Hallo meiden, Wat een gezelligheid hier, als jullie het goed vinden zou ik het leuk vinden om hier ook mee te kletsen. Ik ben in juni gestopt met de pil en zit inmiddels in mijn 3e ronde... tenminste dat denk ik. Heb net een ongi gehad van maar 2 dagen en voor mijn gevoel klopt dat niet helemaal. Iemand zoiets ook al gehad toevallig? Groetjes Inkey
Hoi Inkey, gezellig dat je mee komt kletsen. Helaas kan ik je geen antwoord op je vraag geven.... omdat ik het zelf niet heb meegemaakt... mijn eigen ongi was sinds ik gestopt ben met de pil ook kort (3 a 4 dagen en toen ik de pil slikte was dat 5 dagen en voor ik aan de pil ging minimaal 7 dagen), maar het was helder bloed, dus geen twijfel mogelijk!
Welkom inkey! Ik kan je niet helpen, het is voor mij al zo lang geleden dat ik de pil slikte, ik weet niet meer hoe dat toen ging! Heb daarna twee jaar de nuvaring gehad en nu al twee jaar niks meer.
@Inkey Ik heb sinds is gestopt ben met de pil ook elke keer maar 2 dagen een bloeding (wat niet veel voorsteld) beetje bruin en een beetje roodverlies.... Vind dit ook vreemd en vroeg me ook al af of dit wel goed is! Liefs Sher
Hoi inkey gezellig dat je mee komt kletsen! Ook ik kan je geen antwoord geven want zit nu zelf in mn eerste ronde en gebruikte de nuvaring en geen pil meer. Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden hoor meiden, zou het al gelukt zijn, of nog niet? Voel echt zoveel aan mn lichaam en viel gisteravond bijna flauw, kon net op tijd zelf gaan liggen. Kan natuurlijk ook komen door wat spanningen en omdat ik het megadruk heb, maar heb ook al 2 dagen rooie wangen, krijg sinds gisteren ook steeds opmerkingen dat ik er goed uitzie en of ik ineens rouge draag. Naja nog anderhalve week wachten!
Oeh engeltje! Dat wordt jip en Janneke bubbels op jouw bruiloft hoor!! Dat hoor ik al! je bent volgens mij echt zwanger! Ik had dat ook: licht in m'n hoofd etc, een week voor nod! Spannend!!!
Hoi meiden bedankt voor de reacties. Ik ga er voor nu maar vanuit dat het goed is en dat wij inmiddels dus in het begin van ronde 3 zitten. Wel spannend hoor iedere keer weer, ik had mezelf heel erg voor genomen er niet te veel mee bezig te zijn. Ik kan vertellen, dat lukt voor geen meter haha. @sher zoals ik al schreef, wij gaan pas de 3e ronde in dus ik wacht het wel gewoon nog even af. Heb wel op internet al gelezen dat tussen de 2 en 7 dagen als normale menstruatie wordt beschouwd. Liefs Inkey
Engeltje, dat klinken wel aanneembare symptomen die jij daar omschrijft! Ik herken die rode wangen ook heel erg haha. En gisteren weer eens wezen sporten, nou...dat ging echt niet meer op mijn oude niveau, snel duizelig en ik voelde ook al snel mijn onderrug. Bewonderingswaardig hoe snel je al iets kunt merken van je zwangerschap. Nou..I'll keep my fingers crossed, spannend hoor!
Ja, zouden jullie echt denken? Nu heb ik het helemaal niet meer pfffff! Probeer er nog niet te veel op te hopen, maar wordt wel erg lastig hoor!
Vandaag vertelde een collegaatje van mij dat ze 11 weken zwanger is.... Ik vond het superleuk voor haar.. maar stiekem toch een beetje jaloers... Stom he!
@flierefluiter: helemaal niet gek hoor! ik heb dat ook en ik denk iedereen hier wel eens. je wilt toch niet voor niets zwanger worden? Dus als je dan bezig bent en hoort dat iemand anders het al gelukt is, is dat echt niet gek! zolang je ook nog leuk voor haar vindt is er niks aan de hand
Wij hebben net een babyboom op t werk gehad, zijn er 4 bevallen, nog 1 te gaan! Net alsof ze het allemaal gepland hadden zo tegelijkertijd Als je al die hummeltjes ziet dan gaan je eierstokken nog veel meer ratelen, maar dat lijkt me wel logisch als je er mee bezig bent hoor flierefluiter
hahaha.. jaa.... misschien ook wel.. maar het verbaasde mezelf (was de eerste keer namelijk) fijn weekend allemaal!!!
