Lieve meiden.. maar manlief heeft nieuwe pc aangesloten dus moet eerst de scanner hier installeren dus sorry wordt echt pas morgen de foto´s maar ga ze zeker even showen.... Slaap lekker... Ga nu ook lekker slapen samen met zoonlief hahahahahaha dat wou ik gwn ff zeggen... tot morgen
Poeehhhh... ben ik daarom zo lang opgebleven??? En ik snap dat je dat zo wilde zeggen... Weltruste! Ook voor je zoontje!
NOD NOD 12 Januari: Sitalita- 24 jaar - Ronde 1 na vmk NOD 25 Januari: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 7 NOD -December: Caro - 30 jaar - Ronde 8 NOD 1 Februari: Engeltje23 - 25 jaar - Ronde 6 ( Of 3 na vmk ) NOD 2 februari: Jufaman - 30 jaar - Ronde 13 NOD 5 Februari?: Dobbermama- 25 jaar - Ronde 9 Zwanger: Liz81 -30 jaar-Ronde 1 uitgerekend 7 mei. 10 januari VK en met 27 weken bloed prikken ivm rhesus baby Beertje1986 -25 jaar-Ronde 2 1 juni uitgerekend Pluus - 30 Jaar - Ronde 2 16 juni uitgerekend Danty88 - 23 jaar- Ronde 4- 13/20 Juli Uitgerekend Wolkje85-26 jaar- Ronde 4 26 juli uitgerekend Sher- 26 jaar - Ronde 6 5 augustus uitgerekend Flierefluiter-30 Jaar-Ronde 4 -29 augustus uitgerekend @ jufa klopt het zo wat ik heb neergezet?
@ Jan spannend hoor bij jou, zou mooi zijn als je zwanger zou zijn en die iui niet nodig blijkt te zijn. @ de dames met de mooie zwangerschapsbuikjes wat leuk zeg zo al die foto's en Danty ben benieuwd naar jou foto's. @ hier ben nog een beetje aan het sukkelen met het ziek zijn, wil niet echt goed wegtrekken Vandaag echt een super pijnlijke ongi dag gehad, de tranen stonden mij een paar keer in me ogen. Heb gewoon paracetamols gepakt... en dat doe ik niet zo vaak voor ongi klachten zit normaal gewoon de krampen enz uit maar nu was het te vervelend. Heb trouwens ook bij mijn nieuwe baan laten weten dat ik ermee stop..jaja ben maar 1 week geweest maar die was zo verschrikkelijk dat ik daar niet terug naar toe wil gaan. Vanaf maandag weer vol gaan solliciteren en hopen dat ik voor 1 feb een baan heb. Nou ik ga weer slapen, weltrusten iedereen
nou meiden.. ik ben weer ZWANGER!!!! Goh, nooit gedacht dat het zo snel zou gaan.. was toch bang voor een vreselijke cyclus na de mk, maar de test van vanochtend zegt toch compleet anders!
Sita! GEWELDIG!!!!!!! wauw!!! Ik krijg er helemaal kippenvel van! gefeliciteerd meid, echt heerlijk voor jullie!!! geniet er van, en deze keer gaat het gewoon goed, ik ben er van overtuigd! Hele dikke knuffel voor jou!! WAUW!!! :-D
@dobber: wat vervelend dat je nog steeds ziek bent zeg. vervelend is dat. er heerst wel echt van alles weer, dus ik hoor het veel om me heen. En wat balen van je nieuwe baan... maar het zou toch maar voor 3 weken zijn toch? je vindt vast wel iets anders, komt goed! succes met zoeken!
