergeven en ze hadden die vacature er nog op staan omdat ze mensen met bepaalde competenties binnen wilde halen die ik schijnbaar bezit ;) Op dit moment hebben ze die functie niet open maar ze verwachten die wel aankomend jaar, wanneer ongeveer konden ze me niet vertellen. Kon ook zijn dat ik daar tijdelijk iets anders kon doen totdat die functie waarop ik gesolliciteerd heb weer open kwam.

En ik heb me op het moment toch een druk daar boven me vrouwelijk deel en dan aan de linker kant... trekt gewoon door in me been.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ dobber: oh dat blijft dus spannend! Wat ga je nu doen dan?
    Zou je nu je ei misschien ook voelen?

ik doe net weer t licht aan van t aquarium en weer is er een gup verdwenen....denk dat de andere vissen geen danios zijn, maar piranhas! Echt wat een nare beesten zeg! weet wel dat er geem gup meer inkomt voor de danios weg zijn!

7. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi meiden,
    Hier ook weer even een berichtje van mij. Ben een beetje druk geweest de afgelopen week! Nu lekker vrij en hoef 3 Jan pas weer te werken, heerlijk! Vandaag is m'n ventje jarig, dus net al alle boodschappen en de kerstboodschappen al in huis gehaald. Wat een drukte! Pfff!!! Dacht van: ik ga vroeg! Maar dat dacht iedereen dus :)
    Nu effe uitpuffen op de bank en dalijk een lekkere taart maken voor m'n schatje!

Fijne dag allemaal dames! En fijn dat alles goed gaat met jullie! Hier alles goed, nog steeds moe en af en toe misselijk, maar t is goed te doen. Heb als tip van de vk lactulose siroop gehaald en dat werkt echt super tegen verstopping, mochten meer dames her last van hebben!

8. Liz81

Liz81 Niet meer actief

#2268 Liz81, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2011
    Goede morgen meiden,

Pff..wat een drukke en lange dag gisteren zeg! Mijn vriend had het weer mooi geregeld allemaal en daar was ik eigenlijk wel een beeje nijdig om. Ik had om te beginnen een vroege dienst en dat vroege opstaan is nu ik zwanger ben echt heel slopend voor me. Moet daarna echt even gaan slapen, anders kan ik het bezuren de volgende dag en misschien ook wel de dag erna. Maar vriend was me voor t gemak even vergeten te vertellen dat we voor de afspraak met de makelaar ook nog een afspraak met de hypotheekadviseur hadden. Dus daar ging mijn middagslaapje die moest voorkomen dat ik het vandaag met een katergevoel moest bezuren. Want diezelfde avond had ik ook nog een etentje met een paar vriendinnen. En ja hoor...nu zit ik hier weer met koppijn en geen energie. Grrr!! Met dank aan vriend zijn scherpe planning. Baal er echt van, want straks ook nog een late dienst en morgen vieren we kerst bij mijn vader en zijn vrouw. De kans is dus groot dat ik me morgen ook ellendig voel.

Maar goed, Dobbermama, wat fijn dat je uitzicht hebt op een baan bij een fijne organisatie! Gefeliciteerd! Ik zou er lekker een tompouce op eten, want daar kun je alle leuke dingen mee vieren en ze zijn zo lekkerrrrr. Hihi..sorry liet me even meeslepen. Misschien toch hormonen?? Over hormonen gesproken...pfff, ik begin echt vergeetactig te worden. Kwark in de voorraadkast zoeken en verbaasd zijn dat je het niet kan vinden bijvoorbeeld....Oja, dit is de koelkast niet! Gas geven ipv remmen...oeeffff, stom, stom!

Pluus, wat heerlijk dat je weer gauw en potje kunt gaan kleien op de wc. whaha! Moest ook haast wel met die movicolon. Als ik zie wat een stoelgang die cliënt van mij heeft...

Beertje, tof dat je iets hebt gewonnen! Leuk! Jouw 20 weken schiet ook al op joh, nog 4 weken toch?? Spannend wat het gaat worden!!

Ukkie, joepie ongesteld! Je cyclus lijkt steeds korter te worden, toch?

