Wil gaat er nu ook voor je 1e kind!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danty88, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Ukkie, oef ja dat zijn moeilijke momenten.. Hoop echt dat je woensdag alsnog positief test!

Engeltje, ja dat dacht ik ook dat ie niet positiever als positief kon.. nou blijkbaar wel! Heb net weer even gespiekt, en het verschil is nog duidelijker! (heb hem even in mn fotoalbum erbij gezet!)

2. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag op het intranet van ons zhs een complete babykamer te koop zien staan... heb diegene al benaderd om het te komen bekijken... wat vinden jullie er van???

3. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    en deze zit daar ook bij.

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Flier, ziet er super uit zeg! Ik zou zeggen DOEN!

Als wij vrijdag een mooie echo hebben met een gezond kindje, halen we zaterdag denk ik het zelfgemaakte ledikant op bij mijn schoonouders, dan kan ik op zoek naar een bijpassende commode. ;)

5. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sita... ik ben idd ook een beetje huiverig... er kan nog zoveel misgaan... tegelijkertijd denk ik... als het nu toch niet zo mag zijn, dan proberen we het opnieuw... en mocht het uiteindelijk niet lukken... ik heb nog een jonger broertje die in mei gaat trouwen en een zus die twee jaar ouder is.. beide kinderloos, maar ik denk dat beide dit jaar of komend jaar zwanger zullen worden. Dus dan kan ik het altijd nog cadeau doen.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Mooi hoor flier! Zou het gewoon doen!

7. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Wolkje, jeetje dat is niet niks van je moder!! Hoop voor haar dat ze snel wat vind!

@ Sita, mooie test hoor! :)

@ Ukkie, wat een berichtje met veel verdriet!! Meid, ik leef met je mee!!!

@ Dream, ik moest ook ongelooflijk veel plassen etc... toen bleek ik zwanger... je weet dus nooit!!!

@ Hier, heb heel erg hoofdpijn van de vermoeiende dagen op school... ben d'r helemaal misselijk van! Bah!!

8. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus.. balen meis... moet je lange dagen maken? is het einde van je vermoeiende dagen in zicht? of heb je er nog een aantal te gaan? suc6!

9. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik heb gewoon een full time baan, kleuterklas. Daar zijn nu toetsen waardoor ik regelmatig een half uur de klas uit moet om die toetsen bij kinderen af te nemen. Die toets is VEEL te moeilijk dus de kinderen snappen er geen bal van. Heel frusterend en heel onrustig allemaal.
    Daarnaast hebben we zo veel vergaderingen en afspraken... vandaag, morgen en woensdag vergadering. Donderdag 2 klassenbezoeken van collega's, een huisbezoek en mijn voorgangsgesprek...
    vrijdag gelukkig vrij.
    Volgende week ook iedere dag na school wat te doen... En zo gaat het al 2 weken...

Je snapt dat ik het dus best gehad heb, komt bij dat de kinderen heel onrustig zijn en dat kost dus ook enorm veel energie...

Tis op bij mij nu zeg maar... met als gevolg dat ik sjaggie ben, de kinderen nog drukker worden en ik nog meer sjaggie... werkt dus echt NIET lekker!!

Maarja hopelijk is het na volgende week vrijdag weer wat rustiger!

10. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus: pfffff.... jemig.... nou, dan snap ik wel dat je er even helemaal klaar mee bent! dat klinkt meer als full time + extra's

ik wist trouwens helemaal niet dat kleuters al toetsen maken...?!!

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pluus: ik vind t echt erg dat die kinderen al zo jong getest moeten worden. Lijkt me ook niet zo goed voor t zelfvertrouwen van de kids, maarja daar kan jij ook niks aan doen!
    Jeetje wat een druk schema! Hoop dat t snel wat rustiger wordt voor je!

12. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ flier leuke spullen zeg :D als jij er vertrouwen in hebt moet je het gewoon doen.... je bent tenslotte wel al over de 7 weken en volgens mij ben jij de persoon die de minste klachten heeft.

@ pluus bah wat heb jij het druk zeg, snap best dat je er doorheen zit.

