Wow Wolkje... spannend joh! Ja, het zijn onzekere tijden he! Ik zal maandag voor je duimen! En je hebt gelijk, ze mogen mensen niet ontslaan vanwege een zwangerschap, maar dat zullen ze toch niet eerlijk toegeven. Gaaf als je een goede kinderwagen kunt overnemen! Wij hebben niet de financiele middelen om een wagen van 600-700 euri te kopen..., maar ik heb net ook leuke wagens gezien voor minder. En die zien er ook degelijk uit. Gave lamp idd!! Maar wel prijzig.... maar wel heel stoer!!!
@ Dobber: maatschappelijk werk is idd erg lastig om mee aan het werk te komen op dit moment. Ook hier in de regio...lastig hoor! Hoop dat je sne iets anders vind! @ Wolkje: Denk dat je iemand anders bedoelt meis, was t maar waar dat we een wagen uit konden gaan zoeken Lijkt me idd lastig om te gaan vertellen dat je zwanger bent! Zeker als het er wat minder goed voorstaat in het bedrijf....Bij ons is het zo dat er tijdens t zwangerschapverlof met iemand mensen worden aangnomen met een tijdelijkdienstverband. Had afgelopen zomer vijf mensen met verlof en ik stond er echt nog versteld van over hoeveel mensen er een tijdelijk dienstverband aan willen gaan, hoop voor jou dat het bij jullie ook zo kan! Gave lamp idd!
Even nog snelle reactie voordak bedje ga..! Wij hebben het financieel ook niet breed hoor.. zijn ook alleen naar de winkels gegaan om ons te oriënteren welke we willen! Heb net via marktplaats een vrouw gemaild die haar Urban Jungle te koop heeft staan.. Maakt mij niks uit als het 2e hands is.. zolang hij nog heel en schoon is! Nieuw kost die Urban Jungle 899,- ... nou.. nooit van zn levensdagen niet! En heb bij haar een bod gedaan van 350,- ( ze had m voor 400,- te koop staan..) scheelt toch weer 550,-! Dus hoop zooooo dat ik snel een meil terug krijg!! Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen.. op marktplaats staan zat mooie/goede kinderwagens die je dan de helft goedkoper kunt overnemen! @Wolkje.. inderdaad prachtig..!! En geloof me.. ik heb hem vandaag in het echie gezien.. hij is prachtig! Was ook nog meer soorten dan Nijntje.. en dan verkleurden ze ook nog naar verschillende kleurtjes.. vind ze echt mooooi ook! Zo... nu off to bedje.. hopen dak morgen een mailtje heb! Lekker slapen!!
Sorry engeltje, ik bedoelde beertje! Maar inderdaad, wat ze durven te vragen voor die wagens hè... Pfff! Wij hebben t echt niet slecht hoor, maar ik heb ook niet ff 1000 euro liggen voor zon wagen. Dus tweedehands maakt me ook echt niet uit. En al helemaal niet als t van familie komt. Dus als t een fijne wagen is, ben ik tevreden. En had Idd ook al op marktplaats gekeken. Komt wel goed Tweedehands hebben ze genoeg spulletjes en de baby maakt het toch niet uit. Plus ik vind t ook wel leuk her en der de dingen bij elkaar te snuffelen en er zo lekker iets gezelligs en eigen van te maken! Nou, lekker slapen! Truste!
Beertje, wij hebben de Joolz via de babyhuyswebshop gekocht. Scheelt uiteindelijk bijna 200 Euro met de winkels waar we deze wagen zagen. Wij hadden hem nu voor 750 Euro met reiswieg, buggy, Maxicosi en regenkap. Kinderwagens | Babyhuys Je krijgt nu 10% korting op de hele collectie. Ik zie alleen de jungle er niet zo snel tussen staan. Maar de Mutsy dan weer wel! En ja, die krengen zijn duurder dan een complete babykamer! Is gewoon niet normaal. Maar als we in de toekomst nog een tweede mogen krijgen, dan kunnen we de wagen ook weer gebruiken. Wolkje, die lamp is inderdaad mega cute! Ik loop er ook iedere keer weer naar toe als we aan het babyshoppen zijn en schrik ook iedere keer weer van de prijs. Ik heb nu zo'n mini lampje gekocht voor nog geen tientje, zo'n druk lichtje. Ook erg geinig en lief. Zo, nu op weg naar Enschede (lange rit!) op kraambezoek bij mijn nicht <3
@ DAnty, een zoon!! Gaaf!!! @ Sita, gefeliciteerd meid!! Wat gaaf!! We duimen dat het goed gaat!! @ Dobber, wta vervelend meid! hoop op snel meer positieve dingen!! @ flier, doe rustig aan he meid!! @ Kinderwagens, die van ons was met autostoel en tas 379... viel mee dus qua prijs!! Hier gaat het wel goed! Ik groei hard op dit moment!! Straks gaan we lekker een nachtje in een hotel slapen... heb er zin in!! Fijn weekend allemaal!!