Engeltje, ja..die kerstdagen zullen idd wel weer een brok op kunnen leveren ja. Gewoon toelaten en er laten zijn. Steek een extra kaarsje op. Ik heb hetzelfde met het oog op mijn moeder. Ik heb niet zoveel met de feestdagen en zal blij zijn als het weer voorbij is allemaal. Ik ben de betekenis gewoon echt totaal kwijt. Misschien dat ik het met de komst van ons kleine meisje weer een beetje terug kan vinden op de den duur?

Grappig trouwens, gister tijdens het etentje was het best druk en rumoerig. Daar reageerde mijn kleine meisje best op. Ze was de hele avond aan het rommelen! Er mankeert haar dus niets aan dr oortjes. Ik vind mijn zwangerschap steeds bijzonderder te vinden en begin nu ook pas een beetje een band te voelen met mijn meisje.
    Verder heeft mijn vriend de echo's ingescand..dus zie hier onder! Doe je best om het te zien en/ of te herkennen...ik vind het maar moeilijk. Volgens mij is het van bovenaf genomen...of van onderaf. Probeer ze zo in ieder geval maar te bekijken, dan zul je hier of daar misschien iets herkenbaars zien.

9. Liz81

Liz81 Niet meer actief

De rest past er niet bij op, dus...hier volgt de rest. Er passen steeds maar 2 foto's per post.

10. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Nog 2 foto's...

11. Liz81

Liz81 Niet meer actief

En de laatste :)

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Zo hier is de energie ook op...

Ik ben toch gewoon in slaap gevallen tijdens het lezen van de berichtjes hier!! Hahaha echt erg!!

Maaruh Dobber, fijn joh dat je waarschijnlijk daar wel aan genomen gaat worden! Weer een zorg minder!

Liz, ik zie een heel mooi hoofdje en hele mooie handjes en nog een mooi ruggetje... maar inderdaad ook dingetjes die ik niet herken maar heel veel dingen die wel heel mooi zijn hoor!! Geniet er maar goed van!
    Ik kan me goed voorstellen dat je nu je kindje zo veel beweegt echt een band opbouwt!
    Ik merk dat ik steeds meer over mijn buik sta te wrijven zonder dat ik het door heb! Haha heel apart is dat! :)

@ Beertje, gefeliciteerd met je prijs meid!
    Hoe gaat het verder? Voel je je kindje al wat vaker?

@ De stoelgang hier... het komt al steeds vaker! Haha is wel heel fijn want het lucht echt enorm op! Alleen meeeen wat is dat spul toch smerig! Wordt er steeds weer mega misselijk van!!
    Maar voor nu piept de oven... de pizza is klaar!! Had geen fut om boodschappen te doen en manlief is laat dus heb maar een pizaatje in de oven gedaan!

13. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz... mooie echo's!!!

@Ukkie... wow!! 36 dagen??!!! te gek joh! hopelijk volgende ronde geen ongi... of een nog kortere cyclus!

@Beertje.. gefeliciteerd met je prijs!

@iedereen.. ik krijg 1e Kerstdag ouders en schoonouders op visite... een paar weken geleden had ik nog de hoop dat ik ze dan kon vertellen dat we zwanger zouden zijn.., maar helaas.. zover is het nog niet... maar ook zonder dat nieuws wordt het vast een mooie Kerst.
    in ieder geval ben ik morgen en overmorgen druk in de weer met voorbereidingen etc...

dus ik wilde jullie alvast allemaal een hele fijne Kerst toewensen!

Xx

14. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ Liz wat super gaaf zo die echo's.. vooral die met het rugengraatje is heel duidelijk. En tja je kan er niet echt omheen kijken dat het een meisje is he ;) en staat er voor alle duidelijkheid ook nog een bij voor als je aan het zoeken gaat naar een ander dingetje.

@ Wolkje nog gefeliciteerd met je mannetje. Ik dacht doe woensdag avond mij boodschappen haha had namelijk wel verwacht dat er veel mensen vandaag en morgen de boodschappen gingen halen.

@ engeltje ik heb een paar keer guppen gehad maar heb het toen snel opgegeven, die hadden niet veel vrienden in de bak zeg maar. Neon tetra (hoop dat ik het zo goed schrijf) die had ik toch wel een stuk of 15 in onze bak... ook nog een speciale lamp gekocht zodat die kleuren beter naar voren kwamen.
    Ik hoop niet dat het mijn ei was want dan heb ik me kans zeker gemist voor deze maand.

