@Sita... Ooooohhh... spannend meis...! hoop het voor je! Ik merk zelf helemaal NIETS aan mijn lichaam..., behalve dat ik heel gefocust iets probeer te voelen Vanochtend MvM een mail gestuurd.. dus ik verwacht dat ze binnenkort contact opnemen.
Spannend Sita!! Ik duim voor je!! Hier was vandaag de laatste keer dat moeders voor moeders de busse kwam halen! Ik ben blij dat het er op zit moet ik eerlijk zeggen! Ik heb net een begroting gemaakt voor de aanschaf van alle babyspullen! Poe het is me toch best een flink bedrag maar heel veel kunnen we zo tussendoor kopen dus dan valt het niet zo op!
Lieve allemaal, Ik wens jullie in 2012: 12 maanden zonder ziekte, 52 weken zonder stress, 365 dagen van geluk, 8760 uren zonder ruzie, 525600 minuten een lach op je gezicht, 31536000' secondes liefde !!! En natuurlijk heel veel vruchtbaarheid en gezonde kindjes Allemaal een goed oud & nieuw gehad? Ik was de laatste dag van het oude jaar een beetje ziek, in iedergeval een buikgriep en niet helemaal lekker... Mijn vriend ook, dus de laatste dag van het jaar samen tot 15:30 in bed gelegen.. Ik: Misschien ben ik wel zwanger... Mijn vriend: Dan ben ik ook zwanger.... Ohja, oeps hahahaha... @Flier.. Ik ben vanmorgen ook wezen hardlopen, ben in september begonnen zit nu aan de 5,5 km... vanmorgen interval gedaan en in 60 minuten 8 kilometer, en daarna met vriendlief nog 15 km wezen mountainbiken, het jaar goed begonnen zullen we maar zeggen @Pluus.. Phoe ja dat geloof ik wel, wij hebben zelf ook nog helemaal niets dus een flinke investering!
NOD NOD 4 Januari?: Dobbermama- 25 jaar - Ronde 8 NOD 7 januari: Jufaman - 30 jaar - Ronde 12 NOD 9 Januari ?: Engeltje23 - 24 jaar - Ronde 5 ( Of 2 na vmk ) NOD 12 Januari: Sitalita- 24 jaar - Ronde 1 na vmk NOD 25 Januari: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 7 NOD -December: Caro - 30 jaar - Ronde 8 Zwanger: Liz81 -30 jaar-Ronde 1 Beertje1986 -25 jaar-Ronde 2 1 juni uitgerekend Pluus - 30 Jaar - Ronde 2 16 juni uitgerekend Danty88 - 23 jaar- Ronde 4- 13/20 Juli Uitgerekend Wolkje85-26 jaar- Ronde 4 26 juli uitgerekend Sher- 26 jaar - Ronde 6 5 augustus uitgerekend Flierefluiter-30 Jaar-Ronde 4 - Heb mezelf maar weer bij gezet met een cyclus van 34 dagen, zo heb ik toch een beetje een 'doel' om naar uit te kijken, bij een gemiddelde cyclus zou ik 1 mei pas mogen testen
@ flier: nog gefeliciteerd met je verjaardag meid! Voel je echt helemaal niks aan je lichaam? Ik zat me toevallig af te vragen gisteren of dat ook kon, want dit is de eerste maand dat ik bijna niks voel. Hebben jullie t al aan mensen verteld? @ ukkie: wat vervelend dat je niet zo lekker bent, maar heb je wel voor de zekerheid een test gedaan? Of wacht je daarmee tot 25 januari? @ pluus: dat zal vast wat kosten ja! Mag ik vragen op hoeveel je uit kwam in je berekening? @ jufaman en dobbermama: oei....spannend weer he, bijna onze nod! Voelen jullie al iets? Ik helemaal niet, zelfs nog geen ongikrampen..... Pfff hebben pas een auto gekocht, maar hebben er alleen maar problemen mee....nu ook weer, de lager van de koppeling is stuk. Zal vast wel weer een aardig prijskaartje aanzitten
Engeltje, heb wel eens vaker gehoord/gelezen dat sommige mensen juist helemaal niks voelen als ze zwanger blijken te zijn. Hoop voor je dat het zo is! Wanneer wil je gaan testen? Wat balen trouwens van je auto zeg.. Hier was de dynamo kapot van de auto toen ik terug reed van oud&nieuw. Gelukkig is mijn man monteur en scheelde het veel dat hij iets op de sloop kon vinden Scheelde ons 75 procent van de prijs om het onderdeel te laten repareren. De auto is al oud met veel km's dus was blij dat we geen klap geld kwijt waren... Kennen jullie geen handig mannetje hiervoor?