Wolkje, haha..nee een schattig ventje genaamd Laurens Dus jij kent een pas geboren Teun in Enschede? It's a small world! Flier, geniet van je hotelovernachting..heerlijk! Danty, leuk..ik ben schieuwnierig!
Nou.. ik heb het geld wel voor een 'nieuwe' kinderwagen.. maar vind het alleen zonde van mijn geld als ik 2ehands precies dezelfde kan krijgen! Maakt mij niet uit dat er dan al 1 of meerdere kindjes in hebben gelegen! Deze hebben we nu gemailt.. Marktplaats.nl > Urban Jungle, one tree hill kinderwagen, kleur zwart. - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Zo... heb me toch een partij uitgeslapen zeg! 11uur was ik wakker! Mocht van mezelf aangezien ik om half4 weer richting werk moet tot morgenochtend 8uur! Zo even wasje draaien (wel 3 denk ik... ) en afwassen en meer doek denk ik niet anders ben ik al brak als ik naar mijn werk toe moet! Beetje uitvissen nog wat handig is om te doen op een dag.. zonder dak daarna bekaf ben!
Liz.. ik denk dat je pluus bedoelt.... hoewel ik best een nachtje weg wil in een hotel.. @Danty... EINDELIJK
hier zijn er vast 2..op die eerst zie je de onderkant van zijn kontje met een beentje er daar tussenin zie je zeg maar een duidelijk streepje dat is dus zijn pielie.. en de onderste kijk je naar het gezichtje van het kindje
Ja dat was het zeker...Ik dacht eerst nog is het niet wat te vroeg maar met deze termijn is het ook erg mooi...ik heb nog 4 echo's voor de boeg dus ik krijg met meerder termijnen echo's dus ben er erg blij mee dat ik het nu ook heb gedaan...alles zit erop en eraan dus ja dat is ook geruststellend gevoel...maar hij heeft nu zoveel ruimte dus was erg leuk om te zien wat hij allemaal aan het uitspoken was en omdat je nog niet echt wat voelt is het leuk om het wel te zien...hij was echt een acrobaatje en de echoscopiste zei dat ze erg van hem genoot om hem al zo actief te zien..hij ging duimen en dat zag je ook echt zoooo schattig en hij zwaaide en 1 keer deed ie zijn handje helemaal uit dus zag je alle vingertjes en hij deed zijn duimpje richting zijn neus wat net of die mama de gek aanstak hahahaha...maar het was heel bijzonder en ik raad het mensen wel aan ook zo vroeg is het erg leuk...ik heb 6 kleurenfoto's + fotomapje en bijna 3 kwartier echo gehad en heb er 50,00 voor betaald..maar het was het zeker waard
Nou.. dat valt qua prijs ook nog wel mee!!! en leuk ook dat het kleurenfoto's zijn! Zodra ik op werk ga vertellen dat ik zwanger ben, zijn er vast wel collega's die een echo bij mij willen maken... (wij werken met de vaatlaboranten op 1 afdeling...) Dan is het weliswaar zwart-wit... maar dat vind ik prima Ben me helemaal aan het verdiepen in de kinderwagens... ik zie nu ook veel goedkopere varianten... Zelf heb ik het idee dat wat grotere wielen fijner is bij een kinderwagen om te rijden, dan kleinere (zoals je normaal bij buggy's ziet). Wat vinden jullie? En degenen die al verscheidene modellen geprobeerd hebben in de winkel, is dit een misvatting van mij?
@kinderwagens.. Ik heb heel lang gekeken op marktplaats en opgegeven moment vond ik er 1..ik wist voordat ik zwanger was al welke ik wilde hebben..ik heb een bod van 200,- gedaan..dacht voor 2e hands vind ik het prima...en toen mocht ik hem ophalen en toen we daar kwamen bleek het om een nieuwe bak te gaan en nieuwe maxicosi alleen het onderstel met buggy was gebruikt maar kon je absoluut niet zien..dus ik was nog blijer want alle plastic en kaartjes zaten er nog om heen ...dus het was echt nieuw..ik heb een Quinny buzz 3 2011...en de prijzen voor die krengen zijn idd niet normaal...maar goed heb er gelukkig 1 en toevallig met geluk ook nog bijna nieuw