Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @danty.. Gelukkig! Hopelijk mag je snel naar huis en kun je écht gaan genieten!!
    @juf... Balen meid!! Hopelijk volgende ronde dan!!!!

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juf.. balen meis! ik hoop voor je dat je een leuke verrassing voor je verjaardag krijgt...!

@engeltje: suc6 met je voorbereidingen! ben jij vandaag jarig? of is het beertje die jarig is? of ben ik helemaal in de war... :)

@hier.. ik moet zo 3 taarten maken voor het werk.. maar ben strontziek... dus ga zo eerst een neusspray met zoutoplossing halen... zodat ik vanavond normaal kan slapen. (heb net op internet gekeken dat ik zo'n neusspray gewoon mag gebruiken).

3. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Danty, wat fijn dat je weer naar huis mag joh! Tank lekker bij en sterk maar weer goed aan.

Engeltje, ik snap dat je niet zo wilt denken. Maar in de periode dat wij besloten voor een kindje te gaan, gaf mij die gedachte wel wat rust en minder onzekerheid. Misschien werkt dat voor jou ook wel een beetje verzachtend? En ja, als je eigen moeder zo ziek is, dan gaat dat niet in je koude kleren zitten. Je kunt nu ook wel een beetje raden waarom ze nu niet meer leeft denk ik. Met een brok en pijn in mijn hart denk ik daar vaak aan terug. Maar de laatste 2 tot 3 jaar had ik een heel oprecht contact met mijn moeder. Het lukte me om mijn grenzen te bewaken, dat was de sleutel tot het bewaren van contact. Ingewikkeld verhaal is het. Ik heb in de periode na haar overlijden alles op papier gezet, is een heel mooi documentje geworden. Heb nog met de gedachte gespeeld het in boekvorm uit te brengen, maar dat is stiekem nog best wel eng!

Juf, getsie...niet leuk! Dan maar je zinnen zetten op je verjaardag. Zou wel heel mooi zijn!

Flier, vervelend dat je je zo rot voelt. Hopelijk knap je gauw weer op. Neusspray me zoutoplossing kun je veilig gebruiken. Dat raadde de huisarts mij vorige week ook aan toen ik zo kortademig was. Alleen vind ik persoonlijk zoutoplossing een averechtse werking hebben, krijg er vaak het gevoel door dat mijn neus nog dichter gaat zitten.

4. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz... heftig verhaal meis! ik denk dat er wel vraag is naar een dergelijke boekje! want er zijn veel meer mensen in NL die in dezelfde situatie zitten en die graag zouden lezen hoe anderen met die situatie omgingen...

wat betreft de neusspray.. ik gebruik altijd een zoutoplossing.. andere middeltjes hebben al gauw ingredienten die op de dopinglijst staan en daar heb ik een tijd rekening mee moeten houden... komt goed... een verkoudheid gaat gelukkig ook altijd weer over.... :D

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Danty, fijn meid, dat het weer beter gaat! Hopelijk blijft het zo en mag je straks lekker naar huis!!

@ Liz, jeetje dat lijkt me inderdaad heel lastig als je moeder het zo zwaar heeft!!

@ Juf, balen meid! We hopen op een mooie verjaardagskado!!!

Jarige jet/jetten gefeliciteerd!!! (of was het nog niet vandaag???)

6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    geen ongi en ook geen posi test. Denk dat ik gewoon weer een lange cyclus heb

7. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Dobbermama... op welke dag van je cyclus zit je nu?

8. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    30 dagen.... denk dat ik zoiezo me cyclus naar boven moet gaan zetten. Merk dat ik steeds meer in de buurt van 29 dagen kom als gemiddelde. Pff wel echt weer zo bale he! dan maar aankomende keer met ovulatietesten gaan beginnen

9. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet hoe je je voelt als je geen pijl kan trekken op je cyclus. ovutestjes hebben mij enorm geholpen! maar wie weet is je cyclus gewoon wat langer...?? ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt..!!!! ik leef met je mee meis

10. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Flierefluiter, ja, dat denk ik zelf ook wel. Maar het zo persoonlijk en zo intiem. Het heeft ook geen haast, misschien gebeurt het in de toekomst nog. Mijn afstudeer scriptie heb ik er ook op gebaseerd; 'Hoe in de hulpverlening om te gaan met suïcide?'. Daar kon ik heel veel in kwijt en het onderzoek die ik moest doen leverde ook interessante resultaten op! Ik ben na mijn afstuderen zelfs benaderd door een zelfstandig ondernemer in de hulpverlening die hier wel wat in zag en hier meer wilde doen, samen met mij. Helemaal mooi natuurlijk! Alleen kort daarna werd mijn schoonvader heel erg ziek en is dat een beetje naar de achtergrond gegaan. Ik ben er ook niet meer op terug gekomen. Maar er ligt nog zoveel open op dat gebied in de hulpverlening, dat stuk kan zoooooveeeel beter.

Pluus, ja...dat is zeker zwaar. Zeker als kind en je nog niet zo goed voor jezelf op kunt komen. Niet dat dit makkelijker is als je wat ouder bent hoor, dan kom je hier enorm mee in conflict. Kan er zo weer een bladzijde over volschrijven haha! Afgelopen oktober is het vier jaar geleden dat ze overleed, het begint nu steeds meer zijn plekje te krijgen. Maar soms is het natuurlijk nog bijzonder pijnlijk en verdrietig en mis ik haar enorm! Heel verdrietig dat ze mijn kleine meisje nooit vast zal houden.