Ja kennen wel iemand, maar die woont aan de andere kant van het land en we mogen er eigenlijk niet meer mee rijden omdat de kans dat we stil komen te staan echt enorm groot is.... 7 jan is mn nod als ik uitga van het gemiddelde van 29 dagen, maar wil afwachten tot 9 jan op mn verjaardag moet t deze keer echt volhouden van mezelf! Haal zaterdag gewoon pas mn test in huis, zondag zit toch mn hele huis vol met visite dus dan ga ik echt niet testen en dan maandag als ik dan nog niet ongi ben dan zal ik een testje wagen
@Engeltje.. Nee ik wacht gewoon tot 25 januari Heb verder toch geen feestje e.d. waar ik alcohol zal nuttigen dus ik kan wel even wachten... Wacht al 9 maanden dus die 3 weekjes kan dan ook wel hahaha... Was wel grappig, toen ik begin mei stopte met de pil dacht ik nog, stel dat ik meteen zwanger raak (ja zo dacht ik TOEN) dan krijgen we een kindje in Februari, bleh.. in de winter, en nu denk ik... krijg ik maar een baby in de winter.. Wat gaat de tijd toch snel! En jullie problemen met de auto? Pff das ook niet fijn, heb je net een 'nieuwe' auto heb je er al zoveel problemen mee... en vooral het geld wat er altijd naar toe moet pff.... @Sitalita.. Ja, zou kunnen.. en vooral met die cyclus van mij is er geen pijl op te trekken... heb 2 dagen buikgriep gehad, zonder naar de wc te hoeven, echt alleen maar krampjes e.d. in mijn buik.. nu nergens last meer van.. Ik wacht tot 25 januari tot ik ga testen, want ik weet dat ik anders weer teleurgesteld word
NOD NOD 4 Januari?: Dobbermama- 25 jaar - Ronde 8 NOD 7 januari: Jufaman - 30 jaar - Ronde 12 NOD 9 Januari ?: Engeltje23 - 24 jaar - Ronde 5 ( Of 2 na vmk ) NOD 12 Januari: Sitalita- 24 jaar - Ronde 1 na vmk NOD 20 januati: Mika03 - 33 jaar Ronde 2 NOD 25 Januari: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 7 NOD -December: Caro - 30 jaar - Ronde 8 Zwanger: Liz81 -30 jaar-Ronde 1 Beertje1986 -25 jaar-Ronde 2 1 juni uitgerekend Pluus - 30 Jaar - Ronde 2 16 juni uitgerekend Danty88 - 23 jaar- Ronde 4- 13/20 Juli Uitgerekend Wolkje85-26 jaar- Ronde 4 26 juli uitgerekend Sher- 26 jaar - Ronde 6 5 augustus uitgerekend Flierefluiter-30 Jaar-Ronde 4 - Hoop dat mijn cyclus zo mooi keurig blijft dus deze op 20 januari gezet. Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
@ ukkie: ja dat dacht ik ook toen we net begonnen. Heb ook echt een datum uitgekozen om te stoppen met de nuvaring omdat ik geen buik in mn trouwjurk wilde hebben, maar t liefst eigenlijk al wel zwanger wilde zijn..Had net zo goed toch eerder kunnen stoppen, maarja je weet nooit hoe t loopt. Ach onze tijd komt echt nog wel hoor! Weet nu in ieder geval dat we gewoon zwanger kunnen worden.... Ja in de auto gaat een hoop geld zitten...hebben ook al nieuwe remschijven moeten laten plaatsen...ching ching, 400 euro incl. Kleine beurt dan....
