Ik heb deze week ook een kinderwagen gekocht voor 40 euro via MP Alles zit er op en aan, en ziet er nog super uit! Ben er super blij mee!
@sher zeker wel Dit is de mijne Bekijk bijlage 214816 en heb hierbij de cabroifix maxi cosi zwart.. en daar wil ik zo´n colorcap over heen in het blauw
Nou Sher, dat ziet er zeker goed uit!!! Ik ben nu ook even op marktplaats aan het kijken.., maar zie door de bomen het bos bijna niet meer... en sommige foto's zijn zoooo onduidelijk! Gelukkig heb ik nog tijd zat
Idd zo dacht ik ook, heb alle tijd! Kijk net zo lang tot ik iets zie wat mij aanstaat voor een mooi prijsje, en toen kwam deze kwam op mijn pad!
Ook een leuk wagentje Danty.. jemig wat een keus... pfff.. Ik vind het best moeilijk om iets tweedehands te kopen.. ben zo bang dat ik dan een miskoop maak.. maar als ik jouw dingen zie Sher, dan zeg ik tegen mezelf: 'nou muts.., zie je nu wel... er staan ook goede dingen op voor weinig geld'. De leuke dingetjes die ik tot nu toe gevonden heb zijn wel een eind bij mij vandaan.. dus dan is het ook weer minder voordelig..(benzinekosten). Maar ik heb de smaak te pakken...
die is ook mooi hoor hahhaa..wel leuk we hebben bijna dezelfdealleen andere kleur en jij hebt de buzz 4
sorry moest even op internet foto's zoeken want kan mijn foto's zo snel niet vinden. Maar die van mij is ook zo goed als nieuw, heeft maar 1 kindje in gelegen en bijna niet in de buggy gezeten omdat die mensen een andere buggy hadden gekocht want ze hadden maar een kleine auto en dat was makkelijker. Ik probeer zoveel mogelijk tweedehands aan te schaffen... is mij allemaal veels te duur en als je goed zoekt heb je voor veeeel goedkoper en in goede staat ook spullen. Enigste wat ik niet tweedehands aanschaf zijn kleertjes (heb nu wel rompertjes en slaapzakjes gekregen van een vriendin van me moeder maarja die ken ik dat is dan weer anders) haha ja dat klopt alleen de kleur en de voorste wielen zijn anders grappig
Ik heb ook al zitten rondsnuffelen, pff wat is alles duur... Ga ook dingen via internet proberen te scoren... Ik wil wel graag een kinderwagen waar ook de maxicosi op kan
@Flier.. Hoe voel je jezelf nu meid? Ik ben in september begonnen met hardlopen, heb met de kerstloop 32 min 5 kilometer gelopen, zit nu aan de 6,5 / 7 kilometer... Heb mezelf opgegeven voor de Marikenloop - Startpagina 10 kilometer... Is pas 20 mei dus dan heb ik nog even om te trainen, en hopelijk kan ik een t'shirt aan doen met de tekst: Het valt voor mij niet mee, want ik loop voor 2 !!! @Danty... Mooie echo foto's hoor !!! Voor mij, nog 11 dagen wachten... pfffff
Ukkie.. ben nog erg slapjes... kan wel normaal eten en drinken, dus het zal vast snel beter gaan. Wat gaaf dat je de Marikenloop gaat doen. Ik zou eigenlijk met een collega de 5 km doen (zij zag de 10 echt niet zitten), maar ik heb me toch nog maar niet aangemeld. T.z.t. zal ik ruim 25wk zwanger zijn...., als alles goed gaat... en dat lijkt me toch niet echt fijn rennen...
Nee ik zou dan MAXIMAAL 19 weken zijn... phoe.. nouja.. we zien wel hoe het loopt haha Hopelijk knap je snel op, beterschap!