Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Net de nekplooimeting gehad...

Alles was super goed met de kleine....

Geen kans op:D.....

Ben zooooooooo blij en wat een onrust valt er bij je weg....

maagje en blaasje was gevuld zoo schattig hihihi...

Ze zei dat er geen betere uitslag is..1 op de 50000,20000,48000 dat de kleine 1 van de drie trisomie kan hebben...:D

Nu gaan we lekker genieten:)

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @danty... Ooh meid wat Fijn, moet je die meting zelf betalen??
    Nu lekker genieten...!!!

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hè danty wat fijn!!! Wat een opluchting! Zal wel
    Lekker zijn na al het gedoe van de afgelopen tijd!
    Nu lekker gaan genieten!

Sita: wat spannend! Ik duim echt voor je dat je weer op de zwanger lijst mag! Duim duim duim duim!!!

Liz: gave wagen, ziet er mooi uit! Wij gaan binnenkort even kijken bij m'n schoonzus, we kunnen die van haar overnemen en als we m ook prettig vinden lopen etc gaan we dat zeker doen.
    Ben benieuwd!
    En ja, met m'n moeder... Het is lastig. Je wilt natuurlijk geen partij kiezen, maar het blijft m'n moeder, ongeacht mijn (goede) relatie met mijn stiefvader. Wie aan mijn moeder komt, komt aan mij zeg maar. En als je dan zo'n klein hoopje ellende huilend op de bank hebt zitten... Tja, das lastig. En ik probeer soms wel even bewust wat afstand te houden hoor en dat snapt zij ook. Maar het raakt je toch. Maargoed, het nieuws is nog zo vers, even afwachten hoe het de komende tijd gaat lopen.

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @zwangere dames,
    Hadden jullie ook de hele dag een verliefd gevoel in je buik ?? ;)

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja maar fbto waar ik zit zorgverz vergoedt het bij mij wel maar moest het eerst zelf betalen €153,00 eueo

6. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Sita, thnx! Het is ook spijkerstof (jeans). Je symptomen klinken veelbelovend, spannend! Ik had geen verliefd gevoel in mijn buik toen ik net zwanger was, ik voelde me alleen maar beroerd en grieperig haha.

Danty, wat heerlijk voor je meid! Zeker na al die ellende die je hebt moeten doorstaan. Geniet maar lekker van die mooie uitslag en wees maar trots op jezelf!

Ukkie, als er geen indicatie is, dan is de combinatietest (nekplooimeting) voor je eigen rekening. Wij hebben deze ook gedaan en moesten de rekening zelf betalen. Achteraf ontdekten we dat de echo en het bloedonderzoek beiden apart gefactureerd worden. Het bloedonderzoek van het ziekenhuis en de echo van de verloskundige praktijk, dus het viel voor ons duurder uit dan wij van te voren wisten. De verloskundigepraktijk had ons alleen verteld wat de kosten van de echo zou zijn, wisten wij veel dat dit apart werd berekend....

Wolkje, thnx! We zijn er ook echt blij mee. Wat een geluk dat je de wagen van je zus misschien over kunt nemen, want die wagen kosten nogal wat. Hopelijk zijn jullie er tevreden over, scheelt dan toch weer! De breuk van je moeder met je stiefvader is idd nog erg vers, en jullie zullen er allemaal van slag door zijn. En ik begrijp hoe je met je moeder meeleeft en er graag voor haar wilt zijn, daar is niets mis mee. Maar denk ook aan jezelf he?! Het is ook niet niets voor jou. Als je zowel het verdriet van jou en je moeder moet dragen, dan lijkt me dat bij tijd en wijlen erg zwaar voor je. Dus waak daar voor en wees lief voor jezelf.

Hier: vanochtend wezen sporten en daar stiekem weer even op de weegschaal gestaan. Dat heb ik aan het begin van de zwangerschap ook gedaan en...de schade is: 4,3 kg schoon aan de haak er bij! Ik heb er even op moeten wachten, maar de kilo's beginnen nu toch echt wel te komen. 4 kg is echter nog best bescheiden, het gemiddelde ligt op dit termijn tussen de 6 en de 7,5 kg.
    Verder ook weer eens naar de kapper geweest. Dat was echt weer heel erg nodig! Ik kan nu tenminste weer over straat haha. Doet toch weer even goed hoor, ben blij dat ik geweest ben want ben echt tevreden! Heerlijk gevoel. Heb me alleen wel een beetje teveel uitgesloofd geloof ik. Sporten en daarna op de fiets (40 min. fietsen heen en 40. min. weer terug) is geloof ik wel iets teveel van het goede voor me...pfff, ben toch wel moe nu en er komt een hoofdpijntje opzetten. Dus..nu ff niets en lekker bijtanken!
    En..vanavond weer naar de verloskundige. Kunnen we dr hartje weer even horen!

