Hè ukkie, wat jammer! Ik heb echt de hele dag op m'n tel de site bijgehouden om te kijken of je al gepost had. Echt balen!! Maaaarrr: geen bloed geeft moed natuurlijk! Blijf positief! Ik ben vanmorgen gezellig met een vriendin naar de Ikea geweest en Daar lekker rond geneusd tussen de baby spulletjes! Merk nu wel dat dat soort dingen me echt zwaar vallen, 3 uur in de Ikea rondstruinen en ik ben op vooreerst rest van de dag. Ben echt flink moe dit weekend, bijslapen van afgelopen week drukte! Verder vanavond m'n moeder te eten gehad, en ik heb het zo met haar te doen! Ze gaan dus echt uit elkaar nu en ze is druk op zoek naar een nieuw huis en alles. Maar t is gewoon erg lastig iets te huren als je nergens ingeschreven staat. Dat en dat ze twee honden heeft, die gewend zijn op een boerderij de hele dag buiten te zijn. Die kan je nu niet in een rijtjeshuisje stoppen. Het is zo sneu, ze zit elke keer te huilen... Van haar had er niets hoeven veranderen. Ze hadden t hartstikke fijn en leuk samen! Maar hij is gewoon ineens "losgeslagen" en een totaal ander persoon geworden. Het klopt gewoon niet, en zij kon het gewoon niet meer aan. Hij is ook echt zichzelf niet meer, we hebben/hadden altijd een super goede band, en gisteren kreeg ik zon vreemd smsje! Ik was trouwjurken kijken met die vriendin, en blijkbaar had m'n moeder dat gezegd. Krijg ik van hem een smsje: hè gaan jullie trouwen? Wanneer? Wat leuk voor de baby! En toen dacht ik: hoe kom je daaaaar nou weer bij???? Hij had blijkbaar alleen gehoord dat ik met haar jurken ging kijken, niet voor haar. En toen dacht ik echt van: als ik zou gaan trouwen zou ik m toch wel bellen! Ondanks de situatie! Dan zou hij er toch niet op die manier achter hoeven komen! Ik bedoel: hij is 17 jaar met m'n moeder getrouwd geweest, das toch niet niks! Ook al herken ik m nu in zijn gedrag ook niet meer, met dit soort grote dingen zou ik echt wel even bellen. Beetje vreemd. Daar komt bij dat mochten we nog trouwen voor de baby komt, dan heeft het echt geen zin nu al een jurk te gaan passen, daar pas ik over een maand al niet meer in! Ik wacht overigens ook nog met smart op een aanzoek, haha! Maar ik ga t niet zelf vragen. Hij heeft ook al gezegd dat als ik dat zou doen hij ook nee zou zeggen, want hij vind het maar niks als de vrouw het vraagt Ik wacht dus braaf af, maar trouwen voor de baby zit er niet meer in denk ik. Fijne avond nog meiden!
@ wolkje: he wat vervelend van je moeder zeg! Is er geen mogelijkheid dan dat zij in het huis blijft en hij niet? Raar dat hij ineens zo is verandert, maar blijkbaar weet hij zich nu gewoon geen houding meer te geven, ook niet tegenover jou. Wat natuurlijk ook wel logisch is na alles wat er is gebeurt. Misschien is het tijd voor een gesprekje? Nou afwachten dan maar wanneer je gevraagd wordt! Ze hebben ook hele mooie zwangerschapsjurken hoor Maar kan me ook wel voorstellen dat je eigenlijk liever wil wachten dan hoor!
Vervelend zeg voor je moeder Wolkje, kan me voorstellen dat jij het daar ook moeilijk mee hebt, zeker als zijn gedrag zo anders is! @ Trouwen, ik heb ook geweigert hem te vragen hoor! Als het aan mij gelegen had waren we al 2 jaar eerder getrouwd maar vroeg me maar niet! Uiteindelijk heeft hij het wel gedaan, niet romantisch ofzo maar dat is niet erg! Het was goed zo! Nu zijn we een half jaar getrouwd... De kleine komt net voor onze 1e trouwdag!
@Wolkje... Wat vervelend zeg, nooit leuk om zo'n verdrietige moeder voor je te hebben !!! Ik wil ook graag trouwen, ben nu 24 wordt in mei 25.. wil eigenlijk graag over ca. 3 jaar trouwen, dan zijn ik en mijn vriend 10 jaar samen Leuke reden voor een feestje... al vind ik het wel een grote kosten post!!!
