Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Het lijstje

NOD

NOD 7 januari: Jufaman - 30 jaar - Ronde 12
    NOD 12 Januari: Sitalita- 24 jaar - Ronde 1 na vmk
    NOD 25 Januari: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 7
    NOD -December: Caro - 30 jaar - Ronde 8
    NOD 1 Februari: Engeltje23 - 24 jaar - Ronde 6 ( Of 3 na vmk )
    NOD 5 Februari?: Dobbermama- 25 jaar - Ronde 9

:DZwanger: :D

Liz81 -30 jaar-Ronde 1 uitgerekend 7 mei. 10 januari VK en met 27 weken bloed prikken ivm rhesus baby
    Beertje1986 -25 jaar-Ronde 2 1 juni uitgerekend
    Pluus - 30 Jaar - Ronde 2 16 juni uitgerekend
    Danty88 - 23 jaar- Ronde 4- 13/20 Juli Uitgerekend
    Wolkje85-26 jaar- Ronde 4 26 juli uitgerekend
    Sher- 26 jaar - Ronde 6 5 augustus uitgerekend
    Flierefluiter-30 Jaar-Ronde 4 -29 augustus uitgerekend

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @ pluus: hihihi! Leuk zijn die hè! Zo kent mijn vriend iemand (een ouder iemand) en die heet serieus Befke Pijpers.... Hahaha
    En ik kende iemand en die heet Tom Maatjes :)

Is wel eens een wedstrijd van op 3fm, voor de schaamnaam.
    Stanley Messie, ook zo'n leuke!

Maar het is inderdaad lastig, een naam is voor het leven! Ik vind het ook belangrijk dat het mooi klinkt met de achternaam. Julia en Elin vind ik in die combi erg mooi staan!
    Jongens vind ik ook moeilijker dan meisjes.

Ga dalijk eens kijken of ik een foto gemaakt krijg. Ff een verschilfoto maken ook van nu en morgenochtend :)

Slaap lekker meiden! Xxxx

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Jeetje wat is er een hoop gekletst zeg! Heb alles wel doorgelezen,maar mn hoofd is echt een zeef op het moment, dus hoop dat ik niemand beledig als ik ergens niet op reageer!

@ flier: ja erg hè, mn gala verpest door een snotneusje van 8 jaar! Maar oh wat moet dat ventje zich rot gevoeld hebben zeg! Op zo'n leeftijd denk je natuurlijk niet echt over gevolgen na...
    En dan ook echt nog in zo'n gehucht als kwintsheul waar echt iedereen elkaar kent, dat kind heeft echt geen leven meer!

@ liz: haha zou wel willen, maar eerst maar eens weer opnieuw zwanger worden!

@ danty: wow, wat een mooie echo zeg! Je kan gewoon zelfs de oogjes al een beetje zien, of lijkt dat maar zo?

Nou ik zal ook alvast de namen prijsgeven die wij leuk vinden... Voor een meisje Sophie of ( jaja...) ook Isa. En voor een jongen zijn we er dus nog niet heel erg uit ik vind Timo en Luca erg leuk, maar manlief vind t honden namen haha Jayden was wel een optie, maar heb nu een jongetje in mn groep die zo heet....Milan, Joshua, of Jonathan vind ik ook erg leuk, maar heb ik nog niet voorgesteld.
    Heb trouwens nog iets geks aan de hand! Had net vruchtbaar slijm en zit pas op dag 8 van mn cyclus...temp is verder niet gestegen ofzo, misschien als ik morgenochtend meet. Kemand hier ervaring mee?

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb ff mn leeftijd aangepast ;)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ flier: Philine is ook wel leuk ja! Ik heb een Phileine en een Feline op mn groep gehad ;)
    Hier trouwens gewoon 1 naam en geen doopnamen...

6. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Mijn NOD is 2 februari!! Wie zet mij erbij op de juiste plaats?

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Schaamnamen, altijd leuk!!! Ik vond eerst Saar heel mooi, nu heet het kindje van besta vrienden zo, lisa vind ik ook erg mooi, alleen wel een top 10 naam haha... Sara & sofie vind ik ook mooi.. Mijn vriend houd van engels en ik van nederlands en sara kan allebei wel! (terwijl livvy niet echt hollands is!)

Hier heeft het manneke nogmaal ALTIJD zin, en nu al 2 dagen niet.. Pff nu weet ik waarom we de eerste maanden geen 'moet' sex hadden, niets aan!

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik duik mijn bed in... Truste!

Ohja, mijn moeder heet Jose en mijn schoonmoeder heet Els, Combinatie: Joël (djowel)... Leuk bedacht, vind hem alleen niet zo mooi hahahahha:p:D

9. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja alles zit erop en eraan dus ja hoor kan ook zinn datbje dat heb gezien...morgen heb ik al een 3d echo kijken of we het geslacht al kunnen zien hihi

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @danty... Succes meis!

11. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Ukkie, ik vind Joël juist wel heel erg leuk! En helemaal als het zo symbolisch is voor jullie. Dat hebben wij weer met Lisa. Dat combineert heel mooi met Jolanda (naar mijn moeder) en mijn schoonmoeder heet Lia. Dus misschien dat de naam voor mij niet meer dan leuk wordt, maar symbolisch heeft deze dan wel weer meer waarde voor ons. Misschien moet je mannetje gewoon nog even wennen aan Livvy, dat is wel vaker zo met namen. Hoewel mijn vent niet meer aan Diede gaat wennen...zo niet leuk!! Blijft mijn favoriet.

Engeltje, Philine wordt voor mij steeds serieuzer geloof ik. Maar mijn vriend is ook over deze naam niet heel enthousiast. Ik kwam deze naam eergisteren toevallig ergens tegen en hij blijft echt hangen. Mijn broer heeft zijn zoontje ook Timo genoemd. Hondennaam...tssss, is juist een heel leuke en stoere naam! Jonathan of Jonah vind ik ook erg leuke namen. Leuk hoor dat brainstormen over namen, dat kan niet met iedereen en overal! En..als je straks dan zwanger bent, dan weet jij in ieder geval welke wagen je moet hebben hihi. Er is zoveeeeeel keuze....pfff!!
    Voor wat betreft je vroege eisprong. Dat had ik ook voor ik zwanger werd. Ik was 30 juli voor het laatst ongesteld en blijkbaar rond 8 augustus (hadden toen gemeenschap) in mijn vruchtbare periode, terwijl dit volgens de berekeningen pas rond 13 augustus moest zijn. 29 augustus hadden we een positieve zwangerschapstest in onze handen!! Dus eh...blijkbaar is het goed mogelijk hoor.

Danty, wat leuk dat je vandaag een 3D echo hebt, heel veel plezier en geniet er van! En eh...ga je em hier ook even plaatsen, kunnen we meegenieten :)

Wolkje, kom maar op met die foto's! Ben heel benieuwd!!

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Oke, even wat foto's dan:
    de eerste is van 7 weken, niks te zien dus nog.
    de andere twee zijn van gisteravond. zijn echt wel mn darmen ook hoor, dat weet ik, maar het is gewoon zo gek om te zien dat je buik dan ineens HUGE wordt :)
    heb een paar foto's gemaakt waarvan ook een hele vage van de voorkant. vind het zo grappig dat je ineens die lijnen aan de zijkant ziet van mn buik. echt schaduwlijntjes van waar hij naar voren bolt.
    het zijn wel aparte foto's omdat ik ze zelf moest maken in de spiegel, en die hangt best hoog. was ff puzzelen dus. zal van t weekend weer eens een goede foto maken tegen de witte muur, dan kan ik het verschil ook zien.
    overigens is mijn buik 's ochtends weer een stuk platter hoor, maar 's avonds ben ik echt een bolletje :)

even voor de referentie: Ik ben 1.80m en weeg normaal iets van rond de 68 kg. begin zwangerschap zat ik rond de 65 en nu ga ik weer langzaam richting de 67.

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    en nog ff twee (let trouwens niet op mijn rommelige badkamer :) Wasdag!)

14. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Wolkje, gaaf!! Je begint het nu wel wat te zien hoor. Gek is dat he?! Bij mag zag je al vrij vroeg dat het ter hoogte van de navel op begon te bollen. Leuk dat dit darmen zijn, maar eh...dat zat er eerder niet. Grappig dat verschil in gewicht ook. Ik woog aan het begin van mijn zwangerschap 64 kg bij 1.60, en dat terwijl ik helemaal niet dik ben ofzo, wel meer spiermassa dan vetmassa. Ik zit nu op de 68 kg, dus de kilo's beginnen nu te komen.

Ik moet er vandoor, lekker High tea met een vriendin! Wolke, nogmaals, gaaf om te zien hoor, geniet er van :)

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Liz.. Misschien moeten we gewoon even wennen aan de naam, inderdaad wel symbolisch. Onze vaders heten Henk & Jan... maar dan denk ik weer niet aan Henk-Jan of Jan-Henk whahah :p

@Wolkje.. Wat een rommelige badkamer zeg, phoe ;) Mooi buikje, leuk om te zien...

16. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Danty... hoe was de 3D-echo???

@wolkje.. niets mis met dat buikje toch!!!! en als jij dat rommelig noemt.. dan ga ik iig geen foto's posten... ooit... :D

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Het was geweldig We krijgen eeennnn ZOOON!!!

18. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERD!!!!!! Super!!! En heb je beelden die je met ons wilt delen Danty????

19. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Wat leuk! Kunnen ze dat tegenwoordig al zo vroeg zien?

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja als je geluk hebt wel...en die hadden

@flier ials ik thuis ben dan zal ik ff de fotos inscannen en erop zeten

Deel Deze Pagina