Als jullie er zo over denken, dan is dat helemaal prima toch? Ik moet zeggen dat ik onze trouwdag één van de mooiste momenten uit mn leven vind, zou het voor geen goud willen missen, maarja ik kan dan ook best een dromertje zijn
Haha engeltje, ik snap helemaal wat jij bedoeld... ik ben ook zo'n heerlijke dromer! Maar goed ik ga nu dan ook echt 'dromen', heb weer een drukke week voor de boeg!! Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker Pluus! Ik kruip ook mn bedje in lekker tegen mn zieke mannetje aan, als ie niet te erge koorts heeft dan Morgen vroeg op om de auto weg te brengen voor de keuring.. Truste meiden!
Leuk al die trouw verhalen. Flier toch wel knap hoor dat jij jezelf erbij neer hebt kunnen leggen!! wel een mooi gebaar zo me die ringen. mijn mannetje en ik zijn aankomende 14-2-2012 11.5jr samen (sinds 14-07-2000 zijn we samen). We zijn het geregistreerd partnerschap aangegaan op 14-07-2010 zodat alles geregeld is zou er iets gebeuren. Als wij gaan trouwen zou dit alleen zijn voor de leuk. We zijn beide kinderen van gescheiden ouders en bij ons beide zijn het vechtscheidingen geweest dus ja we hechten er eigenlijk helemaal geen waarden aan. wolkje wat een vervelende situatie zeg (zachtjes uitgedrukt) Helaas weet ik vanuit mijn stage en oude werk hoe verschrikkelijk moeilijk is om een woning te bemachtigen als je nergens staat ingeschreven. En natuurlijk komt alles van het uit elkaar gaan er ook nog eens bij kijken. Veel sterkte ermee!!!
Hey meiden, Mijn moeder en stiefvader zijn 9 jaar geleden een stuk verhuisd van onze huidige woonplaats richting de plaats waar hij werkte. Ik ging toen op kamers en was de laatste die nog thuis woonde. Mijn broer woonde toen bij m'n vader. Mijn moeder is na de verhuizing bewust gestopt met werken om daar van alles te kunnn doen. Ze hebben een boerderij-bungalow gekocht met veel land en hebben een hoop dieren. 2 honden, 3 paarden, schapen, geiten, kippen, etc. M'n moeder bleef dus thuis om daar voor te zorgen. De afgelopen tijd toen het al slechter ging tussen hun wilde ze weer gaan werken omdat ze gewoon te veel alleen thuis zat. Ook heeft ze snel last van haar rug, dus heel veel grote kluwen thuis kon ze ook niet meer doen. Ze kan alleen niets vinden voor parttime in het dorp waar ze wonen. Nu ze uit elkaar gaan wil ze niet mee in hun huis wonen, ze kan de zorgen van het huis niet in haar eentje dragen en in die omgeving is een vaan vinden een stuk moeilijker. Ze wil dus terug naar hun oude woonplaats waar een groot deel van haar vriendinnen wonen en ik en m'n broer. Ze wil nu hier in de buurt een klein huisje zoeken in een dorp en dan een baan zoeken in de stad. Her zitten veel meer bedrijven, dus dat geeft meer kans op een baan. Lastig is dus wel dat ze al 9 jaar niet meer heeft gewerkt en achter in de 50 is. Probeer dan maar eens iets te vinden in deze tijd. En ze krijgt wel alimentatie natuurlijk, maar als hij over een aantal kaar met pensioen gaat krijgt ze dat niet meer. Ze moet dus nu ook echt iets gaan opbouwen voor haar pensioen enzo en wt sparen zodat ze niet alleen op een AOW hoeft te teren. Allemaal zorgen dus! Samen hadden e een flink bedrag gespaard zodat hij eerder kon stoppen met werken, en ze samen nog lekke konden leven, maar dat geld staat op zijn rekening en ze zijn onder huwelijkse voorwaarden getrouwd omdat ze allebei al eens gescheiden waren. Drama drama drama dus.... Maargoed, ondanks dat ik kind ben van (bijna dubbel) gescheiden ouders, wil ik wel heel graag trouwen. Ik wil het zelf wel graag goed doen en denk ook dat ik er al heel anders in sta dan mijn ouders indertijd. We wilden altijd wel trouwen voor er kinderen zouden komen, maar door de ziekte van m'n vrend van de zomer hebben we kinderen even voorrang gegeven en gelukkig nu dus met succes! in het begin zei m'n vriend wel dat hij wilde trouwen voor de baby er is, maar dan had hij nu toch wel op z'n knieën moeten zijn gegaan, wil je alles nog kunnen regelen. Denk dat ie zich dat niet helemaal beseft (af en toe hebben we het er wel eens oer en heb m wel duidelijk kunnen maken dat een bruiloft plannen erg veel werk is en het wel fij is voor 7 maanden zwanger te trouwen) ik verwacht dus wel voor de bevalling nog een aanzoek, maar denk dat de bruiloft nog een jaartje op zich laat wachten! Eind feb zijn we 5 jaar bij elkaar, wellicht een mooi moment! Maar zwanger trouwen lijkt me super leuk hoor, dus ik zou het niet erg vinden. Ik ben best slank, dus volgens mij zou ik gewoon een normale jurk kunnen kiezen die ze dan groter bestellen en op maat maken. Wil dan wel iets moois en niet zon soepjurk, haha! Maargoed, waarschijnlijk trouw ik zonder baby in de buik!
