@ danty: oh wat leuk een zoon!! Dus we hebben nu een meisje en een jongetje in ons clubje was het mooi de 3d echo? Zijn er trouwens van de zwangeren nog meiden die niet willen weten wat het wordt? @ liz: nou misschien biedt mn vroege eisprong dan wel perspectieven! Hoop het zo! Had van de week trouwens een hele gekke droom gehac over dat snachts was ingebroken bij ons thuis en dat ons 6 jarige dochtertje Sophie de inbrekers had binnengelaten en lag te bibberen van angst in haar bedje.....was zo gek om daarna echt wakker te worden! @ wolkje: mooi buikje hoor! Badkamer al opgeruimd ?
Ik wil het idd niet weten... Mijn vriend maakt het niets uit.. die heeft zoiets van, als we het weten, is dat makkelijk voor kleertjes, kamer etc., maar hij vindt het ook prima als we het niet van tevoren te weten komen.
Ik heb ook alleen nog maar aan 1 collega verteld dat ik zwanger ben... en dat ook alleen gezien mijn familiegeschiedenis van miskramen en ik bang ben er eentje op werk te krijgen en dan allerlei vragen te moeten beantwoorden. Dus ik heb een collega/vriendin in vertrouwen genomen..., maar verder weet nog helemaal NIEMAND het... ik wil het met 12-13 weken gaan vertellen... dat lijkt me redelijk save.. toch?
@ flier: het meeste "gevaar" is dan geweken ja. Wel goed dat je het aan 1 iemand hebt verteld! Op mijn werk weten ook 2 meiden het van mn mk en ik moet zeggen dat dit erg fijn voelt hoor! Wilden het eigenlijk ook niemand vertellen, maar je krijgt zoveel steun als het dan toch misgaat! Maar bij jou blijft t gewoon een plakkertje!
Mijn oma heeft uit 12 zwangerschappen 5 kinderen.. (dus 7 miskramen) en mijn moeder heeft uit 7 zwangerschappen 3 kinderen... dus 4
Jeetje, das best veel ja! Weet je ook rond welke weken dat gebeurde? Of weten ze dat zelf niet meer? Mijn moeder was beide keren in 1 x zwanger en heeft nooit een mk gehad, mijn oma heeft 2 x een mk gehad en 1 x een bbz. Mijn schoonmoeder was van mijn man in 1 x zwanger en bij mn zwagertje duurde het 5 jaar en uiteindelijk is hij natuurlijk ook niet helemaal in orde....
Het was echt super hij had zijn duimpje in de mond en je zag zijn kaakjes echt bewegen zooo lief..en oma en tanrlte van de kleine waren mee en die waren echt zoo enthousiast zo leuk...hij was echt lekker eigenwijs..
@engeltje.. nee.. dat weet ik niet... en kan het nu ook niet echt vragen.., want dan gaan ze meteen vermoeden dat ik zwanger ben... @danty.... PLAATJES WILLEN WE ZIEN...
@Danty... ja.. HALLLOOOO... weet je hoe lang we al wachten op die foto's!!!!! ... maarre.. geduld is een schone zaak, dus we wachten nog wel even dan....
Danty: gefeliciteerd!!! Een jongen wauw!! Echt super voor jullie! Voel je je ook weer wat beter nu? Hier de badkamer nog niet opgeruimd, hihi! Morgen thuis werken, dus dan kan ik er af en toe een wasje in gooien. Komt goed Ik ben kapot! Zo lekker naar bedje. Ik had het vandaag echt zooooo koud trouwens! Zat te rillen oP m'n kantoor zeg. Nu was er volgens mij ook iets mis met de verwarming, maar ik zat echt te rillen. Kon me gewoon niet concentreren! Morgen zijn al m'n collega 's weg, dus ga ik lekker thuis werken, verwarming aan en lekker warm! Oh, en wij willen t trouwens ook niet weten! Alhoewel ik wel erg nieuwsgierig ben. Maar vind de verrassing nog te leuk
Leuk Danty een jongen erbij... Het allerbekangrijkste is natuurlijk een gezond kindje, maar een jongen en meisje is wel gaaf natuurlijk! Flierefluiter, knap zeg dat je je mond kunt houden. Als het bij mij zover is wil ik dat ook, maar of het lukt??? Ben vandaag wezen proefprikken voor IUI. Ging goed. Maar het aparte is dat ik me zo zwanger voel! Hoop dat me lichaam me niet voor de gek houdt. Ik heb keimoeie benen, romd etenstijd misselijk en bloedend tandvlees. Had ik bij de 1e keer ook. Spannend!!! Nog een weekje wachten. Heb 4 of 5 januari eisprong gehad, dus kan volgende week wo/do testen... gr Jan10
@Jan10, spannend joh!!! Wow, wat zou het geweldig zijn als je nu zwanger blijkt te zijn!!!! Ik hoop het voor je!!!! Wat betreft mijn mond houden... dat lukt aardig zonder al te veel moeite hoor! Wij wonen niet echt in de buurt van familie, dus die zien we niet wekelijks (en via de telefoon is het echt makkelijk om ze om de tuin te leiden)... Meest vrienden van ons wonen in het buitenland... dus dat is ook makkelijk...