Flier, de high tea was erg lekker en super gezellig! Maar wat was ik moe toen ik thuis kwam zeg, ben gelijk op de bank geploft en daar de rest van de avond niet meer van af gekomen. De moeheid lijkt weer in alle hevigheid terug te komen. Dat maakt nu niets uit, heb nog vakantie t/m dinsdag. Maar wat als ik me volgende week nog zo voel...pfff... Danty, wat leuk, een ventje!! En wat heerlijk dat jullie dat vroeg zo al weten joh...wij hebben er tot de 20 weken echo op moeten wachten, duurde veeeeeeeeeel te lang! Maar ik vind het ook wel weer een leuke gedachten dat de verrassing en de wetenschap 50/ 50 is En eh...ik ben ook heel nieuwsgierg naar je foto's! Dobber, wat balen dat je nieuwe baan zo tegen valt en dat je daarnaast ook nog zo aan het sukkelen bent. Hopelijk breken er gauw betere tijden voor je aan. Sita, gefeliciteerd!!! Wat een aangename verrassing. Hoe voel je je nu? Engeltje, ja..de wondere wereld van de vrouwelijke cyclus. Haha! Het grappige bij ons vind ik dat ik in juni 2010 al was gestopt met de pil. Gewoon omdat ik die troep helemaal beu was. Natuurlijk wel in overleg met mijn vriend. En als ik zwanger zou raken, dan was het kindje welkom geweest. Maar nog niet bewust ermee bezig. Gelukkig had ik direct een heel regelmatige cyclus en ik kon ook al gauw mijn eisprong voelen, al dacht ik eerst dat het een blaasontsteking was...oops! Wist ik toen nog veel...haha. Maar ja, blijkbaar heb ik er toch al die tijd best naast gezeten, want ik ga er van uit dat je eisprong iedere maand rond dezelfde tijd zal zijn? Maar misschien wisselt dit ook per maand? Ik had in ieder geval altijd de indruk dat ik wel altijd iets eerder ovuleerde dan de berekeningen, maar ja...als ik er nu op terug kijk, was dat dus best een flink stuk eerder. En dan is het toch gek dat het bij ons pas bingo was (en dan ook nog gelijk na de eerste poging) na het besluit er samen voor te gaan en dat dit niet eerder was. Ergens vind ik dit heel erg bijzonder!
@dobber, wat balen dat die baan tegen viel... hopelijk vind je snel iets anders meis! @liz... ik heb nog nooit een high tea gedaan.... is het gewoon ergens zitten en thee met sandwiches en taartjes eten???
Thanks voor de lieve reacties! Hoe voel ik me? Aan de ene kant helemaal geweldig, aan de andere kant best onzeker. Hoop zo dat het nu wel goed gaat. Probeer er alle vertrouwen in te hebben, maar vind dit best lastig. Dat ik nu alweer zwanger ben dringt nog niet tot me door. Was zo bang om weer een half jaar verder te zijn, dus dit is echt een verrassing! Aan de andere kant: ik had al zoveel kenmerken van de vorige zwangerschap. Ik zit nu wel lekkerder in mn vel,.. maar toch, kan niet wachten om de 1ste echo te zien MET kloppend hartje!
Flier, vaak krijg je onbeperkt thee in welke smaak dan ook met allerlei lekkere kleine hapjes erbij, zoet danwel hartig. Dat ligt er aan wat je boekt. Is echt leuk om met vriendinnen of een vriendin te doen hoor. Aanrader!
Wat betreft een high tea, echt een aanrader. Super gezellig om er even lekker uit te zijn met een vriendin!
Nou... ik denk dat ik dat toch een keertje ga proberen... hahaha... Zo meteen moet ik op mijn vrije dag naar werk voor de Nieuwjaarsloop.... 2,8 km hardlopen... mijn doel is om dit binnen 14min of binnen 14min20 te lopen... Sita... Ga er maar lekker van genieten.... want die test is hartstikke positief!
@ Sita gefeliciteerd met je zwangerschap en een hele duidelijke test @ hier bedankt voor alle lieve reacties, heb echt een rot week en heb het helemaal gehad met al die negatieve dingen om me heen. Heb van de week met me moeder aan de telefoon gezeten omdat ik helaas niet naar haar toe kon. Heb me toch een partij gehuild joh schrok er zelf van. En ik ben ziek, me baan is 10x niks, ben Hbo afgestudeerd met hele mooie referenties en dergelijke nou ik heb er eigenlijk helemaal niks aan aangezien ik tot nu toe alleen maar ongeschoolde arbeid banen heb gehad en ik weet dat ik veel meer kan maar het is er op dit moment niet. Het zwanger worden zit ook niet echt mee maarja hoop dat da gaat veranderen nu we ovu testen gaan gebruiken. Sorry voor het klagen maar zit er even doorheen. Ik ga maar eens me hond uitlaten en dan naar me moeder om saampjes boodschappen te gaan doen