Hahahaha nee de mijne hebben jullie nog niet gezien!!! Hahaha moet even over een drempel!! Zal binnenkort wel een foto met kleding maken (heb nu zelf alleen in ondergoed!) @ Liz, misschien dat de zwangerschapsdementie al echt begint hoor... Maar waar moet ik een week op wachten??? De meisjesnaam die we heel mooi vinden is Sara(h) en ook lisa vind ik ook erg mooi!! Wel grappig dat we allemaal van die verschillende namen hebben!!
@pluus.. ik denk dat het bericht van Liz voor mij bedoeld was... omdat ik volgende week voor het eerst naar de vk mag
hahaha ja zal me niet verbazen hoor!! Haha heb vandaag al zo'n last van mijn hormonsters!! Haha heb totaal geen geduld en jank om alles! Zelfs als ik moet lachen kan ik janken! Haha Ik loop trouwens te drammen bij mijn man dat ie op jongensnamenjacht gaat... wilt ie niet!!:x Dram dram dram hahaha
Ik heb een tijd geleden een super mooie naam gezien, mijn vriend vond hem helemaal geweldig, nu hij hem vaker hoord vind hij hem steeds minder, en ik vind hem steeds mooier... heb hem nog (bijna) nooit gehoord hier komttie: LIVVY
@Pluus... 2 livvy's ?!? Lees net dat je Bram bedoeld hahaha Ik vind hem ook mooi, maar mijn vriend niet meer Zou dan meisje: Livvy, jongen Levi..
Hahaha nee het is geen naam voor ons... past niet bij ons maar vind hem wel super mooi!! Ik zit te googlen op namen en kom op de site van schaamnamen uit... lig echt dubbel!! Beau ter ham anna nas fokje modder meneer k bouter hahaha
Pluus en Flier, jullie hebben gelijk...oops! Over zwangerschapsdementie gesproken hihi. Ik bedoelde idd Flier, zij heeft volgende week toch een afspraak bij de verloskundige?? Sorry meiden! Leuke namen komen er voorbij. Lisa toch al wel verschillende keren voorbij zien komen hier. Dus verschillende namen en overeenkomende namen wisselen elkaar af. Leuk toch?! Ukkie, leuke en originele naam joh! Ik ken alleen een 'Liv', ook een erg leuke naam. Misschien een idee voor jullie? De favoriet van mijn vriend is Isa. Maar ja, het dochtertje van een nichtje van mij heet ook al zo. Ik vind het een prachtige naam, maar ja...geen optie meer voor mij. Nu vindt hij daarom Lisa erg leuk, want dat lijkt op Isa. Ook ik vind Lisa erg leuk, maar meer dan leuk wordt het niet voor mij merk ik. Ik neig nu meer naar Loïs of Isis. Dus die ga ik nu eens in laten dalen, kijken of ik het over een tijdje nog leuk vind. En in de tussentijd nog meer leuke namen zoeken natuurlijk! Ik zag gisteren bijvoorbeeld 'Philine', heeft ook wel weer iets vond ik.
@Ukkie, Livvy ken ik ook niet.. leuk en apart! Liv ken ik idd wel.... @pluus: dwars dwars dwars... het wordt Lars @Liz, Philine vind ik ook erg mooi! Moeilijk is het toch... je geeft een kind wel een naam voor de rest van zijn/haar leven..!! Gaan jullie 1 naam geven? Of twee namen en dan wordt er eentje een roepnaam?
Pluus, Lise/ Lize vindt mijn vriend weer niks. Ja, ja..hij is niet de makkelijkste! Maar als het om een naam gaat, vind ik dat niet erg. Want zoals Flier ook al zegt, een naam is wel voor het leven. Wij willen ons meisje ook nog een tweede naam geven. Deze zal dan sowieso 'Jolanda' worden, naar mijn moeder. En nu heb ik de knol'n op (op zn twents hihi), ik ga lekker op de bank en daarna mn bedje in. Truste voor strakkies en tot gauw maar weer!