@ Ukkie, vervelend dat je het nieuwe jaar niet lekker begonnen bent! Wel een grappige reactie van je mannetje op jou opmerking! Haha! Hier is het zo dat ik zwanger ben, en mijn man heeft de vreetbuien hahah! @ Engeltje, ik kwam zo net boven de 2000 euro uit... Maar dan heb ik het matrasje en babyfoon nog niet mee gerekend en wel een electrische borstkolf... Ik heb alleen maar op de site van de hema en babydump gekeken voor prijzen. En ik heb de lijst van de babydump aangehouden. @ Mika, ben je al lang met de pil gestopt?
Hahaha wel fijn dat hij de vreetbuien heeft toch? Nou rond de 2000 had ik ook wel ingeschat, komt dat goed uit als t zover mag zijn En heb je dan ook t behang enzo meegerekend? Ach we zien t wel tegen die tijd, voorlopig kunnen we nog sparen als de auto niet nog gekker gaat doen....
@engeltje... ik voel niets bijzonders... ben niet moe, niet misselijk... ik voel me eigenlijk heel goed... @ukkie... rare cyclus of niet.. het kan... en ik hoop dat het bij jou nu ook raak is!!! ik duim voor je!!! mijn vriend begon vandaag erover dat hij wel een boek wilde over papa worden... om zich goed voor te bereiden... mijn hart smolt...
@ Engeltje, behang en verdere aankleding zit er nog niet bij. Echt puur wat er op dat lijstje van baby-dump staat! @ Flier, leuk is dat he, als mannen van die lieve dingen zeggen! Mijn man zat met oud en nieuw op de bank met mijn nichtje op schoot. Zij lag half bij hem op schoot te slapen. Fluistert hij in mijn oor... volgend jaar zit ik zo met ons kleintje... Zucht!!!!!
Ik voelde niks in de mand voor het testen en toen ik wist dat ik zwanger wws ook nog niet echt veel gemerkt.pas.toen de 7e wk begon vanaf dan voel ik me moe ziek misselijk veel.spugen vreselijke moeilijke stoelgang...dus alles.kan
Ik voelde op het moment van testen ook nog niks hoor! Alleen veel plassen! Verder niks! vanaf week 6 merkte ik echt dat ik zwanger was, misselijkheid!!!
@Danty & Pluus... Lekker vooruitzicht dan... al dat spugen... nou ja.. een mogelijk vooruitzicht.... We zullen het zien. @Pluus... mijn vriend is er zo blij mee.. loopt met een big smile op zijn gezicht... de hele dag door.... echt geweldig!!!! Ik weet niet meer wie het vroeg..., maar wij hebben het nog niet aan iemand verteld... en we verkneukelen ons nu al hoe we het aan de ouders gaan vertellen... we zagen vandaag namelijk een leuk boekje voor de opa's + oma's met kinderbestek erbij.. in het boekje kunnen ze dan hun ervaringen met hun kleinkind gaan bijhouden... weet nog niet of we dit gaan kopen, was namelijk 19,95, maar alleen de gedachte was al geweldig...
@ flier: dat was ik ja dat lijkt me ook echt ontzettend leuk om te doen! Had t gister nog met mn mams er ook over dat we t ons zo anders hadden voorgesteld om t te vertellen....helaas! Voor de meiden die niks voelden voor t testen: hadden jullie dan ook niet dat jullie tepels verkleurden en die blauwe aderen waar veel mensen van dit forum t over hebben? Ik zit daar steeds op te letten nu, want dit had ik de keer dat t raak was wel....
Jullie geven me wel hoop, ik wacht nog tot het einde van de maand!!! Niet te veel aan denken, komt goed.. Heb GELUKKIG ook géén testen in huis hahaha