Welkom alle nieuwe vrouwen hier....was ff 3 dagen offline...veel wezen wandelen savonds in het park ff mijn gedachten weg zetten hahaha.....maar ben er weer...dus bij deze welkom en gezellig dat jullie mee kletsen @engeltje: We lopen tegelijk met onze banner...en ik zit hetzelfde als jou...merk ook van alles en geef dan maar de schuld aan mijn darmen etc...ik merk dat mijn humeur echt van mega sagi/kwaad tot heel verdrietig zijn...alles rommelt en ben ook licht in mijn hoofd soms...vandaag voelde ik me heel raar/ziek maar was niet ziek ja klinkt vaag maar het was een raar gevoel en moe en misselijk geen idee waar het vandaan komt ik zei volgens mij wordt ik ziek maar in me hoofd dacht ik zal het dan toch raak zijn...en ook ik durf niet te hopen maar begrijp heel goed hoe je je voelt en dan duurt NOD 11 september nog best lang...en ging net na de wc en dat deed zeer maar heel eventjes...pffff je gaat nu ook op alles letten he...duimen voor goed geluk op onze NOD.. @wolkje: zo raar is het niet...ik heb dat zelf ook hoor dat ik iets jaloers word..maar vind het ook leuk en gun het diegene ook..maar heb dan van binnen zoiets pfff ik wil ook... Vandaag met een stel vrienden weg geweest en hun kleine is net 1 jaar dus soms babywinkels in en dan denk ik ook weer oohhh wat leukkkk...ik willll oookkkk.. Liefs mij
Hoi allemaal! Wat een lekker weertje he vandaag! Hebben jullie nog wat leuks gedaan? Ik heb mn bruidsjurk vandaag voor de laatste keer gepast en mee naar huis gekregen Nog maar 20 dagen en dan is het alweer zover Bedacht me ineens vandaag dat het misschien wel verstandig is om tampons in mn tas te stoppen voor het geval ik toch ineens ongi zou worden hihi wel wennen hoor als je geen anticonceptie meer gebruikt.... Hoe is het met jullie verder? Hebben de zwangere dames al leuke spulletjes gekocht? En zijn de anderen ook echt al aan het aftellen tot de nod? Blijf het spannend vinden! Mn oma zei gisteren dat ze gedroomd had dat ik zwanger was hihi ooww zo moeilijk dan om niet te zeggen dat we ermee bezig zijn! Zeker omdat t niet zo lekker met haar gaat....
Vandaag de Airborne gelopen.. was eigenlijk te warm... maar heel gezellig!!! Wat spannend dat je nu je jurk thuis hebt hangen Engeltje. Kan je een beschrijving van de jurk met ons delen? Of hou je dat liever voor jezelf? (ben gewoon nieuwsgierig hoor!)
@ Danty: ja je gaat idd op vanalles letten maar vind t ook wel heel toevallig dat we dezelfde verschijnselen hebben! Heb jij nu ook zo'n opgeblazen en vol gevoel toevallig? @ flierenfluiter: Dat vertel ik pas na de bruiloft want me ventje leest hier ook wel eens mee. Een klein tipje van de sluier kan ik al wel oplichten want dat weet hij ook wel. De kleur is ivoor en er zit een sleepje aan....
Hallo meiden, Zo, er is weer een hoop bij geschreven zeg! Leuk, leuk Het was gisteren heerlijk weer. Mijn vriend en ik zijn gisteren naar Valtivest geweest. Wat hebben wij onze ogen ogen uitgekeken zeg! Geweldig festival! We zijn overigens niet zo heel lang geweest hoor. En ik heb netjes appelsap gedronken en een half glaasje cola. Vreemd om op een festival rond te lopen zonder dat je lekker een alcoholische versnapering kunt pakken, maar ik had er geen moeite mee! Met die appelsap in mijn hand leek het net of ik een dood biertje had haha. Verder voel ik me eigenlijk best goed. Ik ben alleen erg moe en best vergeetachtig. En ojaa...om de haverklap plassen. Maar niet meer continu het gevoel of ik ongesteld moet worden. Het enige wat ik tot nu toe heb gekocht is een zwangerschapsdagboek waar ik ook al volop in heb geschreven. Erg leuk vind ik dat en zo wordt het zwanger zijn ook een beetje tastbaar. Ik heb ook al vast een foto gemaakt van mijn nu nog platte buik. Ik vind het wel leuk om dat regelmatig te doen voor in het dagboek. 7 oktober heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige. En eh...komende donderdag een sol.gesprek!! Hoe spannend en leuk is dat allemaal Engeltje en Danty, wat spannend dat jullie tegen hetzelfde aanlopen meiden! Het klinkt veelbelovend. Mijn eerste symptomen waren ook misselijk, hoofdpijn, heeeuuul veeeul plassen en pijnlijke borsten/ dikke, blauwe aderen op mijn borsten. Ik dacht zelf ook dat er een griepje aan zat te komen en heb me zelfs een dag ziek gemeld omdat ik me zo belabberd voelde. Ik ben nu een boek aan het lezen en daar staat als tip voor week 1 & 2: ''Ook zonder voorschrift van uw arts kunt u betrouwbare zwangerschapstests kopen, die al tien dagen na de bevruchting een positief resultaat (zwangerschap) aangeven.'' En eh...volgens mij zitten jullie nu toch in week 1 danwel 2???
Op dit moment niet zo maar werd net wel heel duizelig in mijn hoofd en de koffie smaakte ook echt niet...maar ik blijf mezelf in me hoofd praten je lichaam heeft je in de bood hahaha....pff spannend allemaal ik zag net wat liz had geschreven over die test...ook wel intressant misschien kunnen we dan idd eerder testen hahaha... Liefs mij