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Liz.. Nou dat is ook lekker dan... hoeveel kwam je bij elkaar zo ongeveer uit ? Denk dat wij die ook wel willen laten doen....

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ liz: wow wat een mooie wagen zeg! Ik wil hem ook! Haha

@ sita: oh wat spannend voor jou meis! Hoop t zo voor je!

@ danty: wat fijn voor je dat alles goed is met jullie beebje! Hoe gaat het nu met jou zelf, nog misselijk?

@ wolkje: blijft een lastige situatie zeg! Had je een goede band met je stiefvader?

9. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ja dat nog wel..vanochtend weer gespuugt en ben nog heel zwak merk ik door al dat gespuug heeft het toch een aanslag op me lijf gehad maar het gaat steeds weer wat beter en met het nieuws van de combitest gaat het nog een stuk beter het geeft zoveeeeel rust:) dat alles erop en eraan zit en het ook allemaal goed is :D..ivm mijn zusje met trisomi 18 en die is er ook aan overleden..Dus mijn moeder was mee en die begon ook te huilen dat alles goed was....van blijschap:D ben nu wel helemaal hyper van het goeie nieuws:D....

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Danty... gelukkig meid!!

@Liz... prachtige wagen!! En inderdaad.. mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je kwijt was? Geloof dat Joolz wel een ietsje duurder merk is toch? Maar vind hem prachtig..!!

@Sita... spannend meid!! Wanneer is je NOD denk je ongeveer??;)

@Nekplooi.. hebben wij ook laten doen.. maar heb nog steeds geen rekening gezien..!;) Dus geen idee wat het kost.. ja rond de €150,- geloof ik..

@mijn baarmoeder.. ach.. weet je.. ik ben dan ook wel zo nuchter iemand die bij zichzelf denkt.. jah oké.. en wat als er iets is.. ik kan er niks aan doen..! Dus stressen heeft geen zin en is helemaal niet gezond voor mezelf en de beeb..! Al was ik de dag zelf wel flink in paniek en erna nog even.. maar okay.. kan er niks aan doen.. kan moeilijk mijn baarmoeder beetje leeg laten lopen.. (gelukkig..;) )

@hier.. ben zoooo doodop man! Superdruk weekend gehad.. gister lag ik om 20u op bed! En ik heb geslapen joh.. tot 6uur de wekker weer ging!
    Toen dacht ik hehe.. we zijn er weer.. maar vanmiddag weer zo'n megadip/hoofdpijn.. en nog steeds..! Dus word weeeer vroeg op bed!:(

@kerels....

Zeg... heeft jullie kerel..(van de zwangere dames..) dat nou ook.. ik vraag hem 1000x om ook even het namenboek in te kijken of met suggesties te komen..( al heb ik mijn keus al laaaang gemaakt geloof ik..) of even samen kinderwagens te gaan kijken van wat nou onze smaak ik..!
    T komt er niet uit.. baal er zo van.. hij is er niks mee bezig..! Ja laatst heel even met het kamertje.. nou die bui is ook alweer over..!
    Word er verdrietig van... :(

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Danty, fijn meid!!

@ Liz, ik heb je mail gehad... moet even kijken wanneer ik tijd heb, maar ga het snel lezen!!
    Hoe weet jij hoeveel je per periode aan moet komen? Vraag me dat ook wel af!!

@ Ukkie, geen verliefd gevoel in het begin... nu wel regelmatig!! :D

@ Sita, duim duim duim!!

Ik heb vandaag de vk toch maar even gebeld ivm de steken in mijn buik! Ik snap dat er wat aan de hand is, maar het doet echt pijn. Ze zij dat kwam omdat me andere organen aan de kant gedrukt wordt en omdat je navel een litteken is, kan het daar het meest gevoelig zijn. Ik hoefde me in ieder geval geen zorgen te maken en donderdag gaan we het er verder over hebben!!

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Beertje, mijn man is er met vlagen wel heel erg mee bezig maar met namen etc ook niet hoor!! Kamertje en kinderwagen etc wel... maar goed dat komt ook door mij hoor... ik duw het gewoon onder zijn neus en hij kent me al langer dan vandaag dat ik dan reactie 'eis' haha
    Maar uitzichzelf op zich ook niet hoor... hij vind het wel leuk om mee te winkelen voor kamertjes etc!! :D

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    @beertje Mijn man is er wel mee bezig wel op zijn manier maar hij komt gelukkig wel zelf met dingen...

Miss moet je het zeggen dat je er verdrietig van word:)

Dikke knuf iig

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ danty: logisch dat je nog ff moet aansterken, je bent dan ook niet voor niets opgenomen hè! Doe lekker rustig aan en gun jezelf de tijd meis! Fijn dat je zo opgelucht bent na de nekplooimeting en dat je zeker weet dat je kleine niet tzelfde heeft als je zusje had !

@ pluus: goed dat je toch even naar de vk hebt gebeld, anders ga je je straks enorm veel zorgen maken terwijl het eigenlijk niets ernstigs is! Wel vervelend dat je die steken hebt, hoop voor je dat ze snel over zijn!