Het lijstje NOD NOD 25 Januari: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 7 NOD - December: Caro - 30 jaar - Ronde 8 NOD 1 Februari: Engeltje23 - 25 jaar - Ronde 6 ( Of 3 na vmk ) NOD 2 Februari: Jufaman - 30 jaar - Ronde 13 NOD 5 Februari?: Dobbermama - 25 jaar - Ronde 9 NOD 5 Februari: Dream4 - 23 jaar - Ronde 3 Zwanger: Liz81 -30 jaar-Ronde 1 uitgerekend 7 mei. 10 januari VK en met 27 weken bloed prikken ivm rhesus baby Beertje1986 -25 jaar-Ronde 2 1 juni uitgerekend Pluus - 30 Jaar - Ronde 2 16 juni uitgerekend 27 januari 20 weken echo Danty88 - 23 jaar- Ronde 4- 17 Juli Uitgerekend- 25 jan echo triple p onderzoek Wolkje85-26 jaar- Ronde 4 26 juli uitgerekend Sher- 26 jaar - Ronde 6 5 augustus uitgerekend Flierefluiter-30 Jaar-Ronde 4 -7 september uitgerekend Sitalita - 25 jaar - Ronde 1 na vmk (ronde 6 totaal)- 17 september uitgerekend
@liz ik moet ook bloed laten prikken ivm rhesus factor..ik heb bloedgr A positief dus afwachten wat de kleine aanmaakt...
Het lijstje NOD NOD 25 Januari: Ukkie87 - 24 jaar - Ronde 7 NOD - December: Caro - 30 jaar - Ronde 8 NOD 1 Februari: Engeltje23 - 25 jaar - Ronde 6 ( Of 3 na vmk ) NOD 2 Februari: Jufaman - 30 jaar - Ronde 13 NOD 5 Februari?: Dobbermama - 25 jaar - Ronde 9 NOD 5 Februari: Dream4 - 23 jaar - Ronde 3 Zwanger: Liz81 -30 jaar-Ronde 1 uitgerekend 7 mei. 10 januari VK en met 27 weken bloed prikken ivm rhesus baby Beertje1986 -25 jaar-Ronde 2 1 juni uitgerekend Pluus - 30 Jaar - Ronde 2 16 juni uitgerekend 27 januari 20 weken echo Danty88 - 23 jaar- Ronde 4- 17 Juli Uitgerekend- 25 jan echo triple p onderzoek Wolkje85-26 jaar- Ronde 4 26 juli uitgerekend Sher- 26 jaar - Ronde 6 5 augustus uitgerekend Flierefluiter-30 Jaar-Ronde 4 -7 september uitgerekend Sitalita - 25 jaar - Ronde 1 na vmk (ronde 6 totaal)- 17 september uitgerekend - 27 januari eerste echo
Ukkie, balen zeg! maar wat Wolkje zegt, geen bloed geeft nog altijd hoop! Kan best dat het hcg nog niet hard genoeg is gestegen, hoop het zo voor je! Wolkje, hoop dat het snel allemaal goed komt voor je moeder en ze wel werk kan gaan vinden! Hier, Hier, mn broeken beginnen strak te zitten.... het darmenbuikje begint echt te komen, en zooo moe s avonds. Beetje dubbel na de neg test van Ukkie, maar heb hier vanochtend mijn laatste test opgemaakt (kon het niet laten), wat een knaller zeg.. niet normaal. De T-streep was (en is nog steeds) veel donkerder dan de C-streep.. zo gaaf! Geeft me veel hoop voor de echo vrijdag, mn hcg-waarde stijgt nog steeds blijkbaar!
hier: ik voel me vandaag niet helemaal top. ik dacht dat ik blaasontsteking had (heb ook die klachten & ze worden zelfs erger) dus heb vanmorgen mijn urine laten controleren maar er is niks uitgekomen. gelukkig natuurlijk, maar ook irritant. nu weet ik niet waar het vele plassen, pijn in mijn onderrug (bij de nieren) en last van mijn buik...*zucht*
@dream.. Vervelend! En al helemaal dat er niets uit de onderzoeken is gekomen, beterschap !! Hiervandaag de kaart geschreven met mijn moeder voor mijn buurmeisje.. Mama wil zo graag oma worden maar ik wil haar zo graag verassen... Hadden een gedichtje verzonnen voor op de kaart..mijn hartje huilt vanbinnen
dank je wel ! oe dat is ook niet leuk, ga voor je hopen dat het raak is meis !! meer dan je best kun je niet doen...
Hè uk, dat is lastig ja meis! Hoop voor je dat je woensdag alsnog positief test! Dikke knuf! @ dream: he, wat vervelend meis! Hebben ze ook getest op een mogelijke zwangerschap? Hoop voor je dat het snel beter gaat!
geen idee eigenlijk... maar dat kan je nu nog niet zien toch ? is wel een beetje vroeg... misschien is het wel een beginnend griepje
@Wolkje: Wat moeilijk voor je moeder zeg!!!! Jemig! Ik hoop dat ze alle kracht in haar zelf vindt om hier door heen te komen. @Ukkie: Blijft moeilijk he meis... dikke knuf @Danty: Spannend meis! @Dream: Beterschap! (of misschien toch zwanger...?)