Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    haha, anders posten we gewoon allemaal tegelijk. haha!

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ danty: hè jeetje meis wat schrikken weer! Hoop voor je dat t snel beter met je gaat en dat t daarna ook niet meer gebeurd! Dikke knuf

@ liz: wat een mooie buik toch weer zeg! Ben jaloers! :)

@ fliet: wat leuk dat je llemaal van die kadootjes krijgt!

Wat betreft de kinderopvang...bij ons kan je wel 1 dag afnemen, maar das een beetje tever vanaf amsterdam haha. Snap wel de gedachte erachter hoor...t kan namelijk voor een kindje best moeilijk zijn als ze maar 1 dag in de week komen ivm de hechting aan de leidsters. Bij ons gaat het meestal prima, maar wij stoppen er dan ook flink wat tijd en energie in voor t kindje en dat is niet in alle beleidsplannen en dagritmes van het kdv mogelijk. ( lees: sommige mensen kunnen zich er ook niet zo goed in verplaatsen ) succes ermee! En als je vragen hebt waar je op moet letten bij een kdv dan roept u maar ;)

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Sita, sorry geen ervaring mee!! Ik duim voor je!!

@ Liz, wow wat een mooie zwangere buik heb jij!! En wat een verschil met het begin zeg!! Bij mij staat het groeien een beetje stil heb ik het idee... Had voor kerst echt een dikke zwangere buik maar nu een gewone dikke buik zeg maag...
    Maar goed dat zal ook wel met mijn darmen te maken hebben...

@ Flier, jammer is dat van die ketting he! Ik had hem ook niet om voor ik het verteld had, toen ik hem uiteindelijk om had herkende niemand het... dat was wel erg grappig!!

5. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    een super mooie buik hoor!

gr jan10

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    pfff...mn zwagertje ( autistisch en niet meer thuiswonend ) wordt weer vermist :( Hoop dat ie snel terecht is! Ging zown tijd goed en terwijl dat je dat denkt is t meestal weer zover....

7. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ Engeltje Hmm dat is vervelend nieuws... hopen dat ze hem snel weer vinden.

@ danty beterschap en zal een kaarsje voor je branden voor het weer snel beter worden.

@ Liz wow mooi buikje hoor

@ Flier kan je die test dan niet zo lang boven zetten bijv op je slaapkamer totdat iedereen het mag weten?

Wij hebben dadelijk opa en oma die op het beebje gaan passen door de weeks. 1 dag de pa van me mannetje, andere dag mijn moeder, 1.5 dagen kdv en de rest ben ik thuis. Manlief blijft werken en tja de toekomstige grootouders hebben zelf voorgesteld om 1 dag in de week op te passen.

hier nog geen ongi maar verder ook geen klachten meer behalve dat ik sinds vandaag ziek op de bank lig. Dus dat wordt afwachten, kan morgen helaas geen test halen... als ik het zaterdag nog nie ben probeer ik er toch eentje te halen maarja eerst afwachten of ik dan wel fit genoeg ben. Ik kruip weer terug me bedje in.. slaap lekker allemaal

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Lieve dames dankjullie wel voor de lieve berichtjes...lig er nog steeds en ben ook nog steeds aan het spugen dat al 36 uur aan 1 stuk waarschijnlijk krijg ik zondevoeding verlopig omdat het spugwn blijft bah voel me mega k.t dit had ik niet verwacht

9. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG Engeltje... is hij al weer terecht?

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Danty... Kom op meis!! Veel sterkte! Dikke knuf

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    danty ik vindt het echt zo erg voor je! kan me voorstellen dat je die zondevoeding niet wilt maar als je dan niet meer gaat spugen dat zal al veel schelen (hoop ik voor je). Heel fijn dat je toch nog iets van je laat horen en heeeeel veel sterkte toegewenst

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Danty, wat een vervelend nieuws meid! Ik baal zo voor je!!! Maar wellicht dat de zondevoeding ook het misselijke gevoel wat af laat nemen... Dan zit er tenminste iets in je maag!! Hoop dat je je snel beter voelt!!

