Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Als de CB 2-3 weken aangeeft dan ben je 4-5 weken zwanger, had net nog even op de site gekeken. Maar dat is natuurlijk een indicatie!

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ja dt weet ik maar hij meet de hoeveelheid hcg...ik 5-6 maar 4-5 is ook goed..

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Flieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer wat GEWELDIG!!! Gefeliciteerd meid! En natuurlijk ook gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ Liz, rustig aan doen dan meis!!

@ Wolkje, wat gaaf dat die vrienden ook zwanger zijn... Ik heb dat met een vriendin hier... Ik vind dat ook erg gaaf!!

Wij zijn vandaag naar babydump en babypark geweest! We hebben nog niks besteld maar wel een heel mooi kamertje gezien en de kinderwagen wordt het definitief!! Erg gaaf dus!!

Verder vond ik babypark niet zo'n leuke winkel... maar daar hebben ze nou net dat mooie kamertje... we zullen er dus niet echt omheen kunnen maar goed dan is dat maar zo! :)

4. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Pluus, wij zijn vandaag ook naar babydump geweest. Daar heb ik ook een bon ingeleverd voor een leuke cadeaudoos. Geen reclame, alleen maar leuke dingetjes!Dus...pluk die bon van de website en ophalen dat ding :) Ik vond babydump dan weer niet zo heel leuk, was in Almere en erg klein.

Verder nog meer los gegaan met babykleertjes vandaag. Hihi..Lief had uitverkoop, te leuk gewoon!Ook Hema had een leuke actie, 1+1 gratis, dus ook daar een leuk t-shirtje en een bolerotje gescoord.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ jufaman: jeetje wat balen zeg! Hoop dat je ventje snel een nieuwe baan vind...sterkte!

@ flier: wow, wat geweldig meid! En dat na die onregelmatige cyclussen van je. Oh, wat moet jij in de wolken zijn meid, hoe reageerde je man?

@ liz: he das wel balen meis...denk wel vooral aan jezelf en je beebje he! Lekker dat je bijna 10 daagjes vrij bent, dan kun je even rustig nadenken of je al minder wilt gaan werken....hoop dat je je snel beter voelt!

Ja was wel ff leuk hoor 2 daagjes ertussenuit! Nu ben ik lekker tot donderdag vrij samen met mn mannetje, kunnen we ff lekker relaxen... Moet zeggen dat ik daar idd wel aan toe ben!

Zo nu lekker naar mn warme nestje toe, weltrusten allemaal!

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @flier.. GEFELICITEERD!!!!
    Wat een geweldig nieuws net voor het nieuwe jaar!!

Samen met mijn vriend gisteren om 19:00 naar bed gegaan.. Beide buikgriep.. Nu ook nog maar gelukkig al een stuk minder.. Geen spectaculair nieuwjaar voor ons denk ik! Ik heb met mijn vriend 'besloten' om het af te wachten tot begin Mei (HA) omdat je meestal een jaar ontpilt moet zijn.. Afwachten, en hopen dat het niet nodig is :)

Fijne jaarwisseling !!!

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Liz, natuurljik had ik die bon bij me!!! :D

Wij waren in eindhoven... dat is de grootste... die was leuker dan Roosendaal... Daar waren we ook al eerder geweest en die vond ik ook tegenvallen!

@ Ukkie, een jaar lang ontpillen voor je naar de ha mag? Echt waar? Irritant!! Maar wel goed dat jullie nu een moment afgesproken hebben om hulp te zoeken!!
    Beterschap en hopelijk voel je je vanavond beter!

Iedereen een fijne jaarwisseling! Geniet er allemaal van!

8. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Ik wil iedereen een gezond, vruchtbaar en gelukkig 2012 toewensen :D

Tot volgend jaar allemaal ;)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Iedereen alvast een heeel gelukkig, liefdevol en vruchtbaar 2012 toegewenst!

Liefs

10. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve dames... de beste wensen voor iedereen! hopelijk wordt het voor ons allen een vruchtbaar jaar en goede gezondheid voor elk. (en niet teveel slapeloze nachten straks.... :D )

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Is iedereen goed de nacht door gekomen?
    Ik heb erg genoten! Was een leuke avond/nacht!!