@ hier ik hoop zo dat ze mij binnenkort bellen dat ze tijdelijk iets hebben. Heb vandaag wel echt het toppunt gehad, had gesolliciteerd op mijn oude functie bij mijn vorige werkgever. Kreeg ik een email dat mijn opleiding en werkervaring minder aansloten dan de andere kandidaten whahahaha piste zo wat in me broek van het lache. Ga dinsdag toch maar eens even bellen en zeggen wat ik van die email vindt. Hoe kan ik nou minder aansluiten als de rest als ik die functie heb vervuld en er trouwens ook nog eens mijn stage en afstudeeronderzoek heb gehouden en met vlag en wimpel gehaald...

Ook ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen!!

15. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Iedereen hele fijne kerstdagen gewenst:D

16. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Via deze weg wil ik ook iedereen hele fijne kerstdagen wensen! Geniet er allemaal van!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: wat een mooie echo's zeg:) Je moet echt wel een beetje kijk al hebben op de echo's om precies te weten wat er in beeld staat, maar gelukkig ben ik bij de 20 weken echo van mn vriendin geweest ;) En idd je kan er niet omheen dat t een meisje is haha

@dobber: Das wel een hele vage reactie op je sollicitatie ja! Hoop voor je dat je snel ergens wordt aangenomen!

@ flier: Ik had me de kerst ook heel anders voorgesteld ja. Maarja soms loopt het leven helaas anders als dat je wilt...Moet zeggen dat ondanks dat we nog geen kindje mogen krijgen, dat ik wel heel blij ben met alles en iedereen die ik om me heen heb! We hebben de afgelopen jaren best veel meegemaakt, negatieve dingen en ook heel veel positieve dingen waarin je je vrienden echt wel leert kennen. En ik moet zeggen dat ik er heel gelukkig mee ben, zoals het nu is!

Ik wens iedereen hele fijne en warme kerstdagen toe!

Dikke knuf!

18. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pff...ik had net mijn reactie op iedereen klaar, druk op n verkeerd knopje...en weg al mijn tekst! Ga t niet opnieuw typen, geen zin meer in!

In ieder geval, fijne dagen voor iedereen! Ik heb gisteren al kerst gevierd bij mijn vader en vrouw. Daar waren mijn zusjes, broer en aanhang ook bij. Mijn broer had zijn twee kleintjes ook bij zich. De jongste, ook een meisje, is nu net 3 maanden. Zo gek om me te bedenken dat wij straks ook zo'n schattig popje hebben! Vandaag nog kerst bij schoonfamilie, maar ben dood moe en hik er een klein beetje tegen op. Zal blij zijn als het weer achter de rug is. Morgen lekker geen plannen. Ik wil in ieder geval een goeie pyjama kopen, want mijn pyjama's die gaan me steeds onaangenamer zitten!

Nou, de volgende keer weer een reactie op de andere reacties.

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: irritant is dat he! Heb ik ook wel eens.....

Hier heb ik er nu ook al een 2e kerstdag opzitten. Gisteren bij mn schoonouders geweest, want mn man moet de hele kerst verder werken en vandaag ben ik dus zonder hem bij mijn familie geweest....

Nu lig ik heerlijk languit op de bank tv te kijken tot mn ventje thuiskomt...
    Oja, weer een vis vermist! Heb echt geen idee welke vis er aan t moorden is geslagen dus t heeft geen zin om ze uit elkaar te halen, dan moet ik namelijk 6 verschillende bakken hebben, naja uiteindelijk zal de dader overblijven....

20. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Engeltje, Ja..heeeeeeeeeeeeeel irritant! Maar ja, ben er nu wel weer overheen hoor ;) Zet gewoon een webcam op je visjes, misschien levert dat wel wat op! Je eigen Crime Scene Investigation haha.

Mijn vriend en ik zijn gisteren voor het eerst ein-de-lijk eens serieus op zoek gegaan naar meisjesnamen! Er moest een heel betoog aan vooraf gaan, maar het heeft wel iets opgeleverd. Pff..wat kunnen mannen toch eigenwijs zijn zeg! Zo vond ik aan het begin van mijn zwangerschap, Maud heel erg mooi. Maar nu ben ik daar dus niet meer zo enthousiast over. Een naam moet gewoon even indalen, dat moet je niet op het laatste moment kiezen.
    Maar, we hebben nu een lijstje. Zo leuk!

Hoe is het verder met iedereen? Allemaal flink verwend?

Deel Deze Pagina