@ hier nog geen streepje op mijn ovu test...
    Ha toch een hele leuke dag gehad vandaag. Ik ging sporten en ik zat voor te wachten op mijn nichtje want die ging ook in de middag ipv de avond. Komt daar het hele italiaanse waterpoloteam naar buiten gelopen en die kwamen allemaal gezellig bij mij zitten en diegene die niet meer konden zitten kwamen erbij staan. Nou dat was me toch vervelend om naar die italiaanse gespierde mannen te moeten kijken haha

13. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dobber: Dat klinkt als een niet verkeerd besteedde middag... :D Tja.. ik heb idd niet veel klachten... en dat baart me juist wel wat zorgen... Want zou ik niet iets moeten voelen? En ik las ergens dat juist misselijkheid een teken is dat het goed met je kindje gaat... en daar heb ik ook geen last van...

Net een huis gezien waar we donderdag bij gaan kijken... wie weet ook nog even verhuizen binnenkort....

14. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    @ flier tja ik ben dan geen dokter maar iedereen heeft andere zwangerschapsklachten en de ene die is vaak en erg misselijk en de andere niet. Wanneer heb jij een gesprek bij de vk?

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    vergeet helemaal te reageren op het huisje kijken.... hoop voor je dat het huis iets is :D wel laten weten donderdag he als je bent geweest :D

16. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    de vk zei dat er een kloppend hartje zat (vorige week dinsdag) en dat dat een goed teken is..., maar dat ze natuurlijk niet kan garanderen dat dat over een paar weken ook nog klopt... (logisch).. en dat ik gewoon vertrouwen moet hebben in mijn lichaam. dus dat probeer ik te hebben.... :)

ja.. spannend he! ben stiekem al een beetje verliefd op het huis! maar als het niet lukt... dan is het nog geen drama.. dan blijven we gewoon wat langer wonen waar we nu zitten.. en dan kijken we rustig verder.

wat betreft de ovutestjes... ik gokt het ineens per ongeluk goed... maar mocht je er nu niet achter komen.. dan kan het zijn dat jij je eisprong wat eerder hebt.. dan zou ik volgende ronde (als je niet zwanger bent nu) eerder die testjes gebruiken.. :)

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    ja is echt wazig met die ovu, maar ik zit pas op mijn 15de cyclus dag. Als ik eerder moet gaan testen dan moet ik meteen nadat ik klaar ben met me ongi al gaan testen :(
    ik denk (en hoop) zelf dat die woensdag zo ongeveer een keer een streepje gaat geven.... ik hoop wel dat ik hem nog niet gemist heb.

18. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    @ Engeltje, gelukkig hebben die jonge kids nog niet door dat ze de toets verknallen... dat scheelt wel!!

@ (weet even niet meer wie het zei) we toetsen idd bij de kleuters al... moet van de onderwijsinspectie helaas!!!

@ Flier, maak je niet al te veel zorgen. Iedere zwangerschap is anders he!!
    En wat leuk dat je huisjes gaat kijken!! Kun je gelijk met klussen de kinderkamer mee nemen!! Leuk!!!

@ Dobber, italiaanse mannen zijn best leuk!! Kan me voorstellen dat je je vermaakt hebt! :D
    Hoop dat die ovutesten toch duidelijkheid geven! Succes!!

19. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik zie nu pas de foto's van dat kamertje!! Leuk zeg!! Als het goed voelt gewoon doen hoor!!

20. Flierefluiter

4 aug 2011
    2.137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pluus.. dank je... donderdag gaan we ook de babykamer ophalen... :D ja... dat huisje heeft dan ook direct al een kamer wat alleen een verfje nodig heeft... hoe fijn is dat! de verkoop gaat wel via een loting.... maar moet me niet teveel verheugen.. dan kan het alleen maar tegenvallen. (of omdat we het misschien niet worden.. of omdat het in het echt niet zo leuk is als op de foto's :D ) PS.. ik was degene die dat vroeg van die kleuter-tests.. :D

@Dobber: maar je cyclus is vrij kort!!! dus het zou zo maar kunnen... gemiddeld genomen heb je je eisprong 14 dagen voor je menstruatie (dacht ik).. jij hebt er cycli tussen zitten van 23 en 24 dagen..!!! dus reken maar uit.

Deel Deze Pagina