@ Engeltje, dat is schrikken zeg! Hoe komt het dat hij steeds vermist is? Gaat hij er op uit, of raakt hij de weg kwijt of wat? Hoop dat hij snel gevonden wordt!

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dobbermama... Spannend wordt het bij jou zeg!!! Ik duim voor je! Ik kan die test idd wel op de slaapkamer zetten, maar ik vind het wel leuk om 'm in de woonkamer te hebben. Wij hebben geen familie in de buurt en ook onze vrienden wonen voornamelijk ver weg, dus we verwachten ook niet zo snel onverwacht bezoek :) maar ja.. sowieso.. onverwacht bezoek zegt het al... je verwacht het niet :D

@Danty... sondevoeding is niet prettig.., maar het zorgt er wel voor dat jij en je beeb kunnen aansterken... hopelijk mag je snel weer naar huis meis.. en is dit de laatste keer dat je om deze reden naar het ziekenhuis moest... dikke knuf

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Dobber, wanneer ga je ook weer testen? Wordt echt spannend bij jou zeg!!

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Engeltje, is je zwager alweer terug? Schrikken zeg...

Danty, snel weer opknappen hoor. Hopelijk is dit de laatste keer gedurende je zwangerschap!

Dobber, ben erg benieuwd wanneer je gaat testen! Zie dat je een uitschieter hebt in je cyclus van 41 dagen..

Hier: ik zie de test van gister maar even als nietszeggend.. Zag vanochtend er niks op. Toch maar afwachten tot volgende week. :)

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    ja gaat echt nergens over als het gaat over mijn cyclus. ben elke keer zo bang dat het gewoon weer een langere cyclus is. probeer overal zo min mogelijk mee bezig te zijn maarja elke keer als ik over de 27 of 28 dagen komen en ben het niet komt er toch weer hoop. ik ben op dit moment nog niet ongi, als ik het morgen niet ben dan ga ik toch een test halen. Ligen nu ziek op de bank en ben ziekgemeld op het werk dus kan niet even zomaar naar buiten om een test te halen.

@ sita nou bij jou is het anders ook wel spannend hoor ;)

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Sita, spannend hoor!!!

@ Dobber, hmmm vervelend dat je ziek bent! En een test is nou niet iets dat je door je buurvrouw even laat halen nee...
    Wat heb je? Griep of...? Hoop zo dat het zwangerschapsverschijnselen zijn voor je!!

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    NOD

NOD 4 Januari?: Dobbermama- 25 jaar - Ronde 8
    NOD 7 januari: Jufaman - 30 jaar - Ronde 12
    NOD 12 Januari: Sitalita- 24 jaar - Ronde 1 na vmk
    NOD 25 Januari: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 7
    NOD -December: Caro - 30 jaar - Ronde 8
    NOD Engeltje23 - 24 jaar - Ronde 6 ( Of 3 na vmk )

:DZwanger: :D

Liz81 -30 jaar-Ronde 1
    Beertje1986 -25 jaar-Ronde 2 1 juni uitgerekend
    Pluus - 30 Jaar - Ronde 2 16 juni uitgerekend
    Danty88 - 23 jaar- Ronde 4- 13/20 Juli Uitgerekend
    Wolkje85-26 jaar- Ronde 4 26 juli uitgerekend
    Sher- 26 jaar - Ronde 6 5 augustus uitgerekend
    Flierefluiter-30 Jaar-Ronde 4 -

Ik heb Engeltje alvast aangepast...

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Dus ook bij Juf is het spannend!!

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    idd bij juf is de NOD morgen... spannend :D

ik heb allemaal griep verschijnselen maar geen koorts. Van de week was ik aan het hoesten en moest gewoon bijna overgeven. last van me keel dus zit flink aan de groene thee en andere dingen voor me keel. ene moment heb ik het warm en dan weer koud en af en toe komt er een vlaag van misselijkheid.

Deel Deze Pagina