Grote kostenpost is het zeker ja, al kan je het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk! Ik schat dat wij zo'n 8000 euro kwijt waren in totaal en zijn dan nog wel gematst bij het restaurant van mijn vriend en ik heb natuurlijk zelf de bruidstaart gemaakt Maar moet zeggen, het was het geld dubbel en dwars waard!
@Ukkie... meis.. ik leef zo met je mee! en ik kan me heel goed indenken dat je niet zit te wachten op vrolijke 'ik-ben-zwanger-verhalen' in je naaste omgeving. Mocht je geen posi-test hebben woensdag, dan hoop ik dat je ha je kan helpen met het reguleren van je cyclus! @wolkje: pittig meis. Kan me indenken dat jullie het allemaal er zwaar mee hebben. @Dream: Dank je Ik zal zo ook het lijstje aanpassen... was door de vk ongeveer 10 dagen teruggezet.
Het lijstje NOD NOD 25 Januari: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 7 NOD - December: Caro - 30 jaar - Ronde 8 NOD 1 Februari: Engeltje23 - 25 jaar - Ronde 6 ( Of 3 na vmk ) NOD 2 Februari: Jufaman - 30 jaar - Ronde 13 NOD 5 Februari?: Dobbermama - 25 jaar - Ronde 9 NOD 5 Februari: Dream4 - 23 jaar - Ronde 3 Zwanger: Liz81 -30 jaar-Ronde 1 uitgerekend 7 mei. 10 januari VK en met 27 weken bloed prikken ivm rhesus baby Beertje1986 -25 jaar-Ronde 2 1 juni uitgerekend Pluus - 30 Jaar - Ronde 2 16 juni uitgerekend 27 januari 20 weken echo Danty88 - 23 jaar- Ronde 4- 13/20 Juli Uitgerekend Wolkje85-26 jaar- Ronde 4 26 juli uitgerekend Sher- 26 jaar - Ronde 6 5 augustus uitgerekend Flierefluiter-30 Jaar-Ronde 4 -7 september uitgerekend Sitalita - 25 jaar - Ronde 1 na vmk (ronde 6 totaal)- 17 september uitgerekend
@Flier.. Bedankt! @Engeltje.. 8000 euro.. phoe.. haha, maar net wat je zegt je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Wij kennen iemand die van die 'profecionele' tenten verhuurd... is de vader van mijn petekindje, dus die kan ons daarmee denk ik (lees hoop ik) wel mee matsen hahaha
ik heb de hoop op trouwen inmiddels opgegeven..... mijn vriend wil echt NIET trouwen..... mijn broertje gaat over een paar maanden wel trouwen... en daar kan ik dan ook enorm van genieten...
@ pluus: ja ik zou het ook zo weer doen, ik zeg ieder jaar? Haha @ flier: hè, das balen, of heb jij daar wel vrede mee? @ de opa en oma van mijn man zijn dit jaar 40 jaar bij elkaar ( niet getrouwd ) en we willen dus een zaaltje voor ze huren en een feest geven waarin ze toch nog gaan trouwen. Hihi ben benieuwd hoe ze dat vinden!
@ Ukkie: Jammer meid. Dikke *knuffel* voor jou van mij. Ik weet precies hoe je je voelt! Bij mij in mijn omgeving, op het werk en in mijn vriendengroep niets anders dan zwangere dames. Geweldig voor hen, maar ik kan dat ook moeilijk uiten. Ik doe wel heel leuk en vrolijk, maar heb eigenlijk een masker op! Al zo lang.....
Tja... ik weet zijn beweegredenen om niet te trouwen.... en ik wil niet trouwen met iemand die niet zelf echt wil trouwen. Maar het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik me er bij kon neerleggen hoor!!! En ik moet zeggen dat sinds er zoveel mensen uit mijn omgeving getrouwd zijn, en inmiddels ook al weer gescheiden, ik helemaal niet meer zo hoef te trouwen. We dragen wel allebei een ring als teken dat we voor mekaar gekozen hebben... Het enige wat dan nog ontbreekt is een officieel papiertje
Als je er vrede mee hebt is het goed toch? Mijn man en ik hebben op de dag dat we wat kregen al gesproken over trouwen... ik wist al vanaf het begin dat hij ook wel wilde trouwen... En ja... ken ook al veel mensen die gescheiden zijn... héél jong getrouwd, 2 kinderen en dan scheiden... tja denk ik dan...