Nu wel brak moet ik zeggen hoor haha!!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ja t oud en nieuwsfeestje was wel gezellig hoor! Alleen de afterparty vannacht was echt wel minder helaas......
    Manlief had helaas een verkeerde combi alcohol op, dus dan hoef ik vast niet te vertellen hoe mijn nacht eruit heeft gezien ;) :(
    Achja, vanaaf gezellie met mn mams naar sundaynight fever, heb er echt wel zin in :D
    Zo nu maar even de boel echt goed soppen en dweilen....
    Hoe was jullie oud en nieuw?

13. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    #2353 Mika03, 1 jan 2012
    Laatst bewerkt: 1 jan 2012
    Wij gaan ook voor ons 1e kindje!

14. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Welkom Mika!

Hier een goede jaarwisseling gehad met een traan. Er werd op oud & nieuw door een stel de mededeling gedaan dat ze weer in verwachting zijn. Ben blij voor hun, maar moest zelf daarna even wat tranen laten.

Heb nu al een paar dagen wat kramp, dus ben benieuwd wat deze maand heeft gebracht.

Iedereen een geweldig en vruchtbaar 2012 gewenst met veel voorspoed!

15. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mika.. Welkom! Dat het maar een vruchtbaar jaar voor je mag zijn!!

@Sita.. Kan me indenken dat het even een moeilijk moment voor je was tijdens die mededeling, meis... Wel ga je weer een spannende periode in... ik duim voor je!

ik heb het lijstje nog even aangepast... want ik was jarig geweest.... :D
    Oh... en Mika... als je wil... kun je jezelf aan het lijstje toevoegen... gewoon even copy + paste :)

NOD

NOD 4 Januari?: Dobbermama- 25 jaar - Ronde 8
    NOD 7 januari: Jufaman - 30 jaar - Ronde 12
    NOD 9 Januari ?: Engeltje23 - 24 jaar - Ronde 5 ( Of 2 na vmk )
    NOD 12 Januari: Sitalita- 24 jaar - Ronde 1 na vmk
    NOD -December: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 4
    NOD -December: Caro - 30 jaar - Ronde 8

:DZwanger: :D

Liz81 -30 jaar-Ronde 1
    Beertje1986 -25 jaar-Ronde 2 1 juni uitgerekend
    Pluus - 30 Jaar - Ronde 2 16 juni uitgerekend
    Danty88 - 23 jaar- Ronde 4- 13/20 Juli Uitgerekend
    Wolkje85-26 jaar- Ronde 4 26 juli uitgerekend
    Sher- 26 jaar - Ronde 6 5 augustus uitgerekend
    Flierefluiter-30 Jaar-Ronde 4 -

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net vk gebeld... zij zei dat ik dan nu 5wk en 5dg ben... (gebaseerd op eerste dag laatste menstruatie... en ik was natuurlijk niet erg regelmatig)

Dinsdagochtend 17 jan heb ik mijn eerste afspraak! SPANNEND!!!

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Flier, nog gefeliciteerd met je verjaardag meid!!

Welkom Mika!!

Hier nog lekker vakantie! Ow wat is het toch lekker om uit te slapen en dan rustig op te staan! I love it!!

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Pluus!

Ik heb ook heerlijk vakantie... en hoewel ik er absoluut geen zin in had, ben ik net wel dapper wezen hardlopen... een goed begin van het nieuwe jaar lijkt me :D

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Zooo flier!! Goed van je zeg!!

Ik ben vanuit bed, languit op de bank gaan liggen. Ik ben alleen even opgestaan om wat te eten te pakken!!

Haha wil deze week wel even de badkamer poetsen en de was wegwerken... maar heb nog 4 dagen na deze!! ;)

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Goed bezig Flier! Voel je je verder goed?

Ik begin het hier steeds spannender te vinden...
    Heb een aantal kwaaltjes die ik ook bij de vorige zwangerschap had... Ben nu al 2 dagen weer licht misselijk bij het opstaan (had ik in nov ook al na de bevruchting) en daarbij vandaag met werken sneller moe en wat duizeliger. Verder lijkt het alsof mijn tepels weer wat veranderen, dus ben benieuwd. Voel me ook niet helemaal fit, en dit was toen ook zo. Voelde me toen wat grieperig, maar was niet echt ziek of zo. Ik wil niet teveel hopen, maar het begint verdacht veel op de vorige keer te lijken.... Maar goed, voor hetzelfde geld speelt mn lichaam weer een spelletje met me. :) We kunnen dus weer alleen maar afwachten.... zoals gebruikelijk! ;)

Deel Deze Pagina