@ beertje: ik ben dan niet zwanger, maar mijn mannetje is er behoorlijk mee bezig hoor en qua meisjes namen zitten we wel op 1 lijn, maar bij jongensnamen niet helemaal, maar hebben dan ook nog tijd zat ;) Qua kinderkamer hebben we erg uiteenlopende smaken, maar ook dat komt vast goed :)

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Kijk daar baal ik zo van.. ik weet wel.. hij heeft het ontzettend druk!!
    Geef ik ook wel toe.. word 40uur in de week 'gehuurd' (hijs ZZP'er) in een reparatie/winkel voor pc's.. daarnaast heeft ie zijn eigen klantenkring hier in de buurt waar ie savonds/maandags (dattie niet gehuurd word..) naar klanten toe gaat voor klussen of hij moet weer een pc in mekaar bouwen..

Maar soms.. soms.. zou ik willen dat hij uit zichzelf wat deed..!
    Laatst zaten we op de bank.. ik had t namenboek op schoot.. we hebben er nog 1 te leen van iemand. dus ik zei zo toe kijk ook eventjes man!
    Hij pakt t boek.. zucht en kreunt JEZUS WAT VEEEEEL NAMEN STAAN ERIN! Ik zo.. jah wat dacht je dan van een NAMENBOEK!!
    Heeft ie 2 blz doorgekeken en zei.. pff.. kijk volgende x wel even!

Winkel.. zoals naar babykamertjes kijken of kinderwagens.. hebben we gewoon nooit samen tijd voor man! Baal er zo van.. hijs zo druk! :(

Heb al wel gezegd dat ik er verdrietig van word.. dat ik hem er graag bij wil betrekken want jah voor hem is er straks gewoon een kind over zoveel maand..!
    Ook voor mezelf.. ik heb het nog maar 1x mogen voelen!! daarna niet weer.. :( Voel helemaal NIKS!:( Heb (gelukkig) geen kwaaltjes.. maar vergeet soms gewoon dak zwanger ben man!:(

Ik wil bezig.. dingetjes bekijken.. vergelijken.. :(

En nu ga ik maar op bed.. mannetje is weer een pc aan het bouwen... ;) Goed voor de omzet.. minder voor mij!;)

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Beertje..
    Ik snap dat je daarvan baalt, zo was het bij mijn vriend in het begin ook!!! Maar zijn beste vriend heeft nu een kleine van 4 maanden en daar is hij helemaal verliefd op !!! Hij wil nu zelfs weten wat de cyclus is en hoeveel dagen en wanneer er een eisprong komt enzo, was hij 9 maanden geleden ECHT NIET mee bezig... Ik kan mezelf voorstellen dat je daarvan baalt ja !! En geloof mij, hij wil net zo graag dat de kleine komt dan jij, maar mannen uitten dat op de een of andere manier heel anders, en die zijn er denk ik niet zo veel mee bezig als ons (vrouwen;))

@Iedereen
    Als mijn cyclus ca. 33 dagen zou zijn, zou vandaag mijn eisprong zijn. Ik ben een paar dagen geleden met mijn ovulatietestjes begonnen (al kan ik hiet alweer geen wijs uit?!) Zit vandaag op CD 20... wat vinden jullie???

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    ha ukkie,
    Ik zou denken dat je ongeveer nu ovuleert, zoals je banner ook aangeeft. je hebt drie dagen een flinke streep op een rij gehad. ik heb wel eens 1 dag een mega streep gehad en dan een dag er na nog een beetje een donkere, maar ook wel eens drie op een rij. waarschijnlijk zie je morgen al een lichter streepje. ik denk in ieder geval dat je flink aan de slag mag ;)
    zou ook kloppen met een cyclus van 33 dagen, dan zou je over 13-14 dagen ongi worden, twee weken na de eisprong. ik vond het de eerste keer ook maar vaag met die tesjes! went wel :)

voor de zekerheid regelmatig klussen, komt wel goed :)

18. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
  19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik zelf denk dat je nog door moet testen..ik heb mijn rijtje ook nog staan in mijn fotoalbum miss ff daar na kijken:)

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @wolkje.. Oke, ik heb al 4 dagen op rij geklust en mijn vriend zei vandaag... Ik ben zoo moe niet weer! Hahaha dit heeft hij de afgelopen 6,5 jaar nog nóóit gezegd hahh!! Ik geef hem 1 rustdagje morgen mag hij weer ;) Hij ligt nu lekker te slapen naast mij, maar nu denk ik... Als ik deze maand niet zwanger ben.. Dan ligt het aan deze keer dat we niet geklust hebben haha :(

@danty..
    Ik zie bij jou 3 stepen 1 dag niet en weer een dikke vette streep... Maar waar is jou ovulatie precies geweest? Pffff snap er niets van hahaha

Deel Deze Pagina