Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha engeltje: bij mij was t de derde ronde na de mk raak, daar zit jij nu ook! Spannend! :)

Mijn vriendin is een beetje metal type en vrij lang met een flinke boezem, dus geen type voor een hele klassieke jurk. Ze heeft een jurk waarvan de rok van organza is met er overheen hele zachte tule stukken die eigenlijk in punten naar beneden hangen, beetje fee achtig zeg maar. En dan een strakke top met een rand onder de boezem van zwart kant met een bloem aan de zijkant van kant en tule. En dan heeft ze er lange mouwen van kant aan laten maken, soort van bolero die vast zit aan de jurk. De jurk is net niet tot de grond en dan doet ze er zwarte schoenen onder en zwarte sieraden bij, erg gaaf en heel erg haar zeg maar! Als ik t merk weet zoek ik wel eens een plaatje, beetje vage beschrijving zie ik nu :)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja iedere maand weer spannend! Voel weer vanalles zoals iedere maand, dus probeer er niet zo op te letten. Alleen nu aan t tempen natuurlijk en vind dat wel leuk om in kaart te zetten ;)

Klinkt als een spannende jurk, ben wel benieuwd naar een foto ja :D

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Weet niet of iemand het leuk vind, maar heb even een foto van mn trouwjurk en natuurlijk ook zijn pak in mn profiel gezet ;)

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ wolkje ja ik denk dat wat ik voel idd meer de groei is en dat mijn lichaam niet altijd prettig reageerd wanneer het voorbij is. dus ik denk dat ik hem elke keer te vroeg heb geschat. naja hopen dat het ook echt zo is wat ik zeg hahaha. naja nu is het afwachten totdat het echt tijd is.

@ engel nou dat het dan maar snel raak is want dan kunnen we helpen met een foto kiezen haha;)

net terug van de verjaardag van mijn oma, ze is 73 geworden (jaja lekker jong, mijn opa is 76). Ik ga nu lekker met me mannetje een gezellig avondje ervan maken.... toch wel lekker een weekend vrijwel niks hebben en lekker doen waar we zin in hebben. fijne zaterdag iedereen en alvast weltrusten enne ukkie succes morgenvroeg met testen

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ dobber: gefeliciteerd met je oma! Maak er een gezellige vruchtbare avond van! :p

6. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wow Engeltje, schitterend!! Echt hele mooie trouwkleding!!

Leuk Wolkje, dat je vriendin een jurk gevonden heeft die helemaal bij haar past!!

Dobber, geniet van de avond en het weekend!!

Ukkie, succes morgen!!

Ik ben alleen thuis, mannetje is een avondje weg en ik heb al lekker 2 uur op de bank geslapen... nu zit ik midden in een iets te spannende film (rlt5) maar ik ben benieuwd hoe het afloopt... brrr durf niet eens naar boven om daar verder te kijken hahaha hopelijk is manlief zo thuis :)

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx Pluus! Hihi trouwkleding maakt je ook nog eens een stuk slanker, zou het wel iedere dag willen dragen ;)
    Oh wat voor film is het dan? Hou wel van spannende films! Lig nu zelf atwt te kijken van gisteravond. Mijn man zou zo ook wel thuiskomen uit zn werk :D

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wij zijn in juni ookg etrouwd Engeltje, dus ik weet helemaal wat je bedoeld met trouwkleding!! Je voelt je zo gelukkig met die kleding en dat straal je langs alle kanten uit!! Heerlijk!!

De film heet turistas. Gaat over toeristen in brazilie die beroofd worden en vervolgens worden ze naar een huis gebracht waar hun organen gejat worden. Heel kriepie!!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh! Heb jij ook een foto? :D

Klinkt lekker kriepie ja! Wacht maar lekker met naar bed gaan tot je man thuis is haha

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Natuurlijk heb ik foto's, maar geen foto's waar ik ons makkelijk onbekend kan maken... zal nog even verder zoeken maar denk niet dat het gaat lukken!!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    He, jammer! Ook geen plaatje van je jurk gewoon op internet?

12. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Nee, helaas stond die niet op internet.... Wel gewoon een merk jurk maar dat model was niet gefotografeerd!! Zoo jammer!!

Maar zit nu weer foto's te kijken... ben weer helemaal verliefd hahahaha Wat was mijn jurk toch mooi en wat waren er toch veel mooie momenten die dag...

Jaaaaaaaa mannetje komt zo thuis (tenminste volgens mij zag ik net de auto voorbij rijden...)

13. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Jup daar issie!!

Slaap lekker alvast en tot snel weer!!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heerlijk he! Moet er ook nog een paar nabestellen dus zit gelijk weer te neuzen.

Slaap lekker zometeen!

15. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    *wacht in spanning op de test van ukkie...*

16. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    @engeltje jullie zagen er mooi uit hoor..super

@ukkie en ene en

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dankjewel danty!

Ukkie, hou ons niet zo in spanning!

18. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Nee we zijn nieuwsgierig :p

19. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    hallo iedereen,
    wij gaan ook voor ons eerste kindje, zie deze topic eigenlijk nu pas :) ik ben gestopt met de pil in oktober... ik zie dat er al een aantal vrouwen zwanger zijn... gefeliciteerd !

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi Dream4, welkom hier! Veel succes met zwanger worden en veel kletsplezier hier :D

Deel Deze Pagina