Dobbermama, niet leuk! Kan me voorstellen dat je daar stevig de balen van hebt. Hopelijk bieden de ovulatietesten uitkomst straks! Ik weet nog wel dat ik me ook erg vergist heb in mijn ovulatiedag. Achteraf gezien ovuleerde ik heel erg vroeg in mijn cyclus, een week na mijn menstruatie ongeveer. Dus misschien verkrijg je straks wat meer helderheid en overzicht in je cyclus.

En idd, alle jarigen: van harte! Ik heb hier 2 jarigen op 1 dag morgen, zowel mijn vader als mijn vriend. Mijn vriend viert het vanavond en morgen dan naar mijn vader toe. Druk, druk..maar uiteindelijk wel gezellig!

11. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz... Gefeliciteerd met beiden! En ik kan me indenken dat het een erg persoonlijk en intiem verhaal geworden is. Wie weet over een paar jaar...

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    precies en omdat ik idd gewoon niet zelf uitgezocht krijg hoe dat het nu precies loopt bij mezelf zijn die hulpmiddelen wel handig. Net met manlief erover gehad en zodra mijn ongi bijna over is gaan we die testen alvast in huis halen.

@ Liz pff heftig verhaal van jou zeg!!

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Was ik trouwens vergeten te zeggen, Liz wat een geweldige buik !!!!!

14. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hmm balen dobber! Maar wie weet test je gewoon nog te vroeg he... Geen bloed, geeft moed zeggen ze toch wel eens??

Liz, ik kan me voorstellen dat er nog heel veel dagen zijn dat je er nog flink mee worstelt! Zeker nu je zwanger bent!! Heel veel sterkte meissie, en als je een keer je verhaal kwijt wilt of even lekker van je af wilt schrijven of wat dan ook, mag dat altijd he!!!

Wij hebben vandaag trouwens de kinderwagen besteld :D Erg leuk!!!
    Ook zijn we nog een keer naar het kamertje gaan kijken, maar dat wordt het toch niet hoor! Hij ziet er nog steeds erg mooi uit, maar is echt wel gammel!! De lades gingen niet lekker open en als je de kastdeuren dicht deed rammelde heel de kast! Dat wordt 'm dus niet!!
    Wel jammer want ik vond hem nog erg mooie en qua formaat wassie perfect! We hebben nl best een klein kamertje en heel veel commodes zijn best aan de grote kant! Wordt dus weer flink zoeken!!

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ pluus wat voor kinderwagen heb je uiteindelijk gekocht?
    Ik heb al extra wat langer gewacht met testen.... er was gewoon helemaal niks te zien op die test behalve het controle streepje.

@ Danty weet je al zeker dat je vanavond naar huis mag?

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: jeetje wat heftig om op zo'n manier je moeder kwijt te raken! Maar wat goed dat je bent gaan schrijven! Snap best dat je zo'n intiem verhaal niet zomaar naar buiten wil brengen als boek, maar je kunt er andere mensen misschien wel mee helpen.... En als ik zo jouw schrijfkunsten hier altijd zie, dan zal het vast heel mooi geschreven zijn. Moet zeggen dat ik t namelijk altijd erg leuk vind om jouw stukjes te lezen, je zou echt zo columns kunnen schrijven :)
    Gefeliciteerd met je vriend en je vader!

@ dober: balen meis, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk!

@ pluus: welke kinderwagen heb je nu gekocht uiteindelijk? Sommige kamertje zijn idd echt niet stabiel he, maargoed dat je van tevoren gaat kijken en niet zomaar via internet bestelt ;)

@ flier: neusspray en dopinglijst klopt echt idd! Ben er echt gigantisch verslaafd aan geweest, komt er bij mij echt nooit meer in, ben nu een jaar clean haha Had ook altijd dat zoutoplossing averechts werkte, maar op de langere termijn werkt het toch wel degelijk!

Nou huisje is weer lekker gesopt van onder tot boven, lang leve de citronella, wat een fijn spul is dat toch!
    Net nog even naar t strand geweest om lekker uit te waaien. Naja strand is een groot woord....zee met een klein strookje zand is een betere benaming op t ogenblik! Zometeen klaarmaken voor het nieuwjaarsgala, heb er echt zin in! Galajurk ligt al helemaal klaar :D
    Ben nu nog niet jarig, maar maandag en vier t morgen ;) in ieder geval bedankt alvast voor de felicitaties! Was er nou nog iemand jarig?

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hoi lieverds..ik ben thuis..

dobber balen dikke knuff

18. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk meis! Weer lekker in je eigen omgeving!!! Nou... laten we afspreken dat dit de laatste keer in het ziekenhuis voor de bevalling was.. oke? ;)

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Danty, fijn dat je weer thuis bent!! Laten we inderdaad hopen dat het de laatste keer was!!

Ik heb de mutsy transpoter/transaction besteld in het paars :D

20. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Danty welkom thuis! Heerlijk weer in je eigen omgeving. Nu niet meer naar het ziekehuis totdat je moet bevallen hoor!

Geniet er maar lekker van!

Deel Deze Pagina