Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    dankjewel ! dat zal wel lukken denk ik, met al die meiden haha...
    en het is ook wel leuk dat het allemaal door elkaar heen zit, wel zwanger, niet zwanger... :)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja het is een lekker gemengd clubje nu ;) We zijn ongeveer een half jaar geleden met dit clubje gestart en toen was er nog niemand zwanger! Zo'n beetje iedere maand komt er weer iemand bij....hoop dat we snel allemaal zwanger mogen zijn :D

3. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ow dat is nog niet eens zo heel lang eigenlijk, maar leuk dat er al een aantal zwanger zijn :) dat ga ik zeker met je mee hopen ! zou heel leuk zijn

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow Ukkie laat ons wel in spanning zeg!!!

Welkom Dream!! Klets gezellig mee!! :)

En nog lekker trouwfoto's zitten neuzen engeltje?? :)

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ben zo benieuwd naar de test van Ukkie!! *duim duim duim*

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Pluus: ja nog even heerlijk zitten neuzen en de laatste foto's nu besteld. Heb er uiteindelijk maar voor gekozen om een grote fotocollage te maken ipv 1 grote foto, want kan echt nog steeds niet kiezen!

Hoop echt dat geen nieuws goed nieuws betekent voor Uk, het is haar zo gegunt!

Ben trouwens begonnen met een blog te schrijven over de afgelopen 6 maanden, leek me wel een keertje grappig en keuk om later terug te lezen.

7. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    dankjewel Pluus !
    ohw volgens mij gaat iemand een zwangerschapstest doen of niet ?

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Dream.. welkom!!

@Engeltje... WOW!! :$ Echt prachtig!! Ik wil ook zoooo graag trouwen joh.. ;) Maar wacht nog geduldig op een aanzoek...;)
    En nu met dikke buik is ook niet echt een optie... ;)

@Flier.. kleuren voor de kamer hadden we al gekocht.. en blijft gewoon hetzelfde hoor..! :D Ga niet ineens de hele kamer blauw doen nu ik weet dat het een klein jonkje word! :D
    Kleuren zijn lichtgroen met lichtgrijs..! :D

Zou vandaag aan de verf.. maar mannetje was er fel op tegen..! En ik doe het wel.. ik BELOOF dat ik maandag vroeg opsta ook om verder te gaan.. en verflucht is helemaal niet goed voor jou.. enz enz...

Dus... wacht ik nog geduldig een weekje.. als ie dan nog niet verder is gegaan dan ga ik volgend weekend zeker weten aan de slag! ;)

@Ukkie.... meisje we zijn zoooo nieuwschierig!!! ;)

Ik ga zo lekker naar zolder.. daar hebben we alle kleertjes/spulletjes zolang liggen.. ga even alles opschrijven wat we al hebben en welke maat enzo! Ben opt laatst de hele draad kwijt geraakt zoveel kregen we!!
    Dus nu even alles goed bijhouden.. anders hebben we straks 10 rompertjes en geen sokjes ofzo! Haha... :D

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Jup Dreamz, Ukkie heeft van de week (6 dagen voor NOD) een test gedaan en een heel licht streepje gehad. Nu 3 dagen voor NOD zou ze weer gaan testen... Zo spannend!

Een collage, gaaf Engeltje!! Wij hebben 1 grote foto op hangen en dan in een gastenboeklijst (handtekeningenlijst) 3 foto's van de dag ( de handen met ringen, ons helemaal en de bloemen)

10. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    #2950 dream4, 22 jan 2012
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
    @ Beertje1986: dankjewel ! veel plezier met het uitzoeken van de spulletjes !

@ Engeltje: ben je net getrouwd ?

oow wat spannend ! nou ga voor haar duimen dat die nog positiever is geworden !!

11. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Lief dat je vriend zo bezorgd is :)

Ik heb inderdaad ook maar een lijst gemaakt met wat we hebben en wat we nog aan moeten schaffen, anders raak je inderdaad de drad kwijt!!

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Beertje: Thnx! Je kan hem ook een aanzoek doen hoor! Heb ik ook gedaan haha :) Maar wacht idd maar even tot jullie beebje er is, misschien kan hij over een paar jaartjes wel bruidsjongetje zijn!

@ Pluus: Dat klinkt ook erg leuk! Wij hebben als gastenboek canvas schilderijtjes die we op de overloop gaan ophangen :)

@ Dream: We zijn 23 september getrouwd, al wel een tijdje geleden dus hoor! Maar ben nog steeds bezig met de foto's uitzoeken. Miste er nog een paar in het trouwboek en moeten nog steeds een mooie lijst in de woonkamer ophangen.

13. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    ow wat leuk ! nou bij deze nog gefeliciteerd !
    wij hebben een foto op canavas laten afdrukken... maarja asls je meerdere mooi vind (vond ik ook hoor) wordt het wel moeilijker :)

14. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland

Haha... jah ik was gelijk begonnen met alles opschrijven..! Maar toen kwam er in ene zoooo'n vracht bij (van mn moeder gekregen.. en van mijn zus..) alles gelijk maar naar zolder gedaan en jah daar staat t nog..! ;)

Jah hijs echt overbezorgd hoor.. eigenlijk mag ik ook niet op zolder komen... zo'n klein, rottig trappetje! ;)

@Engeltje... oow ga ik ook zeker doen als er dit jaar geen aanzoek komt! Dan ga ik...! :D Wacht dit jaar nog af....

Hoe heb jij jou mannetje gevraagd?!

15. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ukkie, we wachten op een test!!! ;)

Welkom, Dream!

aah, trouwfoto's, ik kan er ook bij zwijmelen... Wij zijn 3 jaar geleden getrouwd, en hebben afgelopen dec eindelijk 2 canvasdoeken besteld. Kwam er elke keer niet van... ze zijn zo mooi geworden!

Hier; ik voel me best goed. Ben onwijs moe (lees hier ook elke dag mee, maar reageren zit er niet altijd in), en s avonds best misselijk. S ochtends met opstaan ook iets.. Aankomende vrijdag de echo, ben zoooo benieuwd!

Ik weet niet exact hoever ik ben, kan al in de 8ste week zitten, , maar ook een stuk minder.. zou t niet weten! Ben echt benieuwd hoever ik ben en of we een hartje zien. Mijn gevoel zegt dit keer wel dat het goed zit!

16. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    #2956 dream4, 22 jan 2012
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
    dankjewel Sitalita !
    & heel veel plezier & succes bij de echo ! spannend !!

17. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Spannend Sita, wij hebben vrijdag ook een echo... maar bij ons is het dan de 20 weken echo! :)

18. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ dream welkom welkom :D gezellig dat je er bent.

@ sita zal voor je duimen dat vrijdag met de echo je het beebje goed kan zien en dat je idd meer duidelijkheid krijgt over hoelang je nu zwanger bent.

@ Ukkie hoe staat het met je test? ben zoooooooo benieuwd!

@ beertje is alleen maar goed dat je mannetje zo bezorgd is om je!! is toch super lief ook van hem om er zo mee bezig te zijn :D

@ pluus en beertje wel slim om een lijst te maken vooral als je al een hele bult hebt liggen

@ hier om 4 uur ga ik maar weer eens een ovu test doen. Oja en heb me vandaag voor het eerst op de weegschaal gezet en gemeten enn ben 2.1 kilo afgevallen, 3cm kwijt bij me taille en 2cm bij me heupen :D

19. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    dankjewel Dobbermama !
    wauw wat goed (ik neem aan dat het de bedoeling is dat je afvalt haha). & succes met testen vanmiddag !!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Beertje: ik heb mijn mannetje als het ware ontvoerd :D Had hem verteld dat we naar walibi gingen en ondertussen een tas ingepakt met kleren ipv pakjes drinken en broodjes. Met de trein zijn we toen naar een hotel gegaan in garderen, waar manlief pas in de trein achterkwam. In de hotelkamer ben ik voor hem op mijn knieen gegaan :)

@ dream: Dankjewel :D Ja canvas vind ik ook erg mooi, maa idd niet als collage;)

@ Sita: Oh, spannend! Ben benieuwd hoe ver je nu precies bent!

@ Pluus: 20 weken echo alweer, jeetje wat gaat het toch snel met iedereen hier! Wel een spannende echo altijd, maar zit vast helemaal goed :D

@ Dobber: Goed bezig meid! Bij mij gaat het helaas weer de verkeerde kant op :( Mijn lichaam went echt te snel aan een dieet, waardoor ik dus meestal 10 kilo afval en dan binnen een half jaar alweer hetzelfde weeg als voor ik begon. En deze keer was t dan zelfs nog via een dietist....Zal dr maar mee moeten leren leven vrees ik :(

Zo mn blog is af, heb lekker alles van me af kunnen schrijven weer :) Ga t denk ik gewoon 1 x in de maand doen ofzo..

Deel Deze Pagina