Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Beertje, van harte met je goede beoordeling en fijn dat je baas nu op de hoogte is. Zo wordt het stapje voor stapje allemaal steeds echter he?!

Sita, mooie test joh! Nu kun je er echt niet meer omheen he.

Flier, meis...wat zul jij geschrokken zijn zeg...pfff!! Zenuwslopend maar gelukkig met een prachtig resultaat. Ben je al een beetje van de schrik bekomen?

Hier: gisteren naar Najib Amhali geweest. Ik vond het geniaal!! Ondanks dat de immitaties en de typetjes minimaal waren en er hier en daar idd een serieuze ondertoon was, vond ik het niet storend en dit juist voor meer inhoud en diepgang zorgen. Ik houd daar wel van. De voorstelling duurde ruim 2,5 uur zonder pauze. Dat was wel een heel lange zit met een volle blaas en best wel dorst. Ik durfde tijdens de voorstelling niet even naar de wc te gaan. Er waren ook al te laat komers die natuurlijk ff in het zonnetje werde gezet ;) Toen we naar huis gingen wel knappende koppijn...bah. Nu nog steeds een beetje hoofdpijn. Straks moet ik ook weer voor t eerst na mijn vakantie werken,zie er best wel tegen op. Ik had op precies het juiste moment vakantie genomen, had het echt even nodig, ook omdat ik merk dat de zwangerschap lichamelijk echt zwaarder begint te worden.

Ooh, gisteren weer wat foto's gemaakt. Schrik niet! Ooh, en ben ook niet zo heel onherkenbaar zie ik nu...maar ja...vind ik niet zo heel erg :)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    oh leuk liz, najib amhali! Wel een lange zit idd met zo'n volle blaas! Mooie foto weer hoor! Ik ben nu lekker onderweg naar de stad met mn ventje om een bioscoopje te pakken en ff te shoppen. Heb van mn baas een leuke bon gehad met aardig wat geld erop omdat we hoog hadden gescoord in het klanttevredenheids onderzoek, dus eens even kijken wat voor mooiswe ervan kunnen kopen :)

3. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    @liz: wat een mooie foto! mooie buik al hoor! en idd, ik zou ook niet weg durven lopen bij zo'n caberatier :)

@Flier: wat zal je geschrokken zijn! maar wat fijn dat je het nu hebt gezien en dat alles goed is! als het hartje klopt moet het toch allemaal goed zitten lijkt me zo! lekker van genieten!

@ sita: Wauw! super mooie streep! dan is het toch echt zo he! wat snel, echt super goed voor jullie!

@ hier: vanmorgen een super goede echo gehad! alles zag er goed uit en we hebben onze beeb flink zien bewegen, spartelen en springen! hij zij heeft flink lange benen, dus dat wordt een basketballer of een fotomodel ;)
    het buikje was netjes dicht, de ruggengraat zag er netjes uit en alle metingen waren goed, precies op schema!
    Ik ben dus gelukkig!

vandaag ook een rondje gemaakt langs alle collega's en iedereen vind het geweldig, dus ik zit lekker op de roze wolk vandaag!

4. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    en uiteraard een fototje!

:)

5. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wauw, Wolkje! mooie echo's zeg! Lekker van genieten. ;)
    Ik geniet er nu ook steeds meer van. Klinkt stom, maar ik had even zo'n knaltest nodig. De vorige zwangerschap is waarschijnlijk al rond deze termijn misgegaan aangezien het leek alsof het zich net had ingenesteld, alleen is de kleine er toen nog wat langer blijven zitten.
    Ik ga er echt vanuit dat alles nu wel goed gaat.

Net klaar met werken, en ga zo even lekker naar de Intratuin met mn mams. Ook weer gezellig. :)

6. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    gezellig sita!
    en idd: lekker genieten! het zal nog wel even spannend blijven, maar probeer er maar niet te veel aan te denken. de vorige keer was gewoon "oefenen" en nu doet je lichaam het helemaal goed. fijn he, zo'n knaller! had je ook nog een cb gedaan?
    Ik zou, als je het fijn vind, gewoon lekker elke paar dagen een testje blijven doen hoor. als dat je gerust stelt, lekker doen!

\en het gaat gewoon helemaal goed, ik weet het zeker!

*knuffel*

7. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Liz een hele mooie foto hoor en wat een mooie buik :D. 2.5 uur zonder naar de wc te gaan en daar zitten met een volle blaas en natuurlijk lache dat is wel zwaar haha maar wel fijn dat je een leuke avond hebt gehad.

wolkje beter nieuws kan niet he ;) en mooie echo's heb je

sita gewoon doen waar jij je prettig bij voelt idd net wat wolkje zegt als jij er behoefte aan hebt om die testen te doen totdat je bij de vk bent geweest moet je dat zeker doen. ik denk alleen dat ie niet veel duidelijker gaat worden als de laatste test die je hebt laten zien ;)

Zo ik ga maar eens even stofzuigen en dweilen en dan naar een verjaardag toe. Heb het echt frisjes vandaag.... was blij dat ik weer lekker warm me huis binnen kwam na de hond uitlaten.
    trouwens toch maar besloten om vanaf morgen te starten met die ovu testen

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    @ sita mooie test hoor :D

@liz je hebt echt een mooie buik..Je Bent mooi zwanger aan je foto te zien...geniet er maar lekker van...

@wolkje mooie echo's hoor en al lekker duidelijk al een echt beebje:D..

@dobber hoop dat je er wijzer van wordt met die ovutestjes

@ flier fijn dat alles goed is:D geniet nu maar lekker.:D

@ Beertje Gefeliciteerd met je ventje:d..Leuk hoor 2 jongens en een meissie in dit forum leuk:d...ben benieuwd

@hier het gaat zijn gangetje...vandaag weer een fotolijstje gekocht zo'n frame ding waar meerdere foto's inkunnen wel leuk voor de babykamer en gisteren mijn woordsticker voor aan de muur binnen gekregen hij is erg mooi...Vrijdag ga ik samen met opa in spe mijn vader de babykamer bestellen en heb gebeld naar babypark en duurt 3 weken totdat ie binnen is dus dan hebben we mooi de tijd om het kamertje aftemaken:d..

Vandaag weer bij de huisarts geweest..ivm dat ik al bijna 3 weken geen normale ontlasting heb het wil gewn niet meer..en heb er zoveel pijn soms aan in mijn buik en rug...dus had lactulose gekregen maar omdat mijn extreme spugen pikt dat spul niet dus ga ik daar weer van over me nek...nu heb ik 2 clisma gekregen:( ook niet echt grappig maar als het maar helpt en moet ff lacto roosvicee halen dat samen moet het goed opgang helpen...Het liefst drink ik nu gwn een fles slaolie leeg hahahah maar dat lijkt me ook niet erg handig:p:p

Fijne dag dames

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ wolkje: wat een mooie echo foto's en wat fijn dat alles goed is met jullie beebje! Fijn dat hij/zij zo lekker bewegelijk is:) heb je al een klein vermoeden wat het wordt?

@ danty: wat vervelend dat je last hebt van obstipatie! Hoop voor je dat je niet vaker een clisma hoeft, lijkt me niet prettig nee! Veel kiwi's en appels eten kan misschien ook nog helpen, sterkte ermee meis! Leuk dat je de babykamer gaat bestellen, weet jeval welke het gaat woorden? En wat voor woordsticker heb je gekocht?

10. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Liz, mooie buik zeg!

Ik ben gestopt met testjes doen.. misschien volgende week nog een keer 1. Heb er nog maar 2 gedaan, dus vind het best knap van mezelf. :) Mijn man is lekker nuchter; hij zei: ach, met de echo zien we toch wel hoever het is. Maar hoogstwaarschijnlijk toch met de kerst verwekt! Wel een bijzonder idee.

Ik heb maandag mijn beste vriendin maar even gezegd dat ik deze week geen tijd heb voor een kopje thee, ze heeft alles zo snel door! Kreeg ik vandaag een smsje of ik inmiddels alweer een testje heb gedaan,. heb nog maar even niet gereageerd. Zo maar even met mn mannetje overleggen. Maar kan eigenlijk niet wachten om het haar te laten weten!

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankje voor je berichtje..

Meer dan 200 modellen op voorraad bij Babypark ook de Babykamer Capri Wit Hoogglans | Babypark dit wordt onze babykamer

en woordsticker heb ik deze gekocht

Mijn hartje is lief
    Mijn hartje is mooi
    Mijn hartje is grappig
    Mijn hartje is blij
    Mijn hartje DAt ben JIJ

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Leuk kamertje hoor! En wat een lieve sticker!! Waar vinden jullie die leuke Teksten toch, of zelf verzonnen?

13. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    dankjewel...
    www.woordsticker.nl

14. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel voor alle lieve berichtjes.. Inmiddels ben ik helemaal bijgekomen... en ik geniet er weer volop van!!! Net een klein rondje wezen lopen.. en dat ging redelijk. Vandaag nog wel een paar acties op het werk uitgehaald.. aiaiai.. gelukkig realiseerde ik mijn fouten net op tijd.. en ging het nu ook niet om een kwestie van leven of dood.., maar ik merk wel dat ik extra moet opletten omdat ik wat vergeetachtig en verward ben. :D

@liz: mooie buikfoto weer!!!!
    @danty: prachtige babykamer zeg! en mooi tekst! wel heel vervelend voor jou dat je zo kwakkelt met je gezondheid.. het spugen... obstipatie.. hopelijk is dat snel allemaal voorbij!
    @wolkje: fijn meis! heerlijk om te weten dat het allemaal goed gaat! en mooi echofoto's!
    @engeltje: leuk shoppen met gekregen geld!!!! :D
    @sita: stop maar met testjes... je bent hartstikke ZWANGER! bijzondere gedachte idd dat het dan waarschijnlijk met de kerst verwekt is!
    @beertje: meis.. super dat je een jongetje krijgt. heb jij nu direct goede ideeen voor namen? of ga je nu juist twijfelen aan de namen die je bedacht had?

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Liz.. Prachtige buik meid!
    @Wolkje.. Mooie echo echt al een klein beebje te zien :D
    @Danty.. Succes meid hopelijk werkt het snel! Naar dat kamertje heb ik ook zitten kijken, tenminste betaalbare prijzen!! Leuk hoor :)

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Idd betaalbaar...ma kryg hem van me pa en vind het onnodig om dan een kamer te kiezen die ik normaal zelf ook niet zou kunnen betalen dus en vind die dure kamers echt onzin kind maakt er 2/3 jaar gebruik van en dan niet meer

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Danty... Heeft het een speciale reden dat je hem van je pa krijgt?? Wel lief hoor... :D

18. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Aah, leuk! we hebben het over babykamers...
    Er staat bij mijn schoonouders nog een ledikant, zelfgemaakt door mijn schoonvader. Deze gaan we zeker gebruiken, vind dat wel iets nostalgisch hebben. :)
    Er hoort een commode bij, maar die is daar al beneden in gebruik, dus denk niet dat we die erbij krijgen. Nu dus nog op zoek naar een houten ledikant wat we op kunnen knappen..

Ik doe vanochtend maar even rustig aan. Gisteren een vol dagje gehad, en was al misselijk gisteravond en nu nog steeds wat. Ik had in de planning om 9.30 een groepsles te gaan doen bij de sportschool, maar stap thuis maar even op de hometrainer. Heb ik in elk geval nog wat bewogen.

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Hij wil dit graag doen zei hij voor zijn 1e kleinkind maar dit is niet zijn 1e klk maar de 3e en ook 3e jongen maar ik heb nog een halfbroer dezelfde pa maar verschillende moeder gelukkig:p heb die moeder niet zo hoog hihihi...maar goed en hij en mijn broer hebben veel ruzie:(en dat komt omdat mijn broer zich niet zo netjes gedraagt naar mijn pa hij draagt de naam van zijn moeder en dat laat ie vaak genoeg blijken naar mijn vader en dit doet hem zeer...maar goed het is een langgggg verhaallll....maar ik ben zijn prinscesje en dat zal altijd zo blijven:)dus hij zei die krijg je van mij:D zooo lieffff...

20. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ danty wat lief dat je die van je pa krijgt :D mijn moeder heeft ook al laten weten dat als we een kindje krijgen zij de babykamer aan ons geeft als cadeau.

@ sita zo mooi he die spullen waar nog een emotionele waarde achter zit. Ik heb hier een wieg staan die de overgrootvader van mijn man heeft gemaakt. Zijn ooms en tante en moeder hebben daar in gelegen net zoals hijzelf en zijn broertjes en ook nog zijn twee neefjes en nichtje. Nu staat hij hierboven en ben er echt zo trots op dat wij daar ook ons kindje in kunnen leggen. hij komt de eerste periode beneden te staan ipv een box, ik wil namelijk een slaapkamertje in 1 stijl.

@ hier vanaf vandaag gaan we beginnen met die ovutestjes..... op de 12de dag dus hoop dat ik niet al te laat ben begonne met testen... niet dat het uit maakt hebben namelijk al geklust voor de zekerheid ;) tja oefening baart kunst zeggen ze toch haha (sorry ben een beetje in een blije bui vandaag)
    Het uitzendbureau heeft trouwens me cv bij een bedrijf neergelegd voor een vacature die daar open staat... ben benieuwd. Dadelijk maar weer eens door de vacatures kijken, de laatste keer was maandag en dinsdag had ik dan contact met het uitzendbureau (had er niet eens op gereageerd maar ze dachten dat het iets voor mij was)

trouwens danty is een mooi kamertje en een hele mooie tekst

